Haaveena vauva 2022

Epäilen kyllä vahvasti, ettei näistä vuodoista voi voinut alkio selvitä. Surullinen olo, mutta ei kyllä uskonutkaan että heti voisi tärpätä. Teen ensi maanantaina testin just in case, mutten usko saavani plussaa
Aurinkoinen kesäsää onneksi nostaa mielialaa.
Ite oon tässä n. viikon verran ihmetellyt kehon omituisuuksia ja alan olla aika varma että se RFSU:lla saamani valehaamu saattoi ehkä mahdollisesti sittenkin olla kemiallinen hipaisu.
Joten, olen tänään lueskellut kemiallisista ja ilmeisesti sellaisen jälkeen olisi suuremmat todennäköisyydet saada oikea pysyvä plussa uudessa kierrossa. Toivokaamme vahvoja plussatuulia siis! :love:
 
Kiitti teille tuesta ja neuvoista ja oikeaan suuntaan tökkimisestä. :) ❤ Ootte ihan oikeassa siinä, ettei voi jäädä odottamaan sitä oikeaa hetkeä. Ja just toi, että 40v koittaessa munasolut irtoaa harvemmin. Oikeesti ei tässä voi enää pitkäksi aikaa laittaa yrittämistä tauolle.
Pitää nyt yrittää vaan jaksaa ajatella, että asiat tapahtuu just niin kuin niiden on tarkoituskin tapahtua. Menkööt omalla painollaan.
Ainahan vois pahimmillaan käydä niin et laittaisi nyt hetkeksi yrityksen jäihin ja sitä jo luvattua jatkoa ei tulisikaan, eikä alkais plussaakaan kuulumaan ( ei oo kyl kuulunut reiluun vuoteen, mut oha täs nyt isommat mahikset ku nää kevyet hoidot).

Ei ollut kyllä yllätys et viime kierrossa ei tärppiä tullu, jäi tallettelut huonosti pariin kertaan. Miehelle sattui tapaturma toukokuussa ja oli aika kivulias, niin ei hirveästi oo ollu seksi sillä mielessä. :( Eikä tilanne oo vieläkään hyvä, et saa nähä miten nyt hommat onnistuu.
 

Kp20 ja yllättäen ovistesti lähtenyt vahvistuun näinkin vahvaksi. Mulla siis kierto ollut lähiaikoina vaan 23 päivää kun letrot lyhensi, nyt 2. kierto tauolla hormonituesta, en saanut edes tikutettua ovista kun en niin aktiivisesti monta krt päivässä tikutellut. Jotain pientä tuntemusta oli joskus kp11-12, mut ei mitään kunnon oviskipuja tai mitään. Peitto heilunut hyyyvin laiskasti tässä kierrossa,mut siis joitain vatsatuntemuksia on ja vv runsaammin et mietimpä vaan et oisko se ovis vasta tuloillaan vai näyttääkö testi nyt vaan menkkoja ennen näin vahvaa (yleensä ei itsellä näytä ja rfsu muutenkin harvoin tulee vahvempia viivoja). Kylläpä mietityttää! Ja sit taas jos ovis oiskim ollut siellä kp12 tienoolla ni nythän ois vasta dpo7, eikait ovistesti vielä näyttäisi raskaushormonin nousua näin varhain?! Kokemuksia näistä ovistikuista,kuinka vahvaksi on mennyt ihan muuten vaan rfsu ennen menkkoja ja kuinka vahva on ollut joskus about dpo7 aikoihin, kun kyseessä.olikin raskaus,onks kukaan testaillut?? :)
 
@Alinna86 onko mitään oloja
NO eipä oikeestaan:D
Tosi kovia kohtu kipuja /kramppeja on ollut sekä nivusten ja selän kipeytyminen.
Oon täs nyt ootellu et millon se tuttu hikoilu ja päänsärky alkaa mut ei oo näkyny. Viimeistään tänään ois pitäny jo alkaa.
La. Pitäs uus kierto käynnistyy ellei taas venähdä.
En kyllä usko raskauteenkaan mut jotenkin on vaan nyt niin zen olo :LOL:
Ehkä sen tekee nää ihanat ilmat:love::cool:
 

Kp20 ja yllättäen ovistesti lähtenyt vahvistuun näinkin vahvaksi. Mulla siis kierto ollut lähiaikoina vaan 23 päivää kun letrot lyhensi, nyt 2. kierto tauolla hormonituesta, en saanut edes tikutettua ovista kun en niin aktiivisesti monta krt päivässä tikutellut. Jotain pientä tuntemusta oli joskus kp11-12, mut ei mitään kunnon oviskipuja tai mitään. Peitto heilunut hyyyvin laiskasti tässä kierrossa,mut siis joitain vatsatuntemuksia on ja vv runsaammin et mietimpä vaan et oisko se ovis vasta tuloillaan vai näyttääkö testi nyt vaan menkkoja ennen näin vahvaa (yleensä ei itsellä näytä ja rfsu muutenkin harvoin tulee vahvempia viivoja). Kylläpä mietityttää! Ja sit taas jos ovis oiskim ollut siellä kp12 tienoolla ni nythän ois vasta dpo7, eikait ovistesti vielä näyttäisi raskaushormonin nousua näin varhain?! Kokemuksia näistä ovistikuista,kuinka vahvaksi on mennyt ihan muuten vaan rfsu ennen menkkoja ja kuinka vahva on ollut joskus about dpo7 aikoihin, kun kyseessä.olikin raskaus,onks kukaan testaillut??
Mulla tulee ovisplussa ennen menkkoja ilman ovista :D
Sillon ku sain haamujen haamun r.testiin oli ovisliuskassa tosi vahvat viivat heti dipatessa, eli näyttää raskauden mutta sillon saa myös r.testiin hailakkaa viivaa.

Toivotaan kuitenkin et ois tärppi kyseessä :)
 
Mulla tulee ovisplussa ennen menkkoja ilman ovista
Sillon ku sain haamujen haamun r.testiin oli ovisliuskassa tosi vahvat viivat heti dipatessa, eli näyttää raskauden mutta sillon saa myös r.testiin hailakkaa viivaa.

Toivotaan kuitenkin et ois tärppi kyseessä
Oon kans ymmärtänyt et joillain tulee joka kierto loppuun vielä ainakin miltei plussa! :) En mä jotenkaan jaksaa tärppiin uskoa, vaikka kieltämättä outoja oloja on ollut että sen puoleen vois olla joku tsänssi :D Enkä ite oo siis koskaan saanut loppukierrosta kun ihan haaleaa, mut näähän varmasti vaihtelee! Saas nähdä :) Oliks sullakin rfsu ovistesti sillon käytössä? Musta nää ei näytä oikeaa ovistakaan yhtä hyvin ku pc. Kai sitä sit täytyy tehdä r-testi parin päivän päästä jos otesti jatkaa.vahvistumista :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eimy
Täällä kp7. Kokeilin ovistikkua, kaksi viivaa tuli mutta testiviiva huomattavasti haaleampi, joten negatiiviseksi tulkittava. Onneksi nyt on seuraavat 5 päivää niin pitkät päivät töissä, ettei ehdi koko ajan miettiä milloin ovuloin vai ovuloinko. :D pakkp varmaan tänään illalla kuitenki varuiksi talletella, hehe

@Wintersun ille kauheasti tsemppiä terveysasioiden kanssa. Toivon, että vielä tulevaisuudessa saat oman pienokaisen syliin kun sen aika on ja se on terveydenkin puitteissa mahdollista ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Oon kans ymmärtänyt et joillain tulee joka kierto loppuun vielä ainakin miltei plussa! En mä jotenkaan jaksaa tärppiin uskoa, vaikka kieltämättä outoja oloja on ollut että sen puoleen vois olla joku tsänssi Enkä ite oo siis koskaan saanut loppukierrosta kun ihan haaleaa, mut näähän varmasti vaihtelee! Saas nähdä Oliks sullakin rfsu ovistesti sillon käytössä? Musta nää ei näytä oikeaa ovistakaan yhtä hyvin ku pc. Kai sitä sit täytyy tehdä r-testi parin päivän päästä jos otesti jatkaa.vahvistumista
Millasii oloi on? :X3:
Mul on ollu pc, se taitaa olla kyl vähän herkempi kun rfsu.
Mut se et jos sul ei oo aiemmin näyttänyt tältä ni onhan se sit jo lupaavaa:love:
Mähän voisin vertailun vuoks pissii ovistestii ku lupailin etten r.testiä tee ja kattoo milt se näyttää:unsure::ROFLMAO:
 
Millasii oloi on?
Mul on ollu pc, se taitaa olla kyl vähän herkempi kun rfsu.
Mut se et jos sul ei oo aiemmin näyttänyt tältä ni onhan se sit jo lupaavaa
Mähän voisin vertailun vuoks pissii ovistestii ku lupailin etten r.testiä tee ja kattoo milt se näyttää
Mullakin on rfsu ovistesteja ja dpo9 , kp 23/28 tosiaan. Voisin kans käydä tekemässä sen, vertailun vuoksi
 
Teitkö aamulla eli millä pidätyksellä? Itsellä olisi 17.30 kulunut 4h, eli menee hetki odotellesa että saa todenmukaisen pidätysajan
Tuo oli ihan ehkä parin tunnin pidätyksellä tässä päivällä. Aamusta ei olllut noin vahva, sitä tässä nyt mietinkin et onkohan vaan joku onnenkantantamoinen lh-piikki ja illalla taas tyhjää täynnä :D Mut nää on silyi mielenkiintosia vaikkei oiskaan tosi kyseessä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Keksi82
Tuo oli ihan ehkä parin tunnin pidätyksellä tässä päivällä. Aamusta ei olllut noin vahva, sitä tässä nyt mietinkin et onkohan vaan joku onnenkantantamoinen lh-piikki ja illalla taas tyhjää täynnä Mut nää on silyi mielenkiintosia vaikkei oiskaan tosi kyseessä
Noni! Pitäskö huolestua kun ei näy kun haamujen haamu . Pc raskaustesti saa vielä jäädä kaappiin!

 
Ehkä ihan täys hutilyönti oli testata ovista tossa jokunen aika sitten kun pitkin päivää juonu ja käyny vessassa. :D
Ei edes haamujen haamua tikkuun ja nyt menossa kp 11.
Viime kierrolla selkeä ovis+ tuli kp 12.
No huomenna testautan ennen töihin lähtöä heti aamulla.
Toki nyt ei oo ollut myöskään mitään tuntemuksia oviksen suuntaan, eikä tyypillisiä halujakaan. :D
Ollaan menty tämä kierto nyt joka toinen päivä talletteluilla, tuntuu luontevalta eikä ns "pakolliselta".
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Ällövaroitus
*
*
On ollu tänään tosi runsasta vuotoa, mut äsken vessassa käydessä tipahti iso klöntti et vaan molskahti. Oli pakko ihan tutkailla sitä tarkemmin, semmonen luumun kokoinen säikeinen klöntti. Tulipa heti mieleen oisko siellä yrittänyt jotain kiinnittyä ja ollakin vähän aikaa kiinni. :( En tässä kierrossa tehnyt yhtään testiä, niin en tiiä oisko mitään haamuviivoja tullu. Piti testata eilen, mutku alko se tiputtelu niin en sit viittinykkää.
Nyt kiinnostaa et onko jotain oikeesti yrittänyt tapahtuu!! Kaikissa muissa kierroissa oon yli vuoden tuhlannut testejä, mut kerrankin ku hillitsee ittensä käy näin. Vaikka oikeesti sehän tuntuisi niin pahalle ku kerkeis jo innostuu ja sit se heti vietäisiin pois. Mut pitkään yrittäneet varmasti ymmärtää et haluis ees tietää et tapahtuuko ylipäätään mitään! Se luo toivoa kuitenkin, jos on ees jotain yritystä..
Ja nytkun mietin niin miullehan ei tullu menkkafinnejä, mitkä aina tulee ennen menkkoja.
 
  • Surullinen
Reactions: Mamtobe
Ällövaroitus
*
*
On ollu tänään tosi runsasta vuotoa, mut äsken vessassa käydessä tipahti iso klöntti et vaan molskahti. Oli pakko ihan tutkailla sitä tarkemmin, semmonen luumun kokoinen säikeinen klöntti. Tulipa heti mieleen oisko siellä yrittänyt jotain kiinnittyä ja ollakin vähän aikaa kiinni. En tässä kierrossa tehnyt yhtään testiä, niin en tiiä oisko mitään haamuviivoja tullu. Piti testata eilen, mutku alko se tiputtelu niin en sit viittinykkää.
Nyt kiinnostaa et onko jotain oikeesti yrittänyt tapahtuu!! Kaikissa muissa kierroissa oon yli vuoden tuhlannut testejä, mut kerrankin ku hillitsee ittensä käy näin. Vaikka oikeesti sehän tuntuisi niin pahalle ku kerkeis jo innostuu ja sit se heti vietäisiin pois. Mut pitkään yrittäneet varmasti ymmärtää et haluis ees tietää et tapahtuuko ylipäätään mitään! Se luo toivoa kuitenkin, jos on ees jotain yritystä..
Ja nytkun mietin niin miullehan ei tullu menkkafinnejä, mitkä aina tulee ennen menkkoja.
Minulla tuli samanlainen klöntti 2019 tammikuussa kovan verenvuodon ohessa ja vauva syntyi syyskuussa 2019. Eli minulla kyse oli vaan todella kovasta kiinnittymisvuodosta. Suosittelen siksi raskaustestin tekemistä ihan varmuuden vuoksi vaikkapa viikon päästä.
 
Ällövaroitus
*
*
On ollu tänään tosi runsasta vuotoa, mut äsken vessassa käydessä tipahti iso klöntti et vaan molskahti. Oli pakko ihan tutkailla sitä tarkemmin, semmonen luumun kokoinen säikeinen klöntti. Tulipa heti mieleen oisko siellä yrittänyt jotain kiinnittyä ja ollakin vähän aikaa kiinni. En tässä kierrossa tehnyt yhtään testiä, niin en tiiä oisko mitään haamuviivoja tullu. Piti testata eilen, mutku alko se tiputtelu niin en sit viittinykkää.
Nyt kiinnostaa et onko jotain oikeesti yrittänyt tapahtuu!! Kaikissa muissa kierroissa oon yli vuoden tuhlannut testejä, mut kerrankin ku hillitsee ittensä käy näin. Vaikka oikeesti sehän tuntuisi niin pahalle ku kerkeis jo innostuu ja sit se heti vietäisiin pois. Mut pitkään yrittäneet varmasti ymmärtää et haluis ees tietää et tapahtuuko ylipäätään mitään! Se luo toivoa kuitenkin, jos on ees jotain yritystä..
Ja nytkun mietin niin miullehan ei tullu menkkafinnejä, mitkä aina tulee ennen menkkoja.
Eikö täällä joku ollut juuri vähän aikaa sitten puhunut, että kiinnittymisen seurauksena vois tulla hematooma? Oli itselle ainakin uutta tietoa.

Omasta tilanteesta, että ei pitänyt testata kuin vasta perjantaina, mutta kuinkas kävi. Tein eilen testin, joka oli nega. Oon aatellut etten yhtään testiä kaiva roskiksesta, mutta mutta...Niinhän sitä sekin ajatus jäi vaan ajatuksen tasolle. Ihan kuin siinä olis ollut hailakka haamu..? Noh, kuvaan sitä ei saatu joten varmaan oikeasti nega. Vielä pitäis malttaa tätä kiertoa viikonloppuun piinailla.

Mun mielestä tää kierto ollut erilainen nyt lopussa, mutta tiedä näitä. Liikaa niitä ei tahdo ajatella ettei aivot tekisi tepposia! Olisi niin ihana jos nyt olisi tärpännyt tulis ehkä helmikuun vauva. Juuri kun aurinko alkaa pidentää päiviä kevättä kohden mentäisiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Karen99 ja Alinna86
Eikö täällä joku ollut juuri vähän aikaa sitten puhunut, että kiinnittymisen seurauksena vois tulla hematooma? Oli itselle ainakin uutta tietoa.

Omasta tilanteesta, että ei pitänyt testata kuin vasta perjantaina, mutta kuinkas kävi. Tein eilen testin, joka oli nega. Oon aatellut etten yhtään testiä kaiva roskiksesta, mutta mutta...Niinhän sitä sekin ajatus jäi vaan ajatuksen tasolle. Ihan kuin siinä olis ollut hailakka haamu..? Noh, kuvaan sitä ei saatu joten varmaan oikeasti nega. Vielä pitäis malttaa tätä kiertoa viikonloppuun piinailla.

Mun mielestä tää kierto ollut erilainen nyt lopussa, mutta tiedä näitä. Liikaa niitä ei tahdo ajatella ettei aivot tekisi tepposia! Olisi niin ihana jos nyt olisi tärpännyt tulis ehkä helmikuun vauva. Juuri kun aurinko alkaa pidentää päiviä kevättä kohden mentäisiin.
Tsemppiä testailuun, kunpa plussatuulet puhaltaisi!
 
  • Rakkaus
Reactions: Leonida

Yhteistyössä