Kiitos =)Onnea tulevalle mummolle!
mä oon ollu täällä viimeks vissiin pikkusen yli sata vuotta sitte =D aikoinaan hyvinkin ahkerasti mutta tosiaa todellaki kauan sitte. =)Ma olen ollut täällä pikkaasen vaille sata vuotta, mutta en muista nikkiäsi.
Kiitos =) Saa nähä osaako täällä olla enää..Tervetuloa takaisin.
Ja kun älysin kirjautuakki niin oon ollu täällä tosiaan joskus ennen sua eli hyvinkin kauan sitten. 2005 vissiin rekkautunu aikoinaan ekan kerran.Ma olen ollut täällä pikkaasen vaille sata vuotta, mutta en muista nikkiäsi.
mä oon ollu täällä viimeks vissiin pikkusen yli sata vuotta sitte =D aikoinaan hyvinkin ahkerasti mutta tosiaa todellaki kauan sitte. =)
Vissiin 2010 oon käyny. 2005 oon rekisteröityny.Milloin olit Juicefani aktiivisena täällä?
Mä tulin tänne reilut 10 vuotta sitten.
En näköjään osaa...Kiitos =) Saa nähä osaako täällä olla enää..
Ok, mä tulin tänne par’ vuotta myöhemminJa kun älysin kirjautuakki niin oon ollu täällä tosiaan joskus ennen sua eli hyvinkin kauan sitten. 2005 vissiin rekkautunu aikoinaan ekan kerran.
Ei tämä ole enää sama hauska paikka kuin silloin ennen.Kiitos =) Saa nähä osaako täällä olla enää..
Ei varmaan kukaan enää JuiceFania muista mut tulin silti käymään =) Mummoudun piakkoin ja tulipa mieleen että pitää varmaan saada houkuteltuu tytär tänne niin ois sitten niinku plussalaisia kahdessa polvessa Onko tuttuja ketään kuulolla???
Tää on kuule muuttunu tää palsta hörhöjen hiekkalaatikoksi. Vanha palsta on muisto vain.Kiitos =) Saa nähä osaako täällä olla enää..
Sinähän voisit tehdä palstasta hauskan paikan.Ei tämä ole enää sama hauska paikka kuin silloin ennen.
Vuodesta 2001 aika vakituisesti täällä ollut, koskaan rekisteröitymättä.
Kokenut jopa vanhan puu-mallisen palstan.
Ei se yksin onnistu. Nykyinen porukka omine agendan esittämiseen ovat ankeuttaneet koko palstan, joukossa on todella harva lämminhenkinen ketju, puhumattakaan niistä hauskoista hervottomista ketjuista, mitä lukiessa juomat purskahti vahingossa näytölle.Sinähän voisit tehdä palstasta hauskan paikan.