Huomenta.
Inhottaa herätä kun on vielä pimeää. *ärmärmöks*
Jaa täh? Mitä hyvää siitä lomailijoille koituu? Saarethan ovat jo olemassa.Onhan tuo purkauskin kaikkea hyvää lomailjoille. Ilman vulkaanista toimintaa ei Kanarian saaria olisi olemassa. Purkauksen ennakoidaan voimistuvan?
Muutama talo on vaarassa kärähtää, mutta suurin vaara on se, että purkaus aiheuttaisi maanvyöryn ja sen seurauksena suuren tsunamin.
Volcano Erupts in Canary Islands, Prompting Mega Tsunami Fears
A new volcanic eruption is underway right now in the Canary Islands , prompting unfounded fears that a mega tsunami will be hurled to the U.S. East Coast....weatherboy.com
petollisen rauhoittavaa katsottavaa tämä live-striimi
Sanna on ennenkin pettänyt, kyllä hänen pitää asemassaan kestää arvosteluaLuuletko, että Sanna pahoittaa mielensä irvailustasi?
Jokaisen kannattaa pitää huoli vain omasta rahankäytöstä.
Minua ei saisi juhlimaan Kallioon julkkisten kanssa.
Biletin paljon nuorena Helsingissä ja sitten kyllästyin.
Hämeentie on uudistunut ja näyttää viihtyisältä, totesin viime viikolla bussimatkalla kauneushoidosta kotiini.
Tämä palsta on surkeuden huippu.
sannan piletykset ei kyllä kiinnosta täällä ketään ja tää on muutenkin politiikkavapaa vyöhekeSannan biletysketju poistettiin mutta tässä nyt vastaukseni sinne
Sanna on ennenkin pettänyt, kyllä hänen pitää asemassaan kestää arvostelua
Ajattele tulevia sukupolvia. Minne vuoden 100 102 turistit matkustavat, jos Kanaria on poissa?Jaa täh? Mitä hyvää siitä lomailijoille koituu? Saarethan ovat jo olemassa.
Mä lähinmä toivon, ettei tule suurempaa katastrofia, juuri tsunsmia tai vaikka laajoja metsäpaloja, ku on niillä (kaikilla kanariansaarilla) ihan riittämiin ongelmia maahantunkevien venepakolaisten kanssa.
Nehän voi mennä vaikka Turkkiin ja RomaniaanAjattele tulevia sukupolvia. Minne vuoden 100 102 turistit matkustavat, jos Kanaria on poissa?
ledkynttilät alkaa valaista aina sopivaan aikaan miten ne säätää ja sammuu myös.Huomenta.
Paitti että se viimeinen kausi pilas koko homman. Nyt ei pysty kattomaan edes alkua kun se vesitettiin lopussa niin pahasti.paras sarja ikuna on ollut Game of Thrones
Ajattele tulevia sukupolvia. Minne vuoden 100 102 turistit matkustavat, jos Kanaria on poissa?
Mutta eikös tulivuoren purkaukset yleensä kasvata saaria?Ajattele tulevia sukupolvia. Minne vuoden 100 102 turistit matkustavat, jos Kanaria on poissa?
Enpä oo muistanut moneen vuoteen tarkistaa onko kirjasarja saanut jatkoa. Olisko ollut kolmas kirja kun alettiin mennä päin persettä sarjassa. Ja itse kirjailija ollut mukanaPaitti että se viimeinen kausi pilas koko homman. Nyt ei pysty kattomaan edes alkua kun se vesitettiin lopussa niin pahasti.
Emmä Murciasta tiiä mutta Mursula ois Laatokan Karjalassa.Ei kellään ois suositella kohteita valenciasta? Tai murciasta?
Ala popsia jotain öljyä tai pähkinöitä. Tai avokadoa. Auttaa!Kyl on kuiva iho. Pesun jälkeen laitoin päivävoiteen. Otsaan piti laittaa lisäksi bepanthen voidetta.
voisin auttaa rasvauksessaKyl on kuiva iho. Pesun jälkeen laitoin päivävoiteen. Otsaan piti laittaa lisäksi bepanthen voidetta.
Se on hyvä.voisin auttaa rasvauksessa
Onko cashew hyvä? Ostin sitä. Mikä öljy olis sopiva?Ala popsia jotain öljyä tai pähkinöitä. Tai avokadoa. Auttaa!
Moottoriöljy nyt ei ainakaan soviMikä öljy olis sopiva?
Ei käy.Moottoriöljy nyt ei ainakaan sovi
Sitähän minä tässä juuri yritän piipittää, että se ei käyEi käy.
Mutta onko se esim. oliiviöljy tai rypsiöljy?Sitähän minä tässä juuri yritän piipittää, että se ei käy
Heyyy eikös mm. Kreikassa käytetä oliiviöljyä myös iholle?Mutta onko se esim. oliiviöljy tai rypsiöljy?