Mistä tietää että on aika erota?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko jotain mistä tietää että on aika erota?
Oon jumissa ja en tiedä mitä tehdä. Tuntuu että toinen sysää päätöksen täysin mulle. Ollaan puhuttu erosta, mutta sitten kun itse etsin kämpän ja löysinkin sopivan niin toinen ei tee elettäkään siihen suuntaan et hankkis asunnon itselle. Kysyin tänään et mitä haluaa; hänen mielestä ero olisi järkevintä mutta päätös on kuulemma minun. Jos muutan niin hän myös muuttaa, sen sijaan jos jään niin hänkin jää.
Pelkään että teen väärön päätöksen ja kadun päätöstä.
 
Onko jotain mistä tietää että on aika erota?
Oon jumissa ja en tiedä mitä tehdä. Tuntuu että toinen sysää päätöksen täysin mulle. Ollaan puhuttu erosta, mutta sitten kun itse etsin kämpän ja löysinkin sopivan niin toinen ei tee elettäkään siihen suuntaan et hankkis asunnon itselle. Kysyin tänään et mitä haluaa; hänen mielestä ero olisi järkevintä mutta päätös on kuulemma minun. Jos muutan niin hän myös muuttaa, sen sijaan jos jään niin hänkin jää.
Pelkään että teen väärön päätöksen ja kadun päätöstä.
Kannattaa erota, jos toisella on noin hälläväliä asenne ja sysää päätöksen sinulle
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kannattaa erota, jos toisella on noin hälläväliä asenne ja sysää päätöksen sinulle
Niin. Riitatilanteessa minä olen monta kertaa sanonut et muuta pois mut se et olenko tosiaan tarkoittanut sitä on toinen juttu. Tässä on viime ajat ollut sellainen fiilis et ollaan ajauduttu erilleen. Mä kyl sanoisin et yhtenä isona syynä on se et meillä ei ole ollut oikeasti yhtään yhteistä vapaapäivää 1,5kk aikana. Nyt sit kohta alkaa kesäloma ja se on yhtä aikaa, joten haluaisin toisaalta kattoo et auttaako se että saadaan oikeesti olla yhdessä, tehdä yhdessä juttuja jne. Mutta entä jos ei auta? Nyt olis sellainen kiva itseni näköinen kaksio vapaana, josta varmasti tykkäisin mutta ei se varmasti enää loppukesästä oo vapaana. Vaikea päätös ja ei helpota yhtään se et tuntuu et päätös sysätään mulle. Ja jos teen väärän valinnan, ni omapahan on vikani.
 
Onko jotain mistä tietää että on aika erota?
Oon jumissa ja en tiedä mitä tehdä. Tuntuu että toinen sysää päätöksen täysin mulle. Ollaan puhuttu erosta, mutta sitten kun itse etsin kämpän ja löysinkin sopivan niin toinen ei tee elettäkään siihen suuntaan et hankkis asunnon itselle. Kysyin tänään et mitä haluaa; hänen mielestä ero olisi järkevintä mutta päätös on kuulemma minun. Jos muutan niin hän myös muuttaa, sen sijaan jos jään niin hänkin jää.
Pelkään että teen väärön päätöksen ja kadun päätöstä.
hän on selvästi läheisriippuvainen ja kykenemätön päätöksiin. joten sun vaan täytyy asia ratkaista, siltä pohjalta miltä sinusta itsestä tuntuu.. sitä milloin on oikea hetki on vieraan oikeastaan aika mahdoton alkaa sanomaan.
 

Yhteistyössä