Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kuinka joku voi syödä noin paljon kerralla ilman sisäistä repeämistä?
Venyvä mahalaukku? Mutta miten on mahdollista, ettei ylimääräinen ravinto (Wikipedian mukaan 5000 - 23000 kcal päivittäin) muuta muotoja - ainakaan kasvoista päätellen ei ole ylipainoinen, pituutta 158 cm, painoa 62 kg (noiden uusien videoiden perusteella vähemmän?). Syntynyt 1985.
Jos koskaan, on @Echo viimeinkin kateellinen aasialasinaiselle - saa päivittäin ahmia lihomatta!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Viimeksi muokattu:
Venyvä mahalaukku? Mutta miten on mahdollista, ettei ylimääräinen ravinto (Wikipedian mukaan 5000 - 23000 kcal päivittäin) muuta muotoja - ainakaan kasvoista päätellen ei ole ylipainoinen, pituutta 158 cm, painoa 62 kg. Syntynyt 1985.
Jos koskaan, on @Echo viimeinkin kateellinen aasialasinaiselle - saa päivittäin ahmia lihomatta!
Keskimääräinen kalorien saanti ei ylitä kulutusta. Veikkaan, että keinona on sormet kurkkuun tai paastoaminen ahmimisen jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Venyvä mahalaukku? Mutta miten on mahdollista, ettei ylimääräinen ravinto (Wikipedian mukaan 5000 - 23000 kcal päivittäin) muuta muotoja - ainakaan kasvoista päätellen ei ole ylipainoinen, pituutta 158 cm, painoa 62 kg. Syntynyt 1985.
Jos koskaan, on @Echo viimeinkin kateellinen aasialasinaiselle - saa päivittäin ahmia lihomatta!
Ma en edelleenkään kato tsainavideoita...ei kiinnosta joku bulimikko....:)
 
Venyvä mahalaukku? Mutta miten on mahdollista, ettei ylimääräinen ravinto (Wikipedian mukaan 5000 - 23000 kcal päivittäin) muuta muotoja - ainakaan kasvoista päätellen ei ole ylipainoinen, pituutta 158 cm, painoa 62 kg (noiden uusien videoiden perusteella vähemmän?). Syntynyt 1985.
Jos koskaan, on @Echo viimeinkin kateellinen aasialasinaiselle - saa päivittäin ahmia lihomatta!
Näin tuon sivuilla videon missä oli otettu before/after röntgenit kun söi:eek:
 
  • Tykkää
  • Vau!
Reactions: m1es ja Echo
Iltaa❤,
nää myöhäiset kiakkopelit on kyllä välillä haaste äipällekin. Jäi villasukat/tumput aamulla kotiin eikä takin alla ollu kun ohut paita, onneks lämmin suihku vähän jeesas ja nyt ne villasukat on jalassa.❤

Päivä ei oo menny kun strömsöössä, mutta sain tänään ihania uutisia - kaverin poitsu pääs maajoukkueeseen!❤
Kaverilla on kiekkojellonan lisäks 3vee poitsu ja siitäkin näyttäs tulevan kiekkopoika. Kävivät tänään moikkaa mua duunissa - 3 vee lämi pehmopalloa säpämailalla erikoisen taitavasti ja mailan käsittely oli oudon taitavaa.

Huomenna alkaa sitten punttis! Lupauduin niin monena aamuna viikossa kun kaveri jaksaa (toivottavasti ei jaksa joka aamu 😁 ).
Punttis on hyvä, sillä olo on ollut ihmeellisen energiaton kun ei ole tullut tehtyä juuri mitään - edes sulkkista ei oo tullu pelattua.

Toivottavasti olette pysyneet terveenä ja voineet hyvin.❤

Joulu se tulla jolkottaa. Viikonloppuna haluan riisipuuroa ja glögiä!❤
 
En ole mies, mutta ois kauheeta olla treffeillä jonkun syömäri-eukon kanssa ravintolassa.
Vetäis varmaan jonkun buffan tyhjäksi, kävis vielä kysymässä iloisesti keittiöstä lisää ja oma pöytä saisi katseita muilta.
Muistan joskus himmailleeni syöminkejäni juuri tuosta syystä. Neljättä kertaa en enää kehannut santsata ruokaa, mutta olihan siinä lisänä onneks salaatit, keitot ja jälkkärit.😁
 
Apropoo, eilen töiden jlk mua pyyettiin rehveille. Tällä kertaa harkitsin, oli niin hieno uus kaarakin alla, mutta vastasin että täytyy lähteä kotiin laittamaan palleroille ruokaa.

Kun pääsin kotiin niin eipä ollu edes ketään syöjiä ja mua vähän harmitti etten menny.🧐
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Niin, noita videoita näyttää ilmestyvän 2-3 viikossa. Ehkä hän todellakin syö vain 2-3 kertaa viikossa ja paastoaa muut päivät?
Toivottavasti tai sitten on jotenkin erikoinen aineenvaihdunta.

Mutta youtubihan on noita mukban syöjiä pullollaan, toiset kilpailee aikaa ja toiset toisiaan vastaan...tuo nainen syö monesti ihan vaan saadakseen videoilleen katsojia :unsure:
 
Apropoo, eilen töiden jlk mua pyyettiin rehveille. Tällä kertaa harkitsin, oli niin hieno uus kaarakin alla, mutta vastasin että täytyy lähteä kotiin laittamaan palleroille ruokaa.

Kun pääsin kotiin niin eipä ollu edes ketään syöjiä ja mua vähän harmitti etten menny.
Pyydä sinä häntä seuraavan kerran?
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Toivottavasti tai sitten on jotenkin erikoinen aineenvaihdunta.

Mutta youtubihan on noita mukban syöjiä pullollaan, toiset kilpailee aikaa ja toiset toisiaan vastaan...tuo nainen syö monesti ihan vaan saadakseen videoilleen katsojia
Toi kaukoitäläisten ahtaaminen tai sen kuttääminen on joillekin ihan fetissi! Isoppojat kerto!🧐

Suomessa Pynnönen ja Monsteriukko ovat ainakin ko. ahtaajia. Monseriukko sai aivoinfarktin, toivottavasti ei syömisien takia. Melko hyvässä tikissä molemmat.
En kattonu fetissimielessä!🙃
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Oliko ikää vasta 20+?
😁
Oon nuorempana syönyt tosi isoja annoksia eikä paino noussut. En osannu tätä edes treffeillä hävetä.
Nyt aikuisena saatan syödä isoja annoksia mutta syön silloin max. kerran päivässä tai seuraavana saatan jopa paastota.

Kunhan ei mässytä tai puhu ruoka suussa niin ei pitäis olla hävettävää.
 
On kyllä sairas tää maailma välillä...

Olin viikko sitten leikkauksessa, nyt pikkuhiljaa toipumassa mutta edelleen syöminen sattuu, veden juominen sattuu...välillä kaikki vaan sattuu, enkä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Multa korjattiin vatsalaukun ja ruokatorven väliltä se jokin läppä/läpyskä/mikä lie kummajainen, koska vuosia sairastettu bulimia sai aikaan niin pahan refluksin ettei mikään muu kuin korjausleikkaus auttana.
Enkä vieläkään saa tietää, onko irtopaloissa löytynyt mitään solumuutoksia ja joka päivä mietin sitä, että mitäs sitte jos....

Olen koettanut olla vahva, vaikka laihtunutkin olen tässä viikon aikana yli 4 kg, mutta tänään tuli tippa linssiin kun joku aivan puskista haukkui v-mäiseksi kiusaaja ämmäksi, jolle toivoi kivuliasta itsemurhaa (olen kuulema vuosia kiusannut), pyysin anteeksi edes tietämättä mitä tai keneltä pyytelin anteeksi ja ihan turhaa on sanoa ettei kannattanut pyytää. Ei anteeksi pyytämisessä mitään väärää ole, en vaan oikeasti tiedä ketä olen vuosia täällä tai missään kiusannut, enkä tiedä miten, eikä oikein enää edes kiinnosta.

Toivottavasti fantasia meikäläisen kivuliaasta kuolemasta ei kuitenkaan toteudu, ruokatorvi on pahasti paikka paikoin palojälkiä ja paloarpia täynnä (tai noita sanoja lekuri käytti, sillon kun tekivät vatsatähystyksen) ja hän pelkää mahdollisia solumuutoksia ja nielu on arpeutunut.

No enpä tiedä mikä tämän postauksen tarkoitus oli, ei ainakaan säälin kerjääminen...joskus sitä vaan toivoo, että ihmiset eivät olisi niin helvetin julmia.

Niin ja muuten, olin koulukiusattu....jos silläkään on mitään väliä.
 
Apropoo, eilen töiden jlk mua pyyettiin rehveille. Tällä kertaa harkitsin, oli niin hieno uus kaarakin alla, mutta vastasin että täytyy lähteä kotiin laittamaan palleroille ruokaa.

Kun pääsin kotiin niin eipä ollu edes ketään syöjiä ja mua vähän harmitti etten menny.
On kyllä sairas tää maailma välillä...

Olin viikko sitten leikkauksessa, nyt pikkuhiljaa toipumassa mutta edelleen syöminen sattuu, veden juominen sattuu...välillä kaikki vaan sattuu, enkä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Multa korjattiin vatsalaukun ja ruokatorven väliltä se jokin läppä/läpyskä/mikä lie kummajainen, koska vuosia sairastettu bulimia sai aikaan niin pahan refluksin ettei mikään muu kuin korjausleikkaus auttana.
Enkä vieläkään saa tietää, onko irtopaloissa löytynyt mitään solumuutoksia ja joka päivä mietin sitä, että mitäs sitte jos....

Olen koettanut olla vahva, vaikka laihtunutkin olen tässä viikon aikana yli 4 kg, mutta tänään tuli tippa linssiin kun joku aivan puskista haukkui v-mäiseksi kiusaaja ämmäksi, jolle toivoi kivuliasta itsemurhaa (olen kuulema vuosia kiusannut), pyysin anteeksi edes tietämättä mitä tai keneltä pyytelin anteeksi ja ihan turhaa on sanoa ettei kannattanut pyytää. Ei anteeksi pyytämisessä mitään väärää ole, en vaan oikeasti tiedä ketä olen vuosia täällä tai missään kiusannut, enkä tiedä miten, eikä oikein enää edes kiinnosta.

Toivottavasti fantasia meikäläisen kivuliaasta kuolemasta ei kuitenkaan toteudu, ruokatorvi on pahasti paikka paikoin palojälkiä ja paloarpia täynnä (tai noita sanoja lekuri käytti, sillon kun tekivät vatsatähystyksen) ja hän pelkää mahdollisia solumuutoksia ja nielu on arpeutunut.

No enpä tiedä mikä tämän postauksen tarkoitus oli, ei ainakaan säälin kerjääminen...joskus sitä vaan toivoo, että ihmiset eivät olisi niin helvetin julmia.

Niin ja muuten, olin koulukiusattu....jos silläkään on mitään väliä.
Halaus, Elena.
Olet niin herkkä, että tämän kaltainen suunsoittopalstakin sinua satuttaa.

Kunpa voisin lahjoittaa osan omasta paksunahkaisuudestani sinulle.
 
Olet niin herkkä, että tämän kaltainen suunsoittopalstakin sinua satuttaa.
Ei yleensä tai ei ole aikoihin noin pahalta tuntunut...kai tää kello aikakin teki ja huoli tulevasta.
Olen vaan koko ajan yrittänyt olla vahva ja peittää pelkoni täällä.


Kunpa voisin lahjoittaa osan omasta paksunahkaisuudestani sinulle.
Kiitos, olet ihana...💞
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es
On kyllä sairas tää maailma välillä...

Olin viikko sitten leikkauksessa, nyt pikkuhiljaa toipumassa mutta edelleen syöminen sattuu, veden juominen sattuu...välillä kaikki vaan sattuu, enkä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Multa korjattiin vatsalaukun ja ruokatorven väliltä se jokin läppä/läpyskä/mikä lie kummajainen, koska vuosia sairastettu bulimia sai aikaan niin pahan refluksin ettei mikään muu kuin korjausleikkaus auttana.
Enkä vieläkään saa tietää, onko irtopaloissa löytynyt mitään solumuutoksia ja joka päivä mietin sitä, että mitäs sitte jos....

Olen koettanut olla vahva, vaikka laihtunutkin olen tässä viikon aikana yli 4 kg, mutta tänään tuli tippa linssiin kun joku aivan puskista haukkui v-mäiseksi kiusaaja ämmäksi, jolle toivoi kivuliasta itsemurhaa (olen kuulema vuosia kiusannut), pyysin anteeksi edes tietämättä mitä tai keneltä pyytelin anteeksi ja ihan turhaa on sanoa ettei kannattanut pyytää. Ei anteeksi pyytämisessä mitään väärää ole, en vaan oikeasti tiedä ketä olen vuosia täällä tai missään kiusannut, enkä tiedä miten, eikä oikein enää edes kiinnosta.

Toivottavasti fantasia meikäläisen kivuliaasta kuolemasta ei kuitenkaan toteudu, ruokatorvi on pahasti paikka paikoin palojälkiä ja paloarpia täynnä (tai noita sanoja lekuri käytti, sillon kun tekivät vatsatähystyksen) ja hän pelkää mahdollisia solumuutoksia ja nielu on arpeutunut.

No enpä tiedä mikä tämän postauksen tarkoitus oli, ei ainakaan säälin kerjääminen...joskus sitä vaan toivoo, että ihmiset eivät olisi niin helvetin julmia.

Niin ja muuten, olin koulukiusattu....jos silläkään on mitään väliä.
On kyllä sairas tää maailma välillä...

Olin viikko sitten leikkauksessa, nyt pikkuhiljaa toipumassa mutta edelleen syöminen sattuu, veden juominen sattuu...välillä kaikki vaan sattuu, enkä tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Multa korjattiin vatsalaukun ja ruokatorven väliltä se jokin läppä/läpyskä/mikä lie kummajainen, koska vuosia sairastettu bulimia sai aikaan niin pahan refluksin ettei mikään muu kuin korjausleikkaus auttana.
Enkä vieläkään saa tietää, onko irtopaloissa löytynyt mitään solumuutoksia ja joka päivä mietin sitä, että mitäs sitte jos....

Olen koettanut olla vahva, vaikka laihtunutkin olen tässä viikon aikana yli 4 kg, mutta tänään tuli tippa linssiin kun joku aivan puskista haukkui v-mäiseksi kiusaaja ämmäksi, jolle toivoi kivuliasta itsemurhaa (olen kuulema vuosia kiusannut), pyysin anteeksi edes tietämättä mitä tai keneltä pyytelin anteeksi ja ihan turhaa on sanoa ettei kannattanut pyytää. Ei anteeksi pyytämisessä mitään väärää ole, en vaan oikeasti tiedä ketä olen vuosia täällä tai missään kiusannut, enkä tiedä miten, eikä oikein enää edes kiinnosta.

Toivottavasti fantasia meikäläisen kivuliaasta kuolemasta ei kuitenkaan toteudu, ruokatorvi on pahasti paikka paikoin palojälkiä ja paloarpia täynnä (tai noita sanoja lekuri käytti, sillon kun tekivät vatsatähystyksen) ja hän pelkää mahdollisia solumuutoksia ja nielu on arpeutunut.

No enpä tiedä mikä tämän postauksen tarkoitus oli, ei ainakaan säälin kerjääminen...joskus sitä vaan toivoo, että ihmiset eivät olisi niin helvetin julmia.

Niin ja muuten, olin koulukiusattu....jos silläkään on mitään väliä.


Voi Ellu. :( Hyvä vaan kun kirjoitat, se auttaa.
Ja me ollaan kaikki täällä sun puolella.
Se kuka tuollaista suoltaa on pahoinvoiva. Me voitais sääliä sitä yhdessä, mutta mielummin ei anneta mitään huomiota tuollaiselle trollille.

Ihan hirveetä paskaa!

Välillä sitä on vaan niin herkillä, että joku tuollainenkin juttu saattaa upota, mille normaalisti ei antaisi edes ajatusta.

Oot kiva ja me kaikki tykätään susta!❤

En tiennyt leikkauksesta! Toivottavasti saat pian selvyyden testeistä ja toivut hyvin.❤
 

Yhteistyössä