laiton faceryhmään uuden jakson Antin seikkailuja
Eihän nimesi ole ”Antti”, sehän on jokin J: llä alkava.laiton faceryhmään uuden jakson Antin seikkailuja
eipä ole niinEihän nimesi ole ”Antti”, sehän on jokin J: llä alkava.
no ei ollu kallis
Aika kiva. Syrjemmällä, on köökki ja grilli, ranta lähellä. Ja sopivadti keskellä kaikkea mitä rantamiljöössä tuollapäin halutaan nähdä.
Siis varasin neljäksi ekaksi yöksi!
Vuokraatteko auton?
Aika kiva. Syrjemmällä, on köökki ja grilli, ranta lähellä. Ja sopivadti keskellä kaikkea mitä rantamiljöössä tuollapäin halutaan nähdä.
Siis varasin neljäksi ekaksi yöksi!
Juu. Fiestan saa täysvakuutuksella kahdelle kuskille 250 euroa per viikko.Vuokraatteko auton?
Onko se paljon vai sopiva hinta?Juu. Fiestan saa täysvakuutuksella kahdelle kuskille 250 euroa per viikko.
Mun mielestä edullinen.Onko se paljon vai sopiva hinta?
Kuulostaa kyllä edulliselta. Ettei vaan palautusvaiheessa aleta vääntämään jostain vanhoista naarmuista ja vaatimaan rahnaa...Mun mielestä edullinen.
Tuolla kannattaa auto aina kuvata tarkkaan joka puolelta ennen kuin sen ottaa käyttöön. Erityisesti tavaratilan ja pyöräkoteloiden reunat ja mielellään niin, että firman edustaja näkee sen kuvaamisen. Samoin kuvat matka- ja polttoainemittarin näytöstä.Kuulostaa kyllä edulliselta. Ettei vaan palautusvaiheessa aleta vääntämään jostain vanhoista naarmuista ja vaatimaan rahnaa...
Eikä jättää autoa yksin ennen tarkastusta, kun sen palauttaa. Muuten ne voi itse vetästä jonkun pienen naarmunTuolla kannattaa auto aina kuvata tarkkaan joka puolelta ennen kuin sen ottaa käyttöön. Erityisesti tavaratilan ja pyöräkoteoiden reunat ja mielellään niin, että firman edustaja näkee sen kuvaamisen. Samoin kuvat matka- ja polttoainemittarin näytöstä.
Totta. Se oma kuvauskin kannattaa uusia, kun palauttaa autoa, siinä vastaanottajan ihmetellessä. Minulle on esitettiin väite, että tavaratilan aukon ylälaitaan oli tullut pieni lommo, joka näkyi vain luukku avattuna. Kun laitoin ottamani kuvat firmalle, loppuivat yritykset. Onneksi olin siis ottanut kuvat myös avatusta takaluukusta ja ovista.Eikä jättää autoa yksin ennen tarkastusta, kun sen palauttaa. Muuten ne voi itse vetästä jonkun pienen naarmun
Ei joka paikkaan vaan sinun veroillasi ylläpitämille (YLE-)kanaville. Vaihtoehtona voi seurata tosi-aivottomuutta kaupallisilta suomalaiskanavilta. Ei ihme, että Netflix kasvaa kuin pullataikina.Paitsi että nyt vaihtuu kanava. Naishaastattelija ja -haastateltava alkoivat jauhaa naisasiaa ja feminismiä...miten sitä tungetaan joka paikkaan?
Minulla on varmaan hieman liian vilkas mielikuvitus...Banaani voiskin upota
Kongossa on yritetty (tästä voi antaa propsit lähetystyölle).Telkkarista tulee vaan tosi-tv:tä mut sit katon Teemalta Radion Sinfoniaorkesterin soittoa ja haastattelua lied-musiikista. En tajua höykäsen pöläystä mutta yks äijä soittaa pianoa tajuttoman taitavasti.
2 herttasta tsainamiestä on orkesterissa, japseilta näyttää. Ne sopii sinne.
Mietin että so*aleja ei noissa näy...
Nyt tuo unelma taitaa olla osa historiaa, mistä ei saa ääneen puhua Afganistanissa...Surullinen video. He uskoivat parempaan.
Kuulostaa kyllä edulliselta. Ettei vaan palautusvaiheessa aleta vääntämään jostain vanhoista naarmuista ja vaatimaan rahnaa...
Minulla on varmaan hieman liian vilkas mielikuvitus...
Kuulostaa erittäin kohtuulliselta ja järkevältä. Oikein pitää ihmetellä niitä jotka ostaa lomaosakkeita kun kuka vaan saa vuokrattua asiallisen lomahuoneiston noin edulliseen hintaan.Tuolla Novasolin sivuilla on muuten kivasti "äkkilähtö"kohteita. Tai siis, viikon peruutusajallakin, eli nyt myydään asuntoja loppukuuhun ja jopa ensi kuun puolelle. Kolmella sadalla saa täydellisiä asuntoja jopa kuudelle hengelle viikoksi. Ja toi sisältää siivousmaksut ja takuut, ei tuu erikseen mitään tonnin katevarauksia kortilt.