Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Onhan täällä palstalla sulle monta sukukypsää potentiaalista emäntää hoitamaan taloutta ja keskustelemaan päivän polttavista uutisista ja välillä antamaan sulle vähän hellyyttäkin (kunhan kotiorjuudeltaan siihen kerkeää)
Potentiaalista joo, mutta siihen se loppuukin.
Pitäisi olla vahva selkäinen ja hellä luonteeltaan. Muut kotityöt händlään, paitsi siivouksen, lumen luonnin ja ruohon leikkaamisen.

Tpivottavadti teillekin sattuu pilvetön yö. Tähtitaivas oli mieletön!
Juu niin oli. Olin eilen 22.30 vielä lenkillä. :) Olisin halunnu mennä ilman valoa ja ihastella tähtitaivasta, mutta sit auto lähestyi ja meni ohi ja oli pakko sen takia pitää kännykän taskulamppua, vaikuttaakseni järkevältä. :D

Mutta tuolla tarttee jo heijastimia klo 21 jälkeen. :eek:

Mulla on rillit (haa, eka tunnistettava asia ulkonäöstä, no ei ookaan kellään keski-ikäsellä rillejä! :D)
Mutta käytän ihmisten ilmoilla paljon piilareita.

Eilen pesin meikkejä pois ja hieraisin silmiä, ja toisen silmän piilari liukui yläluomen alle. Siinä sitä sitten yritin räplätä ja hieroa silmäluomea että saisin pois.

Ei onnannu, piti nukkua se piilarimöykky silmäluomessa.

Mutta aamulla se oli siinä tyrkyllä ja sain pois. Huh, ei tk-reissua!

• Vau!
Reactions: Kais
Mulla on rillit (haa, eka tunnistettava asia ulkonäöstä, no ei ookaan kellään keski-ikäsellä rillejä! :D)
Mutta käytän ihmisten ilmoilla paljon piilareita.

Eilen pesin meikkejä pois ja hieraisin silmiä, ja toisen silmän piilari liukui yläluomen alle. Siinä sitä sitten yritin räplätä ja hieroa silmäluomea että saisin pois.

Ei onnannu, piti nukkua se piilarimöykky silmäluomessa.

Mutta aamulla se oli siinä tyrkyllä ja sain pois. Huh, ei tk-reissua!

*suosittelee silmäleikkausta*

Tosin, sit ku ikänäkö iskee ni se iskee...

• Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä