Sitä on kirjastossa ja kaupassa käyty,tehty kotitöitä ja sapuskaa ja päikkärit otettu. Kananjauheliha-kasviswokki oli hyvää. Isänälle tehty kahvisinappia ja mulle omena-pihlajanmarjahyytelöä
Mitäs tommonen on?Sitä on kirjastossa ja kaupassa käyty,tehty kotitöitä ja sapuskaa ja päikkärit otettu. Kananjauheliha-kasviswokki oli hyvää. Isänälle tehty kahvisinappia ja mulle omena-pihlajanmarjahyytelöä
Jonka runosuoli sykkii ahkeraan?mää oon tämtti herkkä runopoika
Eikös se ole ihan vain kahvilla maustettu sinappi.Mitäs tommonen on?
No kahvisinappia. Hieman vettä,sinappijauhetta n 3 rkl,sokeria n 3 rkl,kahvia oisko 2-3 rkl ja suolaa n 1tl.Mitäs tommonen on?
Kuulostaa skippaamisen arvoiseltaNo kahvisinappia. Hieman vettä,sinappijauhetta n 3 rkl,sokeria n 3 rkl,kahvia oisko 2-3 rkl ja suolaa n 1tl.
Sekoitetaan kattilassa vaikka vispilällä ja lämmitetään hitaasti sopivan paksuiseksi.
et sitte tullu Mieleen?Minä tulin
Täsmennän vielä sen verran, että tällä kertaa tulin vain tänne.
Mies ainakin rakastaa kahvisinappiaKuulostaa skippaamisen arvoiselta
Meille normimiähille (lyhyillä hiuksilla) riittää liha ja perunaMies ainakin rakastaa kahvisinappia
+ suolakalaa ja ruisleipäMeille normimiähille (lyhyillä hiuksilla) riittää liha ja peruna
En voi syödä ruisleipää enää. Olen myös tämmöinen maanantaiversio suomimiehestä...+ suolakalaa ja ruisleipä
Mulle kermaista tomaatti-papu-makaronikeittoa ja mies popsi lihapullia,lohkoperunoita,salaattia ja sitä kahvisinappia.
Sitten voikin kohta ottaa päiväpanot ja päikkärit.
Mutta kun ne uudetkin joutuu ensin pesemään, ainakin kalsaritRupesin pesemään pyykkiä. Onko teillä muilla tapana pestä vaatteitanne, vai ostatteko aina vain uusia rytkyjä?
Jaa, niinkö? Pitääkö uudetkin pestä? Uutta mulle. Panin pyykkikoneeseen harmaat, punaraitaiset villasukat, mustat canvashousut ja mustan hupparin. Alusvaatteita mun ei tarvitse pestä, koska niitä ei kukaan näe.Mutta kun ne uudetkin joutuu ensin pesemään, ainakin kalsarit
C) mullon muijjaRupesin pesemään pyykkiä. Onko teillä muilla tapana pestä vaatteitanne, vai ostatteko aina vain uusia rytkyjä?
I C, mitä muijalla on tekemistä pyykkäyksen kanssa?C) mullon muijja
Sitä ettei Ruutiksella ole pesukonetta, mutta onneksi muijja löytyyI C, mitä muijalla on tekemistä pyykkäyksen kanssa?
Tarkemmin ajatellen, mullakin olis tarvetta emännälle. Sais tulla kuokkimaan perunat maasta ja kohta olis lumen luontia. Melkolailla muut koti toimet voin hoitaa itse.Sitä ettei Ruutiksella ole pesukonetta, mutta onneksi muijja löytyy
Onhan täällä palstalla sulle monta sukukypsää potentiaalista emäntää hoitamaan taloutta ja keskustelemaan päivän polttavista uutisista ja välillä antamaan sulle vähän hellyyttäkin (kunhan kotiorjuudeltaan siihen kerkeää)Tarkemmin ajatellen, mullakin olis tarvetta emännälle. Sais tulla kuokkimaan perunat maasta ja kohta olis lumen luontia. Melkolailla muut koti toimet voin hoitaa itse.
Ei Elena taitais tietää ketään hyväselkäistä mulle vaimoksi? Sais talon ruoan ja asunnon.
Nooo, ei munkaan päästäni paria milliä pitenpää sänkee löydy ja toisin paikoin ei sitäkään, mutta kyllä kaikenlaiset uudet maut silti kiinnostaa.Meille normimiähille (lyhyillä hiuksilla) riittää liha ja peruna