Missä ruotsalaisten laumasuoja?Suomessa on epidemian aikana todettu yli 115000 tartuntaa, mikä on todellinen luku?
Rokotettuja on muutama miljoona.
Suomessa on 5,7 miljoonaa ihmistä, missä on laumasuoja?
Missä ruotsalaisten laumasuoja?Suomessa on epidemian aikana todettu yli 115000 tartuntaa, mikä on todellinen luku?
Rokotettuja on muutama miljoona.
Suomessa on 5,7 miljoonaa ihmistä, missä on laumasuoja?
Missä ruotsalaisten laumasuoja?
Hassua että myrkytät kuitenkin itseäsi koko ajan rasvallaTästä tulee hyvä päivä. Kebabille lähden kohta. Voin laittaa kuvan siitä, jos joku pyytää nätisti tai näyttää tissit.
En siis laita kuvaa "siitä" vaan kebabista
Koko ajan? Oletko nähnyt? Se että välillä sanoo täällä grillille tms. menosta, ei tarkoita että tekee sitä joka päivä.Hassua että myrkytät kuitenkin itseäsi koko ajan rasvalla
Hassua että myrkytät kuitenkin itseäsi koko ajan rasvalla
Miksi?En käynytkään kebabilla
Nokun sä et näyttänyt hälle tissejäMiksi?
Päivää mussu.ja päivää...
Sen minkä hän on kuviaan jakanut, niin aika usein. Mutta mitäpä siitä.Koko ajan? Oletko nähnyt? Se että välillä sanoo täällä grillille tms. menosta, ei tarkoita että tekee sitä joka päivä.
Näkisitpä mun kaikki ruokakuvat. Ei ole montaa tavis ruokaa. Mutta en syö pizzoja yms. joka päivä.Sen minkä hän on kuviaan jakanut, niin aika usein. Mutta mitäpä siitä.
Miksi?
Sen minkä hän on kuviaan jakanut, niin aika usein. Mutta mitäpä siitä.
Voi sua. tulisit meille syömään.Vähärasvainen maitorahka ja sokeroimaton mustikkakeitto
Olispa rahkaa. Söisin sen hillon kera.Vähärasvainen maitorahka ja sokeroimaton mustikkakeitto
Rahka, banaani ja tuoreet mustikatVähärasvainen maitorahka ja sokeroimaton mustikkakeitto
Yllättävän täyttävää tuo rahka, mutta eikös se sovi hyvin kebukastikkeeksi...siis tietysti niin, että siihen lisätään mausteet?Voi sua. tulisit meille syömään.
Mulla on pakasteessa mustikoitakin, laitan seuraavalla kerralla niitä joukkoonRahka, banaani ja tuoreet mustikat
Yleensä se on jogurtti kebussa.Yllättävän täyttävää tuo rahka, mutta eikös se sovi hyvin kebukastikkeeksi...siis tietysti niin, että siihen lisätään mausteet?
Mulla on pakasteessa mustikoitakin, laitan seuraavalla kerralla niitä joukkoon