Jos Trump häviää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Not_a_sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luepa mitä kirjoitit. Ongelmat tuli Trumpin aikana, vaikka vasemmisto on ollut USA: ssa jo kukaties kuinka kauan.

Niin, miksi 30 vuotta vanhasta muurista tuli silloin ongelma? Miksei se nyt ole ongelma. Muuriongelma näyttää rajoittuvan vuosille 2016-2020.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Jenkkilässä pitkään asunut tuttava sanoi, että ei ne demokraatit ole lähelläkään mitään vasemmistoa. Trumpetistit käyttävät sitä vaan jatkuvasti virheellisenä lyömäaseena, kuten palstapesukin jatkuvasti

Demuissa on vasemmistolainen siipi, esim. Ocasio-Cortez.

• Tykkää
Nämä sivuutit ”Ei teikäläksistä Trumpelon kannattajista kukaan koskaan tuominnut yllytyksiään hyökkäykseen, eikä näiden väkivaltaisten hyökkääjärikollisten toimia. Aina olitte vähättelemassa kaikkea tapahtunutta, ja edelleenkin”
Mistä sinä tiedät mitä mä olen riehujien käyttäytymisestä ajatellut ja kuka mä olen ketään tuomitsemaan, en ole kuningas, en presidentti enkä tuomari.
Sitä paitsi teikäläisethän tuota tuomitsemista harrastaa jo niin paljon ettei siihen muita enää tarvita.

Eli sun mielipide et joku on jossain jotain sanonut, mut siihen se jääkln. Ullatus.

Siitä muuri-valituksesta sai lukea 2016-2020, mutta sitten se loppui mystisesti. Sitä ennenkään ei puhuttu, ja Suomessakin oli ihan oikeasti ihmisiä, jotka luulivat, että sitä muuria ei edes ollut ennen vuotta 16.

• Tykkää
Siitä muuri-valituksesta sai lukea 2016-2020, mutta sitten se loppui mystisesti. Sitä ennenkään ei puhuttu, ja Suomessakin oli ihan oikeasti ihmisiä, jotka luulivat, että sitä muuria ei edes ollut ennen vuotta 16.

Eli et löydä yhtään juttua asiasta?
lueppa vaikka siitä kuinka muuria ei vastusteta, vaan sen rahoittamista varoilla joilla kuuluisi rahoittaa maanpuolustusta tai kouluja, tai tukea koronasta kärsineitä

Eli et löydä yhtään juttua asiasta?
lueppa vaikka siitä kuinka muuria ei vastusteta, vaan sen rahoittamista varoilla joilla kuuluisi rahoittaa maanpuolustusta tai kouluja, tai tukea koronasta kärsineitä

Niitähän oli media täynnä. Oletko sä ollut jossakin uutispimennossa vuosina 16-20?

• Tykkää

Yhteistyössä