Huijataanko tuossa kuvakulmalla?Kuinka joku voi syödä noin paljon kerralla ilman sisäistä repeämistä?
Huijataanko tuossa kuvakulmalla?Kuinka joku voi syödä noin paljon kerralla ilman sisäistä repeämistä?
Ei, tuolla naisella on lukemattomia videoita missä näytetään kaikki alusta loppuun asti.Huijataanko tuossa kuvakulmalla?
Aijaa. Taitaa olla ns. läpipaskantajaEi, tuolla naisella on lukemattomia videoita missä näytetään kaikki alusta loppuun asti.
On myös käynyt eri rafloissa kilpailemassa muitakin vastaan
Sun pitää testauttaa kuinka hyvin neulot ja kertoa meille tuloskoska olen saanut vain kahdesti niin en voi väittää olevani kummonenkaan "neuloja"
Olet vain vaatimatonkoska olen saanut vain kahdesti niin en voi väittää olevani kummonenkaan "neuloja"
Jos hän tulee sun luo testaamaan ja sä kerrot tuloksen?Sun pitää testauttaa kuinka hyvin neulot ja kertoa meille tulos
OK, rupeatko testin vastaanottajaksi?Sun pitää testauttaa kuinka hyvin neulot ja kertoa meille tulos
Eiku mekon luo, MEKON LUOJos hän tulee sun luo testaamaan ja sä kerrot tuloksen?
Eiku mekko alkaa, MEKKO ALKAAOK, rupeatko testin vastaanottajaksi?
Jöpöhöpö. Tässä ellu testin vastaanottajanaEiku mekko alkaa, MEKKO ALKAA
sopii oikein hyvin, mekko on parasEiku mekko alkaa, MEKKO ALKAA
Onko Mekkoa tökitty ennenkin?sopii oikein hyvin, mekko on paras
Johan hän totesi että eiOnko Mekkoa tökitty ennenkin?
Yep, taisi sanoa, että menee huomenna toiselle neulalle.Johan hän totesi että ei
EkallepasYep, taisi sanoa, että menee huomenna toiselle neulalle.
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Vai oliko se niin, että parempi myöhään kuin raskaana.Ekallepas
Ei vaan parempi myöhään kuin liian aikaisinParempi myöhään kuin ei milloinkaan. Vai oliko se niin, että parempi myöhään kuin raskaana.
Onneksi on löytänyt tuon videoiden teon, ettei mahdollisen miehen koko palkka mene ruokaan.Aijaa. Taitaa olla ns. läpipaskantaja
Niinkö, olet lahjakas monissa muissakin asioissa ja elämän aloilla.Olen erotiikan nero