Klaanien veitsihipat Turussa Studio yökerhossa ja Jethro pyytää lopuksi anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eihän Rostedt sitä pyytänyt anteeksi, vaan mahdollista viheltelyään Amirkhanin siskolle, mikä oli tietysti pahinta tässä koko sopassa palstavassareiden mukaan.

• Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jetro tuli samalla vahingossa paljastaneeksi jotakin Makwanin kulttuurista ja/tai itsestään. Jos Jetro oli viheltänyt Makwanin siskolle ja "loukannut tämän kunniaa", miksi anteeksipyyntö esitettiin suvun miehelle (Makwan) eikä siskolle itselleen?

• Tykkää
Reactions: Echo ja Elena777
Huomaan ett tää on sulle ja ellulllle = kahdelle pahimmall rassell vaikee pala niellä
Ei minulla ole mitään nieltävää, ei tavitse pyytää anteeksi sinulta, Jetrolta tai Makwanilta tai hänen siskoltaan. Sen sijaan ihmettelen sitä, että tasa-arvoiseen yhteiskuntaan sopimattomia tapoja puolustellaan niitä kritisoimatta. Sinulle on tärkeintä, että saat olla mielestäsi ei-rasse, vaikka naiset olisivat lattiamattoina.

Ei minulla ole mitään nieltävää, ei tavitse pyytää anteeksi sinulta, Jetrolta tai Makwanilta tai hänen siskoltaan. Sen sijaan ihmettelen sitä, että tasa-arvoiseen yhteiskuntaan sopimattomia tapoja puolustellaan niitä kritisoimatta. Sinulle on tärkeintä, että saat olla mielestäsi ei-rasse, vaikka naiset olisivat lattiamattoina.
elllllu voisi sun mielestä niellä ettei olisi niin takakireä rasse?

Miksi siltä veljeltä yleensäkään pitäisi pyytää anteeksi? Olisi tosi outoa, jos joku minua loukattuaan pyytäisi anteeksi siskoltani, joka ei edes tapaukseen liittyisi.
Okei m1es. :( Mä oon loukannu sua monet kerrat näiden vuosien aikana. :( Annatko siskosi numeron. :(

• Rakkaus
Reactions: m1es
Ei?
Mutta jos lähdetään julkisesti pyytelemään miehiltä anteeksi niin kai sitä samalla voi naiseltakin anteeksi pyytää?
Jos tämä sisko ei halua julkisuuteen. Onhan Jeti voinut hänelle puhua ihan kasvotusten. Nämä kaksi miessankaria pui juttua median välityksellä. Ei siihen tartte koko suvun lähteä. Eihän tuo Jetin poikakaan ole mediassa mitään kommentoinut. Eli Suomessa isä hoitaa poikansa asiat?

– Esitän kohteliaammin anteeksipyynnön myös siskollesi, mikäli hänelle olen viheltänyt. En varmasti ole tarkoittanut mitään pahaa, Rostedt kirjoittaa.

Miten niin pyytää anteeksi veljeltä. Se esittää anteeksipyynnön siskolle.

No, sillä ei liene merkitystä, kiva, että ovat sitä mieltä, ettei riita kannata! Sopuisa elämä vaatii paljon enemmän älykkyyttö, ja sillä tiellä on fiksua kulkea:giggle:

Eihän Rostedt sitä pyytänyt anteeksi, vaan mahdollista viheltelyään Amirkhanin siskolle, mikä oli tietysti pahinta tässä koko sopassa palstavassareiden mukaan.
Onneksi Jeti toimi kulttuurisesti sensitiivisellä tavalla ja pyysi anteeksi uhrin veljeltä. Miehet saivat näin asian sovittua. Hyvä homma! (y)

"Esitän kohteliaammin anteeksipyynnön myös siskollesi, mikäli hänelle olen viheltänyt. En varmasti ole tarkoittanut mitään pahaa, Rostedt kirjoittaa.

Asia näyttäisi nyt olevan miesten välillä sovittu, sillä Lounais-Suomen poliisilaitos julkaisi Twitterissä viestin, että julkisuudessa lähipäivinä olleen somekirjoittelun esitutkinta on päätetty."

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Miksi siltä veljeltä yleensäkään pitäisi pyytää anteeksi? Olisi tosi outoa, jos joku minua loukattuaan pyytäisi anteeksi siskoltani, joka ei edes tapaukseen liittyisi.
Joo se on hyvin ei-Suomalaista. Mutta uusi normaali on monessa asiassa outoa ja arkijärjen vastaista. Jethro pelännee verikostoa ja tuohan nykyään nämä puukkojunkkariklaanit suuren osan ravintolatuotoista sekä myös naisasiakkaista, jotka tuo taas miesasiakkaita.

Yhteistyössä