Missä, missä?Mäkin varasin liput Mersu piitsille
Täh?Mäkin varasin liput Mersu piitsille
Mikä tuon estää kun et koronaakaan pelkää?Vitsailin vaan Mersu piitsistä. Emmä ulkomaille pääse vaikka haluaisinki.
Ei mua päästetä kun ei oo rokotetta.Mikä tuon estää kun et koronaakaan pelkää?
Sinun täytyy hakeutua Polestar-rannalle. Vaikuttaa ensin ruotsalaiselta, mutta sitten paljastuukin että uimarit ovat kiinalaisia.
haluaa uuden puhelimen?Miks ton mun miehen pitää soitella kavereilleen vessasta ja suihkusta.
"No moi Pertsa! *lir lor* "Mitäs kuuluu?" *lorinaa....*
Eikö sitä helpommin saa kuin vessassa asioimalla?haluaa uuden puhelimen?
Mitä tuosta? Lähiruoan hakeminen harrastuksena.Äiti antaa Veetille, 12, aseen ja vie hänet ampumaan eläimiä
Suomessa on yllättävän paljon lapsia, jotka käyttävät asetta. Lähdimme kahden perheen kanssa metsälle katsomaan, miten 12-vuotias Veeti jahtaa ensimmäistä saalistaan. Äidit ihmettelevät niitä, jotka paheksuvat metsästystä, mutta vievät lapsensa hampurilaiselle.www.iltalehti.fi
Hän sopii tapaamisesta Pertsan kanssa ja sitä sinun ei tarvitse tietää.Miks ton mun miehen pitää soitella kavereilleen vessasta ja suihkusta.
"No moi Pertsa! *lir lor* "Mitäs kuuluu?" *lorinaa....*
Ja tuo hehkeä Pertsa on himokas toisin kuin eukkonsaHän sopii tapaamisesta Pertsan kanssa ja sitä sinun ei tarvitse tietää.
"Pertsa" ostarilla
Ootahan vaan, kohta lätty lätisee kun Echo huomaa provonHän sopii tapaamisesta Pertsan kanssa ja sitä sinun ei tarvitse tietää.
"Pertsa" ostarilla
Ei hän nyt ehdi palstalle. Yrittää vaivuttaa miehensä uneen päästäkseen selailemaan puheluhistoriaa...Ootahan vaan, kohta lätty lätisee kun Echo huomaa provon
Echooooo, m1es härnää sua!!!!Ei hän nyt ehdi palstalle. Yrittää vaivuttaa miehensä uneen päästäkseen selailemaan puheluhistoriaa...
ei ekkon kanssaEikö sitä helpommin saa kuin vessassa asioimalla?