Huomenta/aamupäivää murut.
Täällä on jo + 24.
Pyykkikone pyörii ja kävin pienellä kävelyllä.
Täällä on jo + 24.
Pyykkikone pyörii ja kävin pienellä kävelyllä.
Ei oo vielä sulannut,täällä + 27Mitä aurinkoiset? Vai onko fiilis enemmän sulanutta vahaa asvaltilla?
Noup, en oo edes parvekkeella ollut. Viileetä himas.Mitä aurinkoiset? Vai onko fiilis enemmän sulanutta vahaa asvaltilla?
Mulla on ollut vähän omituinen vatsa.Mulla ollut vatta sekaisin taas koko päivän, nää helteet (mitärakastanjaarvostanylikaiken!!!) saa kehon jotenkin sekaisin.
Päivää, en grillaa. Tämäkin päivä menee kotona ollessa.Päivää. Kaunis ilma. Älkää grillatko itseänne auringossa.
Kultainen suihku taitaa taas olla ruuminlämpöistäOnneksi on keksitty kylmä suihku!
Kunhan sitä ei vaan saa keltään ihmiseltä!
Mä oon suihkun lopuksi ollut lämpimässä vedessä. Mä en voi peseytyä kuumassa suihkussa. En edes talvella.Itse asiassa tällä ilmalla pitäis ottaa kuuma suihku.
Kylmä suihku = keho alkaa lämmittämään itseään
Kuuma suihku = keho jäähdyttää itseään
Minäkin pidän enemmän kylmästä vedestä (suihkussa), mutta kuumasuihku auttais sitte siinä viilentymisessäMä oon suihkun lopuksi ollut lämpimässä vedessä. Mä en voi peseytyä kuumassa suihkussa. En edes talvella.
Tiedän mutta en pysty. Liian kuuma mulle. Viileä on sopiva ja se on joillekin kylmä.Minäkin pidän enemmän kylmästä vedestä (suihkussa), mutta kuumasuihku auttais sitte siinä viilentymisessä
Juu. Juotavan vedenkin tulis olla kehonlämpöistä.Itse asiassa tällä ilmalla pitäis ottaa kuuma suihku.
Kylmä suihku = keho alkaa lämmittämään itseään
Kuuma suihku = keho jäähdyttää itseään
Ei pitsassa!!Haha ananaskammoisille. Se kuulemma viilentää.
Ananas ei sovi suolaiseen ruokaan, ei edes kanakastikkeeseen...Ei pitsassa!!
Kyllä sopii, kun ottaa vain isomman lautasen. Sama juttu pizzassa, teet pohjan 3-4 jalkaa leveäksi niin sopii ananaskinAnanas ei sovi suolaiseen ruokaan, ei edes kanakastikkeeseen...
sopii se lämpöisille voileiville.Ananas ei sovi suolaiseen ruokaan, ei edes kanakastikkeeseen...
sopii se lämpöisille voileiville.