Miksi persuihin ajautuu ns. huonompi aines?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Persuihin virtaa kokoajan lisää älykkäitä ihmisiä, varsinkin vihreistä, kun Sirkuspelle Soini häipyi häntä koipien välissä pois.

Miksi perussuomalaiset?
Olen tuore perussuomalaisten jäsen. Puolueessa kovin monella ei taida olla taustaa vihervasemmistossa, kuten minulla.
anniorvokki.blogspot.com

Ja kyseinen älykäs persu, ex-vihreä (ex kuten esim. Jussi, Riikka ja Henna Kajava) valittiin Tampereella

Anni Koponen
Perussuomalaiset
Tampere
Ehdokasnumero:
NRo 569



Vaalikoneen vastaukset
Valitaan
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tämä viesti odottaa moderaattorin hyväksyntää, eikä näy tavallisille kävijöille.
Persuihin virtaa kokoajan lisää älykkäitä ihmisiä, varsinkin vihreistä, kun Sirkuspelle Soini häipyi häntä koipien välissä pois.

Miksi perussuomalaiset?
Olen tuore perussuomalaisten jäsen. Puolueessa kovin monella ei taida olla taustaa vihervasemmistossa, kuten minulla.
anniorvokki.blogspot.com

Ja kyseinen älykäs persu, ex-vihreä (ex kuten esim. Jussi, Riikka ja Henna Kajava) valittiin Tampereella

Anni Koponen
Perussuomalaiset
Tampere
Ehdokasnumero:
NRo 569



Vaalikoneen vastaukset
Valitaan
Mikä tekee heistä älykkäitä?
 
vierailija
Kun muut puolueet satsaa omiin etuihinsa, niin kaikki pyrkyrit ja etuilijat pääsee niihin. Persuille jää vain rippeet. Ne jotka yrittää myös syrjäytyneiden asioita hoitaa. sehän on näköjään väärin vanhojen puolueiden mielestä.
 
vierailija
"Perussuomalaisten johtoon hakeva Sakari Puisto on Cambridgen fysiikan tohtori"


Löytyykö muista puolueista Cambridgen tohtoreita, vai ovatko vain Pekka Haaviston tapaisia ylioppilaita?
Miksi suomalaisuutta korostavan pitää mennä muualle opiskelemaan?
 
vierailija
.

On helppo olla suvaitsevainen punavihreässä kuplassa jossa mamukaveri on länsimaalaiseen kuttuuriin syntynyt/kasvanut/integroitunut henkilö, tai westendissä jossa mamunaapuri on länsimaisen koulutuksen ja kasvatuksen saanut diplomi-insinööri.

Hyvin iso ero siihen todellisuuteen kerrostalossa myllypurossa jossa olet koko taloyhtiön ainoa suomalainen asukas ja muut länsimaalaisen näköisetkin on ummikkovenäläisiä. oikeasti.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
.

On helppo olla suvaitsevainen punavihreässä kuplassa jossa mamukaveri on länsimaalaiseen kuttuuriin syntynyt/kasvanut/integroitunut henkilö, tai westendissä jossa mamunaapuri on länsimaisen koulutuksen ja kasvatuksen saanut diplomi-insinööri.

Hyvin iso ero siihen todellisuuteen kerrostalossa myllypurossa jossa olet koko taloyhtiön ainoa suomalainen asukas ja muut länsimaalaisen näköisetkin on ummikkovenäläisiä. oikeasti.
Niin mitä eroa niillä ummikkovenäläis tai väärän värisillä naapureilla suomalaiseen wt:hen verrattuna. Vai luuletko että nk. huono aines korvaantuis diplomi-insinööreillä?
 

Yhteistyössä