Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti


Muutama yö sitten tälläinen fantasia.
Olen baarissa töissä,on lämmin ilta, aukiolo aikaa on tunti. Sisään baariin tulee muutama moottoripyöräkerholainen,tilaa oluet.
Yksi miehistä kiinnittää huomioni, pitkä,lihaksikas mutta sopusuhtainen kroppa,tiukka t-paita, farkut ja liivi,tummat pitkät hiukset. Siniset silmät joiden katse porautuu syvälle.

On kuuma joten päälläni on vain bikinin yläosa ja lyhyt hame,hiki virtaa illan kuumuudessa,yritän viilentää kuumaa ihoa kylmällä pullolla,hitaasti pulloa liikuttaen kohti rintavakoa,samalla liikkuen musiikin tahtiin.
Mies tulee tiskille,tilaa uuden oluen ja juttelee, hymyilee,hipaisee sormellaan kättäni kun ojennan oluen.
Muut asiakkaat poistuvat baarista.

Mies lukitsee oven, tulee luokseni ja suutelee kuumasti ahmien suutani. Kuumuus tiivistyy, mies nostaa minut istumaan pöydälle ja jatkaa kuumaa suutelua samalla kädet vaeltavat rinnoille ja kiskovat yläosan pois. Käteni vaeltelee miehen kropalla ja kiskon paidan pois miehen päällä. Mies puristelee rintoja ja imee ja näykkii nännejä.
Sormet vaeltaa alas päin vatsaa ja reisiä kohti. Hän nostaa hamettani pois edestä,hyväilee klitorista ja työntää sormensa sisään. Olen valmis. Avaan kiihkeästi miehen farkkujen vyön ja vetoketjun,en jaksa odottaa enää yhtään, himoitsen niin paljon,että tuntuu melkein kivulta. Hän levittää jalkojani enemmän ja työntyy sisään,jestas miten hyvältä tuntuu. Kiedon jalkani hänen ympärilleen ja hän jatkaa rytmikästä takomistani kalullaan. Pian laukeamme molemmat.
 
  • Haha
Reactions: KalaMies
Nyt en tykkää kyllä yhtään, taas tänne oli tullut viestejä ja mä saan ainoastaan jostain ufoista ilmot grrrr murrrr krääks!

Sitä paitsi, ilma on tosi hikinen. Ei silleen kivan kuuma vaan nihkee ja hikisen liukas, tulis sade ja raikastuis huoneet! Enkä siis helteistä valittaisi, mutkun tää on nyt sellasta, että joka paikka märkänä ja hikisenä, eikä jaksais oikein mitään...ei varsinkaan syödä.*mutisee yksinään*:cautious::mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja m.e.k.
Nyt en tykkää kyllä yhtään, taas tänne oli tullut viestejä ja mä saan ainoastaan jostain ufoista ilmot grrrr murrrr krääks!

Sitä paitsi, ilma on tosi hikinen. Ei silleen kivan kuuma vaan nihkee ja hikisen liukas, tulis sade ja raikastuis huoneet! Enkä siis helteistä valittaisi, mutkun tää on nyt sellasta, että joka paikka märkänä ja hikisenä, eikä jaksais oikein mitään...ei varsinkaan syödä.*mutisee yksinään*
Mä välillä vilkasen ketjua onko tullut viestejä. Muuten ei tiedä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777

Yhteistyössä