Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Päivää

Todella tylsä keli ulkona, sellanen seisova ja linnutkin on vaienneet, aivankuin odottaisivat jotain suurempaa sääilmiötä tapahtuvaksi. Kuhan ei ala paukkumaan ja salamoimaan..taas.
Täällä jytisi myös 2 aikaan (en kuitenkaan ollut Mekon luona). Nyt on aivan hiljaista. Meinasin mennä kalalle, mutten viitti jos nousee myräkkä

• Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
En tiedä johtuuko tästä säästä vai mistä, mutta tänään olen joutunut ottamaan pariinkin otteeseen tuplasuhaukset avaavaa keuhkoihin....ja just kun eilen pääsin kehumaan ettei tuota astmaa enää oikein edes huomaa. :unsure:

• Surullinen
Reactions: Echo
Palstameteorologit!
Tuli tuosta ilman liikkumisesta mieleen yks kyssäri.

Liikkuuko ilmamassat yöllä eri nopeudella kuin päivällä, tai onko niissä jotain muuta sääntöä?
Vai meneekö ne Suomen yli kuin juna, vuorokaudenajasta ja paikasta piittaamatta?

Muistan joinakin kesinä on ollut päiväkausia sama kaava:
Aurinkoa ja hellettä alkupäivä, iltapäivällä ukkoskuuro, sit loppuilta aurinkoa. Tuota saattoi olla mun lapsuudessakin monena heinäkuuna. Ne ukkoset alkoi aina samaan aikaan.

Palstameteorologit!
Tuli tuosta ilman liikkumisesta mieleen yks kyssäri.

Liikkuuko ilmamassat yöllä eri nopeudella kuin päivällä, tai onko niissä jotain muuta sääntöä?
Vai meneekö ne Suomen yli kuin juna, vuorokaudenajasta ja paikasta piittaamatta?

Muistan joinakin kesinä on ollut päiväkausia sama kaava:
Aurinkoa ja hellettä alkupäivä, iltapäivällä ukkoskuuro, sit loppuilta aurinkoa. Tuota saattoi olla mun lapsuudessakin monena heinäkuuna. Ne ukkoset alkoi aina samaan aikaan.
ei ne ilmamassat noudata mitään sääntöjä, ne menee niinkuin niitä sattuu huvittamaan

siksi sään ennustaminen on niin vaikeeta

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777

Yhteistyössä