Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:giggle:

went-to-moon-went-to-toilet-took-5-photos-took-37-photos-atdesifunatdesifun-atdesifun-desifuncom-CeMmw.jpg

Ei pullaa, yritän laihduttaa (huono asia)
Ei seksiä (hyvä asia, helteellä tulis kitkaa hikisistä ihoista ja sen takia palovammoja)

Kuuma! Pitäsköhän vielä laittaa sauna lämpiämään ja heittää löylyä ja pitää saunan ovet auki, niin tulis kämppään kunnon saunafiilis? :D
Sit pistää 3 tunnin karjalanpaisti uuniin niin ei keittiössäkään tulis vilu...:unsure:

Nysse pimahti..
Mä rupeen mesettämään jonku saudi-arabialaisen Mahmoudin kans, haluun sinne +45 asteen helteeseen! Sais höyryävän eukon. :) Kaftaanin alta pullahtais semmoset aromit nottajotta mies ois että "uulalaa, ai laik skandinavian women and tö riöl smell!"

Taitaa mulla auringonpistos olla. :unsure:

Saudi-Arabian Riadissa ens viikolla +46...:o

doggystyle ja ei tule ylimäärästä kitkaa
Mä valitsen ööö lokkityylin. Ukko liihottaa paikalle ja heittää mahdollisimman äkkiä tavaransa ja sit taas mentiin ja mekastetaan. Ei helteellä muuta jaksa. :unsure:

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Elena777
Olipa melkoinen iltapäivä!

Lähdettiin kotoa ajelemaan kohti espoota just kun ukkonen riehui päällä. Iski kunnon salaman ihan liki, en ehtinyt edes kahteen laskea ja auton ikkunat helisivät.

Matkalla keli selkeytyi mutta vähän ennen espoota pilvet vyöryivät päälle ja rytinä alkoi taas <3

Tuplaukkonen. Ja autoon saatiin uudet renkaat.

Yhteistyössä