Klaanien veitsihipat Turussa Studio yökerhossa ja Jethro pyytää lopuksi anteeksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onneksi Jeti toimi kulttuurisesti sensitiivisellä tavalla ja pyysi anteeksi uhrin veljeltä. Miehet saivat näin asian sovittua. Hyvä homma!

"Esitän kohteliaammin anteeksipyynnön myös siskollesi, mikäli hänelle olen viheltänyt. En varmasti ole tarkoittanut mitään pahaa, Rostedt kirjoittaa.

Asia näyttäisi nyt olevan miesten välillä sovittu, sillä Lounais-Suomen poliisilaitos julkaisi Twitterissä viestin, että julkisuudessa lähipäivinä olleen somekirjoittelun esitutkinta on päätetty."

Mitä tarkoittaa: Mikäli olen hänelle viheltänyt.

Onko viheltänyt vai ei?
Eikö ole ite varma, vai eikö uskalla suoraan sanoa, että on viheltänyt.

Että ihan viheltänyt. Herranjestas miten hirveää! Mikään nimittelykään ei voisi olla pahempaa kuin VIHELTELY.

Kyllä oli esimerkiksi 70- ja 80-luvuilla viheltely ihan hupaisa juttu eikä siitä kukaan vetänyt palkokasvia nenään. Nykyään jos satut vilkaisemaan jotakuta muka väärällä tavalla, saatat saada kunnianloukkaussyytteen.

Että ihan viheltänyt. Herranjestas miten hirveää! Mikään nimittelykään ei voisi olla pahempaa kuin VIHELTELY.

Kyllä oli esimerkiksi 70- ja 80-luvuilla viheltely ihan hupaisa juttu eikä siitä kukaan vetänyt palkokasvia nenään. Nykyään jos satut vilkaisemaan jotakuta muka väärällä tavalla, saatat saada kunnianloukkaussyytteen.

70- ja 80-luvuilla oli vähemmän naistensa kunniaa vahtivia muslimeita Suomessa.

Mitä tarkoittaa: Mikäli olen hänelle viheltänyt.

Onko viheltänyt vai ei?
Eikö ole ite varma, vai eikö uskalla suoraan sanoa, että on viheltänyt.
Tarkoittaa suomeksi sanottuna, että ei ole edes viheltänyt. Maku on pyytänyt, että voidaanko tehä sillee nätisti, että vähän niinku molemmat pyytäis anteeksi. Yrittää siis pelastaa kasvojaan, mitä nyt enää pelastettavissa on. Jetille tämä on sopinut. Voihan se olla, että kulisseissa on sovittu muutakin. En ihmettelisi jos Maku poseeraa puettuna marakattina Jetin yökerhon mainoksessa kohtapuoliin :D

Yhteistyössä