onko dulla duha vai mikdi kuudostat niin kummaldaBöö ja bäiwää niin että pädgähdi.
Vähän yrittää sellasta bugada, se suattaapi johtua siitä että jäe parvekkeen ov' aaki yöks tae suattaapi olla johtumatikkii.*pohtii ja räkäsee monitoriruudulle niinku parempikin tukkijätkä*onko dulla duha vai mikdi kuudostat niin kummalda
Emmää oo koskaan kuolannu niitä.Blaaah palomiehien kuolattavuudelle.
Ihmefetissejä jengillä...
emmääkäänEmmää oo koskaan kuolannu niitä.
Ja kananvillat, ei naisellinen nainen vatteitten alle piiloon pääse.
Yritettäiskö pysyä totuudessa!Emmää oo koskaan kuolannu niitä.
No mitä sä sitten eilen teit risman eessä kun joku palomies kävi hakemassa sieltä itselleen evästä?Emmää oo koskaan kuolannu niitä.
Toimen marruri.emmääkään
??????Toimen marruri.
Piti sanomani, että toinen ”narruri”. Tuo painovirhepaholainen työntää tikkuja mun rattaisiin.??????
Vai sellanen mielessä.semtti eroottinen hierontaöljy?
sehän se ruukaa ollaVai sellanen mielessä.
mulla oli semmonen taannoin kaverilta lainassa ja jäi mieleen että sen leipomasta leivästä tuli leikatessa käsittämätön määrä muruaOon muuten unohtanut lehua sitä leipäkonetta.
Mainio vempele! *mussuttaa saksanpähkinä-viikunaleipää kahvin seurana*
Jos mä haluisin palomiehen iskeä, niin kärväyttäisin jossain kerrostalossa pari pellillistä pullaa, sitten ruutuessu päällä tulisin avaamaan oven "no heeiii, Muru!"No mitä sä sitten eilen teit risman eessä kun joku palomies kävi hakemassa sieltä itselleen evästä?
Seisoit suu auki, pieruverkkikset ja vanuttunut marimekko nuttu päällä ja vislailit vielä sen ukon perään
Meinasin sanoa jotain, mutta maskin takaa on lähestulkoon mahdotonta puhua ja nielaisin vahingossa hevosen kokoisen kärpäsen molokin kitaani ja peitin pierulla yskäisyn ettei vierellä seisovat mummot pelästyis!!!
jaahans, panit sitte jotain jynkkypätkää kun ei näy
tuolla keinoin saletisti natsaaJos mä haluisin palomiehen iskeä, niin kärväyttäisin jossain kerrostalossa pari pellillistä pullaa, sitten ruutuessu päällä tulisin avaamaan oven "no heeiii, Muru!"
Pränikänin Laura?
ja Maiami Vais sekä Johnsonin DonPränikänin Laura?
sinä et tainnu saaha ees kahtoa tuota sillon kun se tuli telekkaristaja Maiami Vais sekä Johnsonin Don
En niin, mutta katoin kuitenniisinä et tainnu saaha ees kahtoa tuota sillon kun se tuli telekkarista
Uskon. Tein ekan leivät mukana tulmeen reseptin mukaan ja oli kuiva ja mureneva. Sit sovelsin, jätin pari desiä jauhoja veks ja jo alkoi limppukin pysyä kasassa.mulla oli semmonen taannoin kaverilta lainassa ja jäi mieleen että sen leipomasta leivästä tuli leikatessa käsittämätön määrä murua