Tai sämpylä.Ekko lävistää korvapuustin yhdellä tikulla kuin iskisi vaarnan vampyyrin sydämeen.
Tai sämpylä.Ekko lävistää korvapuustin yhdellä tikulla kuin iskisi vaarnan vampyyrin sydämeen.
Sitä ei oo koskaan ollut koulussa. Ex teki aina sitä. Muuten ei olis tuttu puuro mulle.Eikö ole ollut edes talkkunapuurua?
eikö niiden olis hyvä perehtyä suomalaiseen ruokakulttuuriin?Suurin osa opiskelijoista on mamuja. Ei kai ne viitsi outoja ruokia tehdä.
Mä luulen että pk-seudun safkat maistuu paremmin kuin muut.eikö niiden olis hyvä perehtyä suomalaiseen ruokakulttuuriin?
Tsemppiä,saitko rautakuurin ? Mulla on rauta-arvot parantunut,samoin kalkki ja d-vitamiini. Rauta-kuurin sai lopettaa mutta kalkki ja d-vitamiiniä otettava.Verikokeiden tulokset tuli ja kuten osasin jo aavistaa niin raudat taas alhaalla, D-vitamiinit mm. taas oli täydelliset...eihän noi verta ottaneetkaan kuin 8 putkellista
Mun tv on seonnut. Kanavat on miten sattuu. Ihanku olis riivattu.
OkMonien televisioiden kanavajärjestys muuttuu
Kaapelitelevisioiden kanavien järjestys muuttuu elokuussa.www.iltalehti.fi
Muutoksia tullu,asenna kanavat uudestaanMun tv on seonnut. Kanavat on miten sattuu. Ihanku olis riivattu.
Auttaisiko tehdasasetuksen palautusKanavat viritetty mutta pätkii. En pysty kattoo. Katson telkusta yleareenaa. Netti näkyy siinä.
Juu taas pitää hakea rautaa ja jos ei arvot nouse niin sitten rautatankkaukseen.Tsemppiä,saitko rautakuurin ? Mulla on rauta-arvot parantunut,samoin kalkki ja d-vitamiini. Rauta-kuurin sai lopettaa mutta kalkki ja d-vitamiiniä otettava.
Laita uusi kanavahaku.Mun tv on seonnut. Kanavat on miten sattuu. Ihanku olis riivattu.
Saako jostain vielä puurotalkkunaa? Se ainoa tekijä lopetti?Eikö ole ollut edes talkkunapuurua?
sillä oli kaksi tekijää ja toinen eli lumijokinen jatkaa vieläSaako jostain vielä puurotalkkunaa? Se ainoa tekijä lopetti?
viljojen fytaati-entsyymit estää raudan imeytymisen.Juu taas pitää hakea rautaa ja jos ei arvot nouse niin sitten rautatankkaukseen.
Laita uusi kanavahaku.
En mä syö juurikaan viljoja.viljojen fytaati-entsyymit estää raudan imeytymisen.
Mulla auttoi uusi kanavahaku.iltiksen juttu siitä miksi kanavat on päin persettä
Ihmettelitkö, miksi televisiokanavat katosivat tänään? Tässä syy
Vapaasti vastaanotettavien tv-kanavien teräväpiirtoversiot löytyvät nyt kanavaluettelosta ensimmäisenä kaapelitelevision katsojilla.www.is.fi
haitannekko tuo jos vain alapää pysyy märkänäYläpää on alkanut kuivumaan. Mulla on aina ollut rasvainen ihotyyppi. Nyt se on kuivempi.