Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Niin on, mutkun toi rahka maistui yllättävän paljon samalle...siis maistoin sitä ennenkun laitoin sitä keittoa siihen ja tota voi laittaa ruoan joukkoonkin (olen laittanunna esmes kasvisten päälle kun ovat kypsiä ja sitten sekottanut)
Mä oon joskus tehnyt ite soossit keburuokaan. Mä en oo koskaan syönyt kebua missä olis rahkaa.

• Tykkää
Reactions: Elena777
millasia ruokia ne sitten on. oon käynny marokossa mut en muista mitä ruokia siellä leirinuotiolla syötiin. ja miten ne valmistetaan. teetkö itte afrikkalaista ruokaa vai jossain raflassa syöt?
Mä olen syönyt marokkolaista lammaspataa, sen muistan että siihen tuli paljon tulisia mausteita ja erilaisia paprikoita sekä sipulia.
Oli hyvää ja söisin heti uudestaan, jos vaan saisin eteeni juuri sillä ohjeella tehtyä mitä sain sillon, mutta ne ohjeet mitä olen löytänyt sisältävät aprikoosia myös ja siinä padassa ei mitään hedelmiä kyllä ollut.

• Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Mä olen syönyt marokkolaista lammaspataa, sen muistan että siihen tuli paljon tulisia mausteita ja erilaisia paprikoita sekä sipulia.
Oli hyvää ja söisin heti uudestaan, jos vaan saisin eteeni juuri sillä ohjeella tehtyä mitä sain sillon, mutta ne ohjeet mitä olen löytänyt sisältävät aprikoosia myös ja siinä padassa ei mitään hedelmiä kyllä ollut.
uuh lammas on kyl herkkua aika tyyristä tosin. siis söitkö sä raflassa tuon annoksen vai missä olit? mut eiks jos kokelisit ilman sitä aprikoosia`? minkä makunen ees on aprikoosi en oo tainnu maistaa?

Heh. Tuli mieleen lammasvitsi :geek:

uuh lammas on kyl herkkua aika tyyristä tosin. siis söitkö sä raflassa tuon annoksen vai missä olit? mut eiks jos kokelisit ilman sitä aprikoosia`? minkä makunen ees on aprikoosi en oo tainnu maistaa?
En syönyt ravintolassa, kauan sitten tuttu henkilö halus tehdä kaveriporukalle ruokaa.
Kai sitä ilman aprikoosiakin vois kokeilla, mutta en usko maun olevan silti sama kun pitäisi muistaa ja tietää kaikki muut mausteet.

Heh. Tuli mieleen lammasvitsi
ai se että miksi lammas on parempi ko poro?
Yllättävää ja mielenkiintoista, että teille molemmille tuli lammasvitsit mieleen poijjaat kansan urhokkaat :unsure: :X3: :unsure:

vierailija
En syönyt ravintolassa, kauan sitten tuttu henkilö halus tehdä kaveriporukalle ruokaa.
Kai sitä ilman aprikoosiakin vois kokeilla, mutta en usko maun olevan silti sama kun pitäisi muistaa ja tietää kaikki muut mausteet.

Yllättävää ja mielenkiintoista, että teille molemmille tuli lammasvitsit mieleen poijjaat kansan urhokkaat
mikset saa yhteyttä tähän henkilöön enään? toi on ärsyttävää mullakin pyörii pari biisiä päässä mut en saa nimeä julki ni en löydä niit ja sit on hukassa. mut kokeile ihmeessä ja kerro mitä sun lampaan laitto ruuasta tuli ni ehkä saat mutkin tekee lammasata :)

Yhteistyössä