Lentomatkoilla on suuret päästöt. On esimerkiksi laskettu, että perheen Thaimaan-lentojen päästöt vastaavat keskimäärin autoilun 10 vuoden päästöjä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen tehnyt lasten kanssa 3 ulkomaanmatkaa lentokoneella, koska haluan opettaa heille maailmaa. Vanhin lapsi on jo teini.
Haluaisin käydä heidän kanssaan vielä afrikkalaista ystäväämme moikkaamassa, ennen kuin nuo muksut lentävät pesästä.

Ei ole mun mielestä kauhean usein reissattu.

• Vau!
Reactions: Elena777
Olen tehnyt lasten kanssa 3 ulkomaanmatkaa lentokoneella, koska haluan opettaa heille maailmaa. Vanhin lapsi on jo teini.
Haluaisin käydä heidän kanssaan vielä afrikkalaista ystäväämme moikkaamassa, ennen kuin nuo muksut lentävät pesästä.

Suurin osa maailman ihmisistä ei ole lentänyt koskaan, eikä tule koskaan lentämään.

Neljän lentomatkan päästöt ovat samat kuin jos ajaa autolla 40 vuotta.

No jo on luXusta, että oikein lentämällä lähtevät pesästä :unsure: ....meillä käyttivät ihan vaan muuttoautoja lähtiessään:whistle:

• Haha
Reactions: Echo
Niin siis oon mä lentäny ennen mun perhettä enemmän. Mut se on jonkun muun eli usein vanhempien raahaamana.
Mä itse vastaan oman perheeni menemisistä.

Eiks lentsikat vois kulkea sähköllä? :geek:

*tyhäm kymysys*

Mitäs mieltä Jumala on lentämisestä?
Tuo on kyssäri johon ei suoraa vastausta Raamatusta löydy, koska ne ei lennelly.
Mutta en usko että tekniikan edistyminen on syntiä, eli mikään amish-touhu ei ole itseisarvo.

Lentäminen menee Raamatussa mainittuun "luomakunnan varjelemiseen". Ja ahneuden välttämiseen.

Kysehän on väkimäärästä. Mikä tahansa alkaa saastuttaa, jos sitä harjoittaa miljardit ihmiset.
Eli väkimäärä ainakin puoleen eli ei lisäännytä kuin kanit, sit lentokoneisiin ei-saastuttava menovesi/virranlähde ja avot.

Suurin osa maailman ihmisistä ei ole lentänyt koskaan, eikä tule koskaan lentämään.

Neljän lentomatkan päästöt ovat samat kuin jos ajaa autolla 40 vuotta.
Onko tuo 40 vuotta laskettu yhtä lentomatkustajaa kohden? Lentokoneeseen mahtuu 100-200 matkustajaa.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä