Ja sil tois pual jokke o tämmöttistParempi siellä missä minä, eli tääl pual jokke!
Ja sil tois pual jokke o tämmöttistParempi siellä missä minä, eli tääl pual jokke!
Onko kuva Malmösta?Ja sil tois pual jokke o tämmöttist
Ihan Varsinais-SuomestaOnko kuva Malmösta?
Jaa, Varissuo, okei.Ihan Varsinais-Suomesta
Köh, köh..
Sama vika. Piti mennä kopukalla syysreisdu mutta se jumiii yhä jossain kiinan-venäjän rautateillä. Tai varikolla.*hirveet hingut lähteä Lappiin nyt alkavaan ruska-aikaan mut ei aikaa eikä mahista*
Kilpisjärvi, Saana, ruska ja välillä näyttäytyvä aurinko....
Sama aamiainen, syön eiliseltä jäänyttä uuniohrapuuroa. Herkkua!Huomenta, puuroa nam nam.
Mulle tää keli on just passeli.Onpa aurinkoista ja lämmintä. Kärpäset on suorittaneet lämpiminä päivinä jonkun megalisääntymisen...
Sallittakoon tämmöinen säälittävä 20 asteen "wannabe-helle" nyt vielä, koska kohta tulee kyyyylmä, ja sit Echo on onnellinen, onnellinen, onnellinen, ja vielä kerran onnellinen .
Juu, onhan nyt ihan nättiä, ja 20 astetta on siedettävä.Mulle tää keli on just passeli.
Ampiaiset sun muut tosin ovat ärsyttävän lähenteleväisiä.
Mihin sinä katosit, yllä on viimeinen viestisiEikö vieläkään saa kuvia yms tänne
Ei helpollaEikö vieläkään saa kuvia yms tänne
Ehkä sulle sopisi nyt, siihen asti, kun ehdit patterikaupoille, tämä kiinalainen dieetti: syö mitä vain ja miten paljon vain, mutta vain yhdellä puikolla.Vaa'assa on patterit loppu. Saanks mä nyt syödä, mitä ja miten paljon haluan?
Ekko lävistää korvapuustin yhdellä tikulla kuin iskisi vaarnan vampyyrin sydämeen.Ehkä sulle sopisi nyt, siihen asti, kun ehdit patterikaupoille, tämä kiinalainen dieetti: syö mitä vain ja miten paljon vain, mutta vain yhdellä puikolla.
Eikö ole ollut edes talkkunapuurua?Huomenta, nyt on koulussa ollut vaan kaurapuuroa. Eivät oo tehneet välillä muuta puuroa.