Että taas rupes ärsyttämään!!!

Täydellinen Nainen

Aktiivinen jäsen
05.08.2007
2 554
0
36
Käytiin tänään tuttavani tyttären rippijulissa, joita en ollut nähnyt moneen vuoteen. (Äitini "uuden" miehen sukulaisia, joiden kanssa paljon lapsuudessa oltu tekemisissä)
Oli ihanat juhlat ja oli todella mukava nähdä näitä ihmisiä pitkästä aikaa, mutta rupesi taas kerran ärsyttämään tai tulin oikeastaan surulliseksi muutaman vieraan käytöksestä siellä.
Onko tämä nykymaailma ihan oikeasti mennyt semmoiseksi, että ihmisillä ei ole enää mitään kunnioitusta/arvostusta toisia ihmisiä kohtaan?

Eräskin Äiti ja Tytär siinä kahvinjuonnin lomassa supisivat toisiilleen arvosteluja muista ihmisistä! Kuten: "Hyi, hitto että toikin on lihonu paljon viimekesästä ja plaa plaa plaa" (itse ovat siis vielä reilusti ylipainoisia)

"Todella oksettavaa, kun tuon pikkupennun pitää kiljua tuossa noin, "
(oma poikani 6kk siis "kiljuu" ainakun innostuu jostakin asiasta.

Ja muutenkin mulkoilivat toisia siellä nenänvartta pitkin.

Lähinnä pointtini oli se et mikä ihme nykyihmisistä on tehnyt niin itsekeskeisiä toisten ihmisten arvostelijoita että juhlapaikoillakin on pokkaa ruveta suutaan aukomaan? :|

kait siitä saadaan jotain tyydytystä jos keksii jostain rumemman/ärsyttävämmän piirteen kuin itsestään... näihin ihmisiin pätee: ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu :D :D

Jep. Oikeesti tuli ihan surullinen olo.. Et mikä vimma on kokoajan arvostella toisten tekemisiä ja ulkonäköä ym.. Ei suvaita enään yhtään erilaisuutta :|
Itse ollaan niiiiin täydellisiä joka asiassa :kieh:

Ja siis tuon äidin ja tyttären olen kans tiennyt lapsuudesta asti ja surullista huomata että vielä tänäkin päivänä sama meno jatkuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Jep. Oikeesti tuli ihan surullinen olo.. Et mikä vimma on kokoajan arvostella toisten tekemisiä ja ulkonäköä ym.. Ei suvaita enään yhtään erilaisuutta :|

Ja siis tuon äidin ja tyttären olen kans tiennyt lapsuudesta asti ja surullista huomata että vielä tänäkin päivänä sama meno jatkuu.

Ovat varmasti todella onnettomia ihmisiä. Surulliseksi minäkin olisin tullut.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:

Ovat varmasti todella onnettomia ihmisiä. Surulliseksi minäkin olisin tullut.

No omien sanojensa mukaan nillä on kaikki niiiiin täydellistä :D
Mut siis ovat aina olleet tuollaisia. Oikein irvistäävät kun pitää vieraita kätellä.
Ja tätä samanlaista käytöstä olen valitettavasti huomannut nykyään ainavaan useammin.
Itse pyrin välttämään kokonaan, muiden ihmisten arvostelua ja haukkumista, toki tulee itsekkin jokunen paha sana suusta päästettyä, mutta yleensä vain silloinkun joku asia ihan oikeasti vituttaa ja paljon.

Jos ei olis oltu juhlissa, ni oisin varsin antanut tulla tapakasvatusta suuntäydeltä, oli se sen verta surullista kuunneltavaa. Mieskin sanoi heti kun lähdettiin samat huomiot noista ihmisitä, vaikkei ollut koskaan ennen tavannutkaan heitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja itsekkö et koskaan ketään arvostele ja hauku? Epäilen.

Luitkohan aiempia kommenttejani lainkaan!!
Ja kyse oli siitä, että vielä kehtaa toisten juhlissa! Yrittäisivät edes pitää mölyt mahassa kotia asti!

Voi herranjumala mikä jeesustelija!

Ja kyse oli siitä, että vielä kehtaa toisten juhlissa! Yrittäisivät edes pitää mölyt mahassa kotia asti!

Ei pidä haukkua ja syyttää muita haukkumisesta kun itsekin siihen syyllistyy.

Ei pidä haukkua ja syyttää muita haukkumisesta kun itsekin siihen syyllistyy.

Tais ampua taas yli ja lujaa :D Mut ei se mitään!

Yhteistyössä