Sinulla on älypuhelin, se osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen.lidlissä on taas niitä kovia sammakkokarkkeja nam,mussutan niitä.
Ööö meinas ehdottaa nussimista eikä mussuttamista.
kyllä siitä kohta loppuu akkuAi ku kiva. SähköHiiri rapisee reisien välissä, yritä siinä sitten saada unta...
risma ja kirjasto, ihan ku arvelinkinHuomenta. Vapaapäivä,jos sais pyykkikoneen töytettyä ja päälle tänään. Kaupassa käytävä pikkuostoksia tekemässä. Kirjastossa odottaa varauksia,mutta taidan käydä vasta huomenna ne.
Juuh,nehä ne.risma ja kirjasto, ihan ku arvelinkin
eipä sillä, itekki käyn melkis joka päivä rismallaJuuh,nehä ne.
Mä käytän aika paljon e-kirjastoa mutta uusimpia kirjoja ja musiikkia tulee varattua.eipä sillä, itekki käyn melkis joka päivä rismalla
mutta en kirjastossa kun mulla kännyssä kirjaäppi
Mä söin roskaruokaa,ranskalaisia ja nugettia,salaattia,chilikastikettaNaudanlihaa ja kasviksia hapanimeläkastikkeessa +riisiä.
Onko ne niitä missä on salmiakkijauhoo sisällä tai ainakin maistuvat osittain salmiakille?lidlissä on taas niitä kovia sammakkokarkkeja nam,mussutan niitä.
Ööö meinas ehdottaa nussimista eikä mussuttamista.
Niissä on ikärajat sua ja ruutista vartenEcho 5-v.kokeili keskari-hymiötä. Ei jääny tekstikenttään. Miks se on siellä jos ei saa käyttää.
Naudanlihaa ja kasviksia hapanimeläkastikkeessa +riisiä.
Mä söin roskaruokaa,ranskalaisia ja nugettia,salaattia,chilikastiketta
näppyläkastike kanttarellitwistillä + perunat
Mä söin smoothie/pirtelön: Pinaattia, kiiwi, banaania, pakastettuja mustikoita, maitoa, maustamatonta rahkaa..Mun maha äksyä yhä, joten söin puolikkaan avokadon ja tonnikalaa vedessä.
*kiukkuärsy*
JauhelihakastikeMä söin smoothie/pirtelön: Pinaattia, kiiwi, banaania, pakastettuja mustikoita, maitoa, maustamatonta rahkaa..
ja ruutis, nyppyläkastike? Kuulostaa ihan joltain finniliemeltä
Nii ja kirjoitin senki ihan väärinJauhelihakastike
ala vai ylä?Niissä on ikärajat sua ja ruutista varten
alaala vai ylä?
Joo,on salmiakkijauhetta sisälläOnko ne niitä missä on salmiakkijauhoo sisällä tai ainakin maistuvat osittain salmiakille?
En ole pitkään aikaan maistanut, kun saan sellaset pärinät (verensokerin takia) ettei ole tämä kansa ennen nähnyt, mutta tykkään niistä!
Niistä tulee maailman parasta salmiakkikossua- tai vodkaaJoo,on salmiakkijauhetta sisällä