Kesän ensimmäiset mikrokurpitsat maistettu.
Eivät tuottaneet pettymystä tälläkään kertaa.
Nam...
Eivät tuottaneet pettymystä tälläkään kertaa.
Nam...
Ei vakuutusyhtiö sitten halunut sitä pyörää vahinkotarkastajalla käyttää vai miten siitä on mahdollista saada rahnaa?ovela konsti laittaa talous kuntoon
Syyte törkeästä petoksesta: Mies pahoinpiteli vaimonsa ja sai kymppitonnien vakuutuskorvaukset väittäen vammojen syntyneen moottoripyöräonnettomuudessa
Viisikymppinen mies sanoo, ettei ole erehdyttänyt vakuutusyhtiötä.www.is.fi
Niin, sinähän käsittelet kai usein tiiliskiviä suurempia?Huomenia!
Ja kaikki tiiliskiveä pienempihän on...
Ennen vastaiskua?Päivää. Odota 18 sec. Odota 7 sec
Mulla oli käsi kipeä ja noin vuorokauden olo, kuin flunssa yrittäisi kimppuun.mulle nous kuume toisesta covidpiikistä
Toimiko Kiilto unissasi lupausten mukaisesti eli olivatko unen reissukokemukset . . . " voimaannuttavia"Huomenta. Mulla oli ihania reissu-unia taas.
Mut sit unessani oli Kiilto-pesuainemainoksen laulu sanoitettu uudestaan:
"Kiiiiiilto! Puhdas p*rse vetää puoleensa."
Onko korkeekin?mulle nous kuume toisesta covidpiikistä
Pitäis, tosiaan, olla Obelix tai edes masokisti jotta mun lohkareet tuntuisivat kivalta.Niin, sinähän käsittelet kai usein tiiliskiviä suurempia?
Tässä kuvitteellisesta tulevaisuudestasi - et ole hakeutunut Kanarialle vaan toiselle puolelle Atlanttia, otat rennosti eivätkä kivet tule mieleen. Rosalia ei ole ihan Roosaruusa mutta vähän sinnepäin.
Ja ukkonen kävi täällä.Ukkoskuuro. Kesken työpäivän! Hiukka vois ajoittaa paremmin...
Mieluummin reissussa kuin kiinni toisen peräröörissä.Toimiko Kiilto unissasi lupausten mukaisesti eli olivatko unen reissukokemukset . . . " voimaannuttavia"
yhen asteen normaalista ylöspäin ja on jo laskenutOnko korkeekin?
Millon otit piikin?
Mul ei tullut mitään, ainoastaan käsi oli jäykkä.yhen asteen normaalista ylöspäin ja on jo laskenut
tiistaina
Robomode estää liian nopean toiminnanEnnen vastaiskua?
Ennenkuin laukeat?
Ennenkuin sanot jotakin mitä pitää katua?
AMul ei tullut mitään, ainoastaan käsi oli jäykkä.
Mikä on sun veriryhmä? Itse olen O
SamoinItse olen O
Algoma on St R.