Mielikuvia palstan mustista.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No käy itse kirjoittelemassa sinne jotakin "laadukkaampaa". En ymmärrä aina näitä jotka vinkuu kirjoittelun tasoja - aloita sä muutos, kirjoita itse paremmin.

Se, että saa huokaista palstakamuille aamulla että on väsynyt, on tärkeää. En mä IRL-kavereille laita Whatsappia joka aamu että hei, nyt on väsy ja juon kahvia.
Mähän en puhunu laadusta. Sä puhut.
 
vierailija
Valitettavasti näin. Tuo nelikko PELE on kyllä sellainen sakki, että myrkyttänyt tämän palstan. Ja sitten ollaan viattomina räpyttelemässä silmiä. "Mä oon vaan tätä mieltä". Asialliseen keskusteluun ei ole halua eikä kykyä...
Sä ennustit nappiin. " Kaikki saa ja keskusteleekin! " "Mä kerron vaan mun mielipiteen". Koko jankkaus heti yllä. Meneekö perille tälläkään kertaa, vai palataanko siihen, et muut ei hyväksy eriäviä mielipiteitä. Tulisko se yks " harmaa" taas saarnaan aiheesta..
 
Noniin, nyt päästäänkin yhteen mun lempinikeistä.❤



m1es on besserwisser isolla beellä! Hän usein selittää päivänselviä asioita palstalla, aivan kuin lukijoina olisi joukko lapsosia. m1es haluaa tuoda esiin osaamistaan ja viisautta kaikin keinoin.
Mutta, hänen perimmäinen tarkoituksensa on kuitenkin hyvä: m1es haluaa informoida ja auttaa (halusimme myöntää tätä tai emme).

m1es ei kestä yhtään kritiikkiä/miesten vähättelyä, ja senpä vuoksi hän usein sortuu selittelemään itseään ja mieskuntaa juurtajaksaen selville provoille. VAIKKA, hän on itse provoilun mestari: m1es naureskelee usein tassuunsa kun hän saa naiskunnan varpailleen, tai paheksumaan hänen postaamiaan kauniiden naisten kuvia, joissa on usein hiukan provokatiivinen vivahde.

m1es on erittäin korkean moraalin omaava ihminen mitä tulee esim. yhteisiin normeihin. Hän ei siedä rikkeitä - olivat ne miten vähäpätöisiä tahansa! kuusivarkaissakaan ei muka saisi käydä joulun alla, hmph!
Muutenkin hän pyrkii toimimaan aina yhteistä hyvää edistäen.
m1es on myös erittäin rehti: kun hän huomaa toimineensa väärin tai huomaa loukanneensa - pyytää hän anteeksi.

m1es ei ole pelkästään fiksu vaan hän on myös viisas. Ja, maalaisjärkikin 10+.
Mutta, ihan hiukan ja vain joskus, hän on sosiaalisesti kämpelö.

m1es käy viittäkymmentä. Hän on erittäin hyvä isä lapsilleen ja kasvatuksen hyvä tulos sekä hyvät geenit ovat silminnähtävissä kun seuraa lasten toimintaa. Hänen suloinen vaimonsa on maailman ymmärtäväisin ihminen. Ymmärryksen määrää ei sovi kuitenkaan ihmetellä, sillä m1es osaa pitää naisensa tyytyväisenä etenkin sillä osastolla.

m1es omaa erinomaisen huumorintajun ja hänet tunnetaan hyvin muun muassa pikkujoulujen naistennaurattajana.

m1es on elegantti ja se näkyy myös habituksesta: tyylikkäät ruskeat nahkakengät ovat hyvä lisä vaikka muuten outfit olisi casual - tennarit eivät tule kuuloonkaan! Laadukkaita lenkkitossuja/patikkabuutseja m1es käyttää ainoastaan maastossa.

m1es on hyvännäköinen ja hyväkuntoinen tumma, lyhythiuksinen könsikäs, ei mikään sikaniskainen lihaskimppu vaan sopusuhtainen miehen kokoinen mies.

m1es on erittäin musikaalinen ja on laulanut vuosia kuorossa. Palstan musiikkiketjuissa hän ei lämpene loppuun kulutetuille hiteille, vaan pyrkii tuomaan lähes aina jotakin uutta ja erikoista. m1es hurahti k-poppiin muutamia vuosia sitten ja tykkää näkymän lisäksi myös ääniraidasta, monen suureksi ihmetykseksi.

m1es olisi poliittisesti suuntautunut Vihreisiin, jos Vihreissä olisi järkiperäistä porukkaa. Nyt hän kannattaa Kokoomusta, mutta on monessa asiassa Persujen linjoilla.

Miehen suuria intohimoja ovat lintubongaus, tsainapimujen bongaus, puutarhan hoito, luonnossa samoilu ja viehekalastus/perhostelu.
Unohtamatta tietenkään aamuhetkeä: aamuisin kodin jo hiljennyttyä m1es istuu rauhassa keittiön pöydän ääressä aamupalaa nauttien ja selaillen Tieteessä tapahtuu -lehteä.

Suuria inhokkeja ovat kulahtaneet ”silikoonibeibet” ja erittäin kuuma ilmasto.
 
vierailija
Ei tainnut olla. Persuilu alkoi hänen poistumisen jälkeen.
Ainakin minä olen täällä persuillut samaan aikaan kun Päätön oli palstalla... Ja luonnollisesti aina nimimerkillä vierailija.

Huomaa hyvin miten pakkomielteistä se persukammo on toisille. Jokaisen nimimerkin hyvyys ja huonouskin tulee siitä persuindeksistä. Persu ei voi puhua mitään älykästä mistään koska on persu. Ja persuvastainen voi olla miten idiootti tahansa, mutta on hyvä tyyppi kun muistaa haukkua persuja.
 
vierailija
Sä ennustit nappiin. " Kaikki saa ja keskusteleekin! " "Mä kerron vaan mun mielipiteen". Koko jankkaus heti yllä. Meneekö perille tälläkään kertaa, vai palataanko siihen, et muut ei hyväksy eriäviä mielipiteitä. Tulisko se yks " harmaa" taas saarnaan aiheesta..
Edelleen vihjailet, syyttelet ja haukut täällä toisia, eikä kukaan muu ole lähtenyt kuluneeseen leikkiisi mukaan. Mahtaa harmittaa.
 
vierailija
Ainakin minä olen täällä persuillut samaan aikaan kun Päätön oli palstalla... Ja luonnollisesti aina nimimerkillä vierailija.

Huomaa hyvin miten pakkomielteistä se persukammo on toisille. Jokaisen nimimerkin hyvyys ja huonouskin tulee siitä persuindeksistä. Persu ei voi puhua mitään älykästä mistään koska on persu. Ja persuvastainen voi olla miten idiootti tahansa, mutta on hyvä tyyppi kun muistaa haukkua persuja.
Näin se menee
 
Ainakin minä olen täällä persuillut samaan aikaan kun Päätön oli palstalla... Ja luonnollisesti aina nimimerkillä vierailija.

Huomaa hyvin miten pakkomielteistä se persukammo on toisille. Jokaisen nimimerkin hyvyys ja huonouskin tulee siitä persuindeksistä. Persu ei voi puhua mitään älykästä mistään koska on persu. Ja persuvastainen voi olla miten idiootti tahansa, mutta on hyvä tyyppi kun muistaa haukkua persuja.
Ok, mä en muista milloin alkoi.
 
vierailija
Juttele vaan siivouksista, mut ei se sitä poista, et oot konservatiivinen populisti. Tällä palstalla konservatiiviset populistit saa olla rauhassa. Sähän muuten hyvin kärkkäästi sanot toisia suvakeiksi.
Ai saavat olla rauhassa? Kuinkakohan monta viestiä tähänkin ketjuun sinä olet kirjoittanut, joissa lähinnä haukut väärää mieltä olevia. Laskepa huviksesi kuinka monta viestiä ne väärää mieltä olevat ovat kirjoittaneet, jossa haukkuvat sinua ja hengenheimolaisiasi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
Noniin, nyt päästäänkin yhteen mun lempinikeistä.



m1es on besserwisser isolla beellä! Hän usein selittää päivänselviä asioita palstalla, aivan kuin lukijoina olisi joukko lapsosia. m1es haluaa tuoda esiin osaamistaan ja viisautta kaikin keinoin.
Mutta, hänen perimmäinen tarkoituksensa on kuitenkin hyvä: m1es haluaa informoida ja auttaa (halusimme myöntää tätä tai emme).

m1es ei kestä yhtään kritiikkiä/miesten vähättelyä, ja senpä vuoksi hän usein sortuu selittelemään itseään ja mieskuntaa juurtajaksaen selville provoille. VAIKKA, hän on itse provoilun mestari: m1es naureskelee usein tassuunsa kun hän saa naiskunnan varpailleen, tai paheksumaan hänen postaamiaan kauniiden naisten kuvia, joissa on usein hiukan provokatiivinen vivahde.

m1es on erittäin korkean moraalin omaava ihminen mitä tulee esim. yhteisiin normeihin. Hän ei siedä rikkeitä - olivat ne miten vähäpätöisiä tahansa! kuusivarkaissakaan ei muka saisi käydä joulun alla, hmph!
Muutenkin hän pyrkii toimimaan aina yhteistä hyvää edistäen.
m1es on myös erittäin rehti: kun hän huomaa toimineensa väärin tai huomaa loukanneensa - pyytää hän anteeksi.

m1es ei ole pelkästään fiksu vaan hän on myös viisas. Ja, maalaisjärkikin 10+.
Mutta, ihan hiukan ja vain joskus, hän on sosiaalisesti kämpelö.

m1es käy viittäkymmentä. Hän on erittäin hyvä isä lapsilleen ja kasvatuksen hyvä tulos sekä hyvät geenit ovat silminnähtävissä kun seuraa lasten toimintaa. Hänen suloinen vaimonsa on maailman ymmärtäväisin ihminen. Ymmärryksen määrää ei sovi kuitenkaan ihmetellä, sillä m1es osaa pitää naisensa tyytyväisenä etenkin sillä osastolla.

m1es omaa erinomaisen huumorintajun ja hänet tunnetaan hyvin muun muassa pikkujoulujen naistennaurattajana.

m1es on elegantti ja se näkyy myös habituksesta: tyylikkäät ruskeat nahkakengät ovat hyvä lisä vaikka muuten outfit olisi casual - tennarit eivät tule kuuloonkaan! Laadukkaita lenkkitossuja/patikkabuutseja m1es käyttää ainoastaan maastossa.

m1es on hyvännäköinen ja hyväkuntoinen tumma, lyhythiuksinen könsikäs, ei mikään sikaniskainen lihaskimppu vaan sopusuhtainen miehen kokoinen mies.

m1es on erittäin musikaalinen ja on laulanut vuosia kuorossa. Palstan musiikkiketjuissa hän ei lämpene loppuun kulutetuille hiteille, vaan pyrkii tuomaan lähes aina jotakin uutta ja erikoista. m1es hurahti k-poppiin muutamia vuosia sitten ja tykkää näkymän lisäksi myös ääniraidasta, monen suureksi ihmetykseksi.

m1es olisi poliittisesti suuntautunut Vihreisiin, jos Vihreissä olisi järkiperäistä porukkaa. Nyt hän kannattaa Kokoomusta, mutta on monessa asiassa Persujen linjoilla.

Miehen suuria intohimoja ovat lintubongaus, tsainapimujen bongaus, puutarhan hoito, luonnossa samoilu ja viehekalastus/perhostelu.
Unohtamatta tietenkään aamuhetkeä: aamuisin kodin jo hiljennyttyä m1es istuu rauhassa keittiön pöydän ääressä aamupalaa nauttien ja selaillen Tieteessä tapahtuu -lehteä.

Suuria inhokkeja ovat kulahtaneet ”silikoonibeibet” ja erittäin kuuma ilmasto.
@Echo oli jo hyvä, mutta nyt... olen sanaton!
 
vierailija
Ihmettelen miksei sitä ilmeisintä tulkintaa nimimerkistä M1es ole tuotu esiin: hän asuu ja työskentelee Kiinassa. Palstalle hän kirjoittaa lähinnä aamuisin eli meikäläistä aikaa aamuyöstä. Se jäänee jokaisen mielikuvituksen varaan onko vaimo paikallinen vai ei.
 
  • Haha
Reactions: m1es ja Echo
Lispetti: Mäkämäkä ja jäkäjäkä, mut m1ehellä ei oo aina huumorintajua.
Emmä kehu itseänikään, mulla on junttihuumori, mut mikä huumorintaju on tämä:

-puhutaan tehosekotin-merkeistä -> kohta on kuva jostai teippimuijasta alusvaatteisillaan tekemässä kakkua
-puhutaan talvella hiihtämisestä
-> kohta on joku tokiolainen haahka suksilla kiipeemässä Fuzijamaa ylöspäin
-puhutaan kvanttifysiikasta -> eiköhän kohta oo kuva jostain indokiinalaisesta akasta leijumasta avaruudessa raketilla.

:sneaky: :unsure:
 
vierailija
Ai saavat olla rauhassa? Kuinkakohan monta viestiä tähänkin ketjuun sinä olet kirjoittanut, joissa lähinnä haukut väärää mieltä olevia. Laskepa huviksesi kuinka monta viestiä ne väärää mieltä olevat ovat kirjoittaneet, jossa haukkuvat sinua ja hengenheimolaisiasi.
Se on yhden suhde tuhanteen. Jokaista mielipidettäni vastaan saan tuhat suvakki-tuhoat-suomen -kommenttia. Enkä ole edes suvakki. Olen harmaa.
 
Lispetti: Mäkämäkä ja jäkäjäkä, mut m1ehellä ei oo aina huumorintajua.
Emmä kehu itseänikään, mulla on junttihuumori, mut mikä huumorintaju on tämä:

-puhutaan tehosekotin-merkeistä -> kohta on kuva jostai teippimuijasta alusvaatteisillaan tekemässä kakkua
-puhutaan talvella hiihtämisestä
-> kohta on joku tokiolainen haahka suksilla kiipeemässä Fuzijamaa ylöspäin
-puhutaan kvanttifysiikasta -> eiköhän kohta oo kuva jostain indokiinalaisesta akasta leijumasta avaruudessa raketilla.
Mä olen aina ottanut ne hänen kuvansa juurikin huumorinkannalta, saa aikaan toivottua reaktiota ihmisissä:D
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: m1es ja Lispetti
vierailija
Hyvin kirjoitettu.

Kun itse tänne tulin ensi kertaa, kauan sitten, ilmapiiri oli paljon mukavampi, joskin aina joku sortui sanomaan - tai siis kirjoittamaan - vähän ronskimmin ja ihan esimerkiksi asiallisiin aloituksiin, joissa kysyttiin monenmoisia neuvoja perhe-elämään ja lapsiin liittyen.

Muutamia tosi kivoja on häipynyt palstalta, jonkun tiedämme jopa menehtyneen.

Itsekin monesti mietin, miksi täällä vielä tulee käytyä, kun kirjoitusten aiheet ovat yksipuolistuneet ja ystävällistä tai edes asiallista sävyä näkyy harvoin, ellet ole joidenkin kanssa samaa mieltä.

Teen yksinäistä työtä, joten siksi kai sitä edelleen tulee välillä keskusteluja seurattua. Monesti kuitenkin huomaan, että on parempi pysyä poissa, koska tietyt jutut eivät anna mitään, vaan päinvastoin luovat ikäviä fiiliksiä.

Kaikkea hyvää sinulle
Kiitos ystävällisestä viestistä.
Täytyy vain keksiä uusia mielenkiinnonaiheita.
Olin tänään englannin keskusteluryhmässä ja opettaja oli ottanut keskustelunaiheiksi mm. vihapuheen ym. ajankohtaisia aiheita..
 

Yhteistyössä