Juu, se! Se vierii laidalta toiselle.Herne?
Juu, se! Se vierii laidalta toiselle.Herne?
Hmm nyt pistit vaikeenHernepä hyvinkin. Mutta miks ruottalaisen aivot on herneen kokoiset?
Selittääkin monta asiaaJuu, se! Se vierii laidalta toiselle.
No tietysti siks, kun ne on turvoksissa.Hmm nyt pistit vaikeen
Selittääkin monta asiaa
Kohta saat kutsun ties minne päiväkahveilleOnko muita jotka tehtailee Whatsappissa vahinko-ääniviestejä ja -soittoja?
Mä oon ihan pro siinä.
Mulla jäi kännykkään yhteystiedot auki kun tulin töistä, painoin vahingossa muksun kaverin isän nimeä ja soitto lähti, laitoin kiireesti pois.
No sit laitoin viestin "Sori, vikasoitto", mutta kiireessä räpläsin siihen perään sen "3 sydämellä ympäröity hymyemoji"-sydänhymiön!
ONNEKS Whatsappissa voi poistaa saajankin osalta viestin jälkikäteen! Toivottavasti se isukki ei kerinny nähdä mun viestiä.
nähäämpä sielläHuomenta. Tää ketju luiskahtanu 3.sivulle! En muista koskaan näin käyneen, nyt annan sapiskaa!
No, mäkin höräsen tässä ketjussa vaan pari kuppia ja meen sit tappelemaan tuonne isolle puolelle.
Joisit joskus vaihteen vuoksi viinaa niin olisi sullakin edes joskus hauskaa.Huomenta. Tää ketju luiskahtanu 3.sivulle! En muista koskaan näin käyneen, nyt annan sapiskaa!
No, mäkin höräsen tässä ketjussa vaan pari kuppia ja meen sit tappelemaan tuonne isolle puolelle.
sä et vaan ymmärrä, ekkollahan on mitä mainion kyky repiä huumoria arjen asioistaJoisit joskus vaihteen vuoksi viinaa niin olisi sullakin edes joskus hauskaa.
Sulla myös. 2 lauseen ihmemies, joka silti sanoo lauseissaan paljon.sä et vaan ymmärrä, ekkollahan on mitä mainion kyky repiä huumoria arjen asioista
ei jaksa kirjottaa pitkästiSulla myös. 2 lauseen ihmemies, joka silti sanoo lauseissaan paljon.
Jenni Haukio olis sulle kateellinen. Runoilijathan tiivistää asioita.ei jaksa kirjottaa pitkästi
häätyy tiivistää
mää oon tämtti herkkä runopoikaJenni Haukio olis sulle kateellinen. Runoilijathan tiivistää asioita.
Jennihän runoili jotenki näin:
"Paitasi pujahti ylleni"
Mä mun miehelle:
"Heivaa kalsarisi pyykkiin NYT".
Älä viitsi. Hauskaa voi olla ilman alkoholia. Ekko on myös hauska.Joisit joskus vaihteen vuoksi viinaa niin olisi sullakin edes joskus hauskaa.
Tiukkis se on.Älä viitsi. Hauskaa voi olla ilman alkoholia. Ekko on myös hauska.
Joissakin asioissa. Niin oon minäkin.Tiukkis se on.
minäpä arvaan mistä kohti ootte tiukkojaJoissakin asioissa. Niin oon minäkin.
Tiukka perse.minäpä arvaan mistä kohti ootte tiukkoja
tai siis tiiän
niimpäTiukka p1llu.