Auttakaa keksimään koiralle nimi D:llä

• Viestiketjun aloittaja haukku
  • Ensimmäinen viesti
Haha :D Eikö ihmiset tajua kattoa yhtään koska ketju on aloitettu :p Tuskin ainakaan ap enää nimiä kaipailee... Monta muutakin ketjua tullut vastaan jossa johonkin akuuttiin äkilliseen ongelmaan joku neropatti on vastannut kotain 5 vuotta aloituksen jälkeen :headwall: .....itsekin moiseen olen meinannut kyllkin syyllistyä, en siis väitä itse olevani yhtään sen fiksumpi...

"Hennah"
Kasvattaja kysyi onko meillä toivomuksia koiran viralliseksi nimeksi ja sen pitää alkaa D-kirjaimella. Emme haluaisi mitään perinteistä Donnaa, Dorista tai Diivaa. Nimi saisi olla huumoripitoinen, hauska ja Suomalainen (tai sitten sellainen joka ei tarkoita mitään).

Yhtään ei raksuta nyt omassa päässä ja niinpä nyt kyselen täältä.
Rotu on lapinkoira ja sukupuoli narttu:)
Miten olis Dina?

vierailija
Haha :D Eikö ihmiset tajua kattoa yhtään koska ketju on aloitettu :p Tuskin ainakaan ap enää nimiä kaipailee... Monta muutakin ketjua tullut vastaan jossa johonkin akuuttiin äkilliseen ongelmaan joku neropatti on vastannut kotain 5 vuotta aloituksen jälkeen :headwall: .....itsekin moiseen olen meinannut kyllkin syyllistyä, en siis väitä itse olevani yhtään sen fiksumpi...
Mutta tästä voi olla hyötyä muillekkin, itse täältä koiralle nimeä kattelen :)

Yhteistyössä