Mä voin alkaa suhteeseen.Näinköhän joudun elää loppuelämän ilman seksiä. Haluan parisuhteen. Muut sutinat ei kiinnosta.
Onpas arkinen kosinta.Mä voin alkaa suhteeseen.
Mä voin alkaa suhteeseen.
Rehellisen suoraa suomalaispuhetta, mitä sitä kiertelemään.Onpas arkinen kosinta.
Luulin, että pitäisi vähän kierrellä ja kaarrella.Rehellisen suoraa suomalaispuhetta, mitä sitä kiertelemään.
Suomalaisnaisista löytyy vähemmän kierteleviäkin. Siis sellaisia, jotka selvin päin kysyvät varttitunnin tuttavuuden jälkeen "haluaisit sä panna mua?"Luulin, että pitäisi vähän kierrellä ja kaarrella.
Jonne,15, siellä haaveileeSuomalaisnaisista löytyy vähemmän kierteleviäkin. Siis sellaisia, jotka selvin päin kysyvät varttitunnin tuttavuuden jälkeen "haluaisit sä panna mua?"
No tuo on niiltä vaan toteamus, sen jälkeen on oot ensin nylkyttäny sen eukon reittä ja laulanu Kiinan kommunistisen puolueen marssia ylä-C-falsetissa.Siis sellaisia, jotka selvin päin kysyvät varttitunnin tuttavuuden jälkeen "haluaisit sä panna mua?"
Sit sä olet Elena2.0Jaahans, se olis ensi viikolla sitte 5G-sirutus
Ja sä Fisu, Fisu man 005...agentti, joka tykkää ravistelusta muttei sekoitetusta.Sit sä olet Elena2.0
Jep. Booty shakesta. Siis katsomisestaJa sä Fisu, Fisu man 005...agentti, joka tykkää ravistelusta muttei sekoitetusta.
Siittä sitten rekisteröitymään tänne. Voidaan jutella yksityisviesteillä.Mä voin alkaa suhteeseen.
Mulla on huomenna.Jaahans, se olis ensi viikolla sitte koronarokote
Mä en kertaakaan.mää oon saanu jo kahesti
Nii määkimää oon saanu jo kahesti
Ihanku teillä olis joku kilpailu menossa siitä kumpi saa useemminNii määki
Nii onkiIhanku teillä olis joku kilpailu menossa siitä kumpi saa useemmin
Ok, mulle ihan sama niin kauan kunhan ette ala tökkimään toisianne silmiin siitä kummalla on isompi ''neula''Nii onki
Olen muuten mestarineuloja. En kuitenkaa tikkaa kuten singeri.Ok, mulle ihan sama niin kauan kunhan ette ala tökkimään toisianne silmiin siitä kummalla on isompi ''neula''