Mä muuten ARVASIIIIIIN, että juuri sinulta tulee tää kommentti*arvasi*haitannekko tuo jos vain alapää pysyy märkänä
Mä muuten ARVASIIIIIIN, että juuri sinulta tulee tää kommentti*arvasi*haitannekko tuo jos vain alapää pysyy märkänä
meikän ajatusvähät on helposti arvattavissaMä muuten ARVASIIIIIIN, että juuri sinulta tulee tää kommentti*arvasi*
Mutta eikös sellanen ihminen ole helpompi kun ei tarvitte arvailla mitä korvien välissä liikkuu?meikän ajatusvähät on helposti arvattavissa
on tietenkin paljon helpompiMutta eikös sellanen ihminen ole helpompi kun ei tarvitte arvailla mitä korvien välissä liikkuu?
Rasva on suojannut ryppyjen muodostumiselta. Niitä on nyt vain silmänympärysiholla. Mutta pääasia on että alapää ei ole kuivunut.haitannekko tuo jos vain alapää pysyy märkänä
Ja mä ajattelin kaksmielisesti kun kirjoitin viestin. Ruutiksen kanssa on sama ajatus.Mä muuten ARVASIIIIIIN, että juuri sinulta tulee tää kommentti*arvasi*
Ellu. Etkö sää nyt tiedä mitä tavallisen miehen päässä liikkuu koko ajan, non-stoppina?Mutta eikös sellanen ihminen ole helpompi kun ei tarvitte arvailla mitä korvien välissä liikkuu?
entäs tissit, kai niitäki ny pitää huoltaa?Seuraavaksi pitää ostaa hoitavampi tuote naamalle.
ruoka ja lepo eli ruokalepoEllu. Etkö sää nyt tiedä mitä tavallisen miehen päässä liikkuu koko ajan, non-stoppina?
Niille ei ole käynyt mitenkään. Vartalovoide silloin tällöin riittää kun rasvaa vartalon.entäs tissit, kai niitäki ny pitää huoltaa?
ruoka ja lepo eli ruokalepo
Ei oo täällä etelän kaupoissa enää näkynytsillä oli kaksi tekijää ja toinen eli lumijokinen jatkaa vielä
Ei taitais saada kuvaa siitä kosteasta päästäRasva on suojannut ryppyjen muodostumiselta. Niitä on nyt vain silmänympärysiholla. Mutta pääasia on että alapää ei ole kuivunut.
En laita. Tuu ite katsomaan.Ei taitais saada kuvaa siitä kosteasta päästä
Herne?Ellu. Etkö sää nyt tiedä mitä tavallisen miehen päässä liikkuu koko ajan, non-stoppina?
Luin että tissit pitää laittaa naamalle hoitavaks tuotteeksi.entäs tissit, kai niitäki ny pitää huoltaa?
Mä olen niiiin väsynyt etten jaksa etes ronklata tuosta sitä ajatusta esille mille parhaillani hirnun täälläRasva on suojannut ryppyjen muodostumiselta. Niitä on nyt vain silmänympärysiholla. Mutta pääasia on että alapää ei ole kuivunut.
ei ollenkaan huono ajatusLuin että tissit pitää laittaa naamalle hoitavaks tuotteeksi.
Kuva ois nopeanpi ja helpompi.En laita. Tuu ite katsomaan.
Kyllä mutta en anna sellasia kuvia.Kuva ois nopeanpi ja helpompi.
Hernepä hyvinkin. Mutta miks ruottalaisen aivot on herneen kokoiset?Herne?