Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kuulostaa erittäin kohtuulliselta ja järkevältä. Oikein pitää ihmetellä niitä jotka ostaa lomaosakkeita kun kuka vaan saa vuokrattua asiallisen lomahuoneiston noin edulliseen hintaan.
Lomaosake ei tosiaan oo, minustakaan, vaivan väärti. Ku se ei ole oma, mut kuitenkin siitä koituu kaikki oman vaiva.

Ja vaikka kummisedän talvipalatsi espanjassa onkin upea ja ois hienoa, että voisi vain pakata repun selkäänsä ja lentää kakkoskotiin jossa odottaa kaikki tavarat ja valmis oma sänky juuri sopivine patjoine ja tyynyine niin en mä ainakaan vielä ole valmis (tai tarpeen varakas) sijoittamaan satoja tuhansia siihen kun samalla rahalla saa taatusti samantasaoisen vuokralle loppuelämän lomapäiviksi.
 
Lomaosake ei tosiaan oo, minustakaan, vaivan väärti. Ku se ei ole oma, mut kuitenkin siitä koituu kaikki oman vaiva.

Ja vaikka kummisedän talvipalatsi espanjassa onkin upea ja ois hienoa, että voisi vain pakata repun selkäänsä ja lentää kakkoskotiin jossa odottaa kaikki tavarat ja valmis oma sänky juuri sopivine patjoine ja tyynyine niin en mä ainakaan vielä ole valmis (tai tarpeen varakas) sijoittamaan satoja tuhansia siihen kun samalla rahalla saa taatusti samantasaoisen vuokralle loppuelämän lomapäiviksi.
tarkotin lomaosakkeella näitä viikko-osakkeita eli että ostat tietyn viikon jostakin kohteesta, nää viikko-osakkeet maksaa joitain tonneja mutta niissä on yllättävän kovat vuosimaksut (Holiday club ja mitä näitä on)

samalla lailla se loma-osakkeen ostanut joutuu roudaamaan kaiken tarvittavan mukaansa niinkuin asunnon vuokraajakin
 
tarkotin lomaosakkeella näitä viikko-osakkeita eli että ostat tietyn viikon jostakin kohteesta, nää viikko-osakkeet maksaa joitain tonneja mutta niissä on yllättävän kovat vuosimaksut (Holiday club ja mitä näitä on)

samalla lailla se loma-osakkeen ostanut joutuu roudaamaan kaiken tarvittavan mukaansa niinkuin asunnon vuokraajakin

Juujuu, niin tarkoitin minäkin. Niissä ei ole sitä oman sängyn mukavuutta niinko kokonaan omassa.
 
Olen kuullut naisten sanovan täällä, että on vaikea löytää kunnon miestä.
On paljon pummeja, huumehörhöjä tarjolla, mutta ei hyviä miehiä.
En tiedä asian todenperää, en ole etsimässä miesystävää.
naisilla on niin älyttömät vaatimukset, pitäs olla rikas komea pitkä hoikka älykäs hellä isomunanen potenssihirmu + sata muuta ominaisuutta
 
Joo vaikeaa on. Oon monelta kaveriltani pyytäny niitten akkaa ruokolle muutamaksi viikoksi, mutta eivät, pirulaiset oo halukkaita antaan akkaansa.
näin mä luulisin, jos sulla olis tarjota vaihossa isotissinen 28v brunetti niin veikkaan että sun kamut lainas ilomielin sulle akkojaan

Mut miettikääs, pojat, sitä, että on oikeasti miehiä jotka vaihtelevat naisiaan.

Ja suurin osa niistä päätyy suht nopsaan sinkuiksi jotka vonkuvat keltä tahansa eksältään "edes tavallista" seksiä.

Se on jännä, miten nälkä kasvaa syödessä...
 
Mut miettikääs, pojat, sitä, että on oikeasti miehiä jotka vaihtelevat naisiaan.

Ja suurin osa niistä päätyy suht nopsaan sinkuiksi jotka vonkuvat keltä tahansa eksältään "edes tavallista" seksiä.

Se on jännä, miten nälkä kasvaa syödessä...
saattaa tosiaan olla omat riskisä siinä jos alettas kaveriporukassa napalangoiksi

olis kohta entiset akat ja entiset kaverit...
 

Yhteistyössä