*varaa paikan eturiviin*Joo ja me lissun kaa voidaan esiintyä semmosissa pikku hepenissä.
mä olen erikoisen hyvä vetää lap dance shown
Mites sä arvasit mun osaamisen?*varaa paikan eturiviin*
kahtoin kristallipallistaniMites sä arvasit mun osaamisen?
Mä kattosin esitystä silmä kovana ja sä muna kovana.*varaa paikan eturiviin*
saattas siinä vain niinkin käydäMä kattosin esitystä silmä kovana ja sä muna kovana. mutta sitten kun tulis mun vuoro ja vetäisin bravuurini eli strip teasen niin sulta tulis lahkeeseen
Echolle kaikki aasialaisnaiset ovat tsainoja, sen olen oppinut. Japanilaiset, korealaiset, vietnamilaiset ja tietenkin kiinalaiset. Thaimaalaiset ovat hänelle joskus "thaikkuja", ilmeisesti siksi että heidän maineensa miehen tyydyttämisessä saa Echon salaa kateelliseksi.Pssst...hän on japanilainen
Mielestäni espoolainen nainen on hyvin suloisen näköinen.Jotkut vietnamilaiset ja korealaiset miehet on kivan näköisiä.
totta turisetMielestäni espoolainen nainen on hyvin suloisen näköinen.
AiMielestäni espoolainen nainen on hyvin suloisen näköinen.
Sieviä. Ei kauniita.nuo thaikut on ehkä sievimpiä pimuja mitä on
on kauniitaki, aivan kuuminta hottiaSieviä. Ei kauniita.
Tosin makuasioista ei voi...
Niin, onhan savulahna varmaan maistuvaa, kunnes on kerran maistanut hyvää sushia....Mielestäni espoolainen nainen on hyvin suloisen näköinen.
En erityisesti pidä lahnoista - missään muodossa (ikävin on se sängyssä retkottava). Särjestä saa hyvää, graavisäyne on herkullista, noita lahnan sukulaisia arvostellakseni.savulahna on paree ku susi
Onko ekkovirus tarttunut sinuunkin. Pikaista paranemista.Pakko tunkea väliin, mutta. Mäkin haluaisin ahmia lihomatta. Mut en vaihtaisi, jos sit pitäisi näyttää kiinalaiselta.
*taputtelee tyytyväisenä hyvällä treenillä kasvatettua h*pykumpuaan*
Vai niin.. makunsa kullakin..Niin, onhan savulahna varmaan maistuvaa, kunnes on kerran maistanut hyvää sushia....
kuhan on pulssiEn erityisesti pidä lahnoista - missään muodossa (ikävin on se sängyssä retkottava). Särjestä saa hyvää, graavisäyne on herkullista, noita lahnan sukulaisia arvostellakseni.
en uso että pärjäätNyt Z nationia ja jutustelua ja sitte jossain vaiheessa kokeillaan vieläkö mamma pärjää lapselleen mariokartissa
Säyneet nousevat kudulle jo kauan ennen lahnaa huhtikuussa. Kokeile graavisäynettä tuollaisesta 1-2 kg kalasta.Kevään eka savulahna on kyllä vailla vertaa!