Mä heräsin ukkoseen. Ja sit paukkuikin kunnolla melkis tunnin
Tänne tuli nyt vasta. Oli lyhyt ja nopee.Mä heräsin ukkoseen. Ja sit paukkuikin kunnolla melkis tunnin
Sinne päin kyl luvattiin kun katsoin sääkarttaa.Täällä ei, onneksi, pauku eikä salamoi...ei hitaasti eikä nopeesti
Tähän on kuin kuvailisi mun seksitaitojaTänne tuli nyt vasta. Oli lyhyt ja nopee.
Sanoin kaverille että oli niinku miehet.Tähän on kuin kuvailisi mun seksitaitoja
Luin että heräsit kakkoseen…ja sit paukkuikin kunnolla melkis tunnin.Mä heräsin ukkoseen. Ja sit paukkuikin kunnolla melkis tunnin
Luin että heräsit kakkoseen…ja sit paukkuikin kunnolla melkis tunnin.
Syy miehen nopeuteen on se, että nopea voi käydä läpi useamman asiakkaan samana päivänä.Sanoin kaverille että oli niinku miehet.
No justiinsa.. Ja jättää nainen tyydyttämättä. Tällee oli yhes parisuhteessa.Syy miehen nopeuteen on se, että nopea voi käydä läpi useamman asiakkaan samana päivänä.
Alkoman taktiikalla tulisi monta tyytymätöntä naista... Aikamoinen riski.No justiinsa.. Ja jättää nainen tyydyttämättä. Tällee oli yhes parisuhteessa.
Sade tekee hyvää.No nysse mekon kaatosae tuil tänne
Alkoman taktiikalla tulisi monta tyytymätöntä naista... Aikamoinen riski.
Aina voi mennä parsimaan huonosti tehdyt työtAlkoman taktiikalla tulisi monta tyytymätöntä naista... Aikamoinen riski.
yhdynnän tarkoitus ei ole naisen tyydyttäminen vaan tiinehtyminenNo justiinsa.. Ja jättää nainen tyydyttämättä. Tällee oli yhes parisuhteessa.
Mä olen toista mieltä.yhdynnän tarkoitus ei ole naisen tyydyttäminen vaan tiinehtyminen
Oih kuinka erimieltä oisit, jos miehetkin tiinehtyisyhdynnän tarkoitus ei ole naisen tyydyttäminen vaan tiinehtyminen
Ollaanko siis palaamassa kivikauteen...yhdynnän tarkoitus ei ole naisen tyydyttäminen vaan tiinehtyminen
mahollisesti, juuri yhdynnän alkuperästä tarkotusta ajoin takaaOllaanko siis palaamassa kivikauteen...
Noinhan siinä saattoi käydäkin. Silloin joskus, nykyään harvemmin.mahollisesti, juuri yhdynnän alkuperästä tarkotusta ajoin takaa
jos nylkytti kovin kauan niin vihulainen saattoi päästä koukkaamaan idästä