Hei,
Mä oon vaan taustaillut aikalailla kaks vuotta nyt, ja mun on nyt pakko tulla onnittelee
@minttuni ja
@Irtokehys teitä erityisesti ja muita plussanneita myös <3 tiiättekö ku itku pääsee vaikken oo kellekään sanaakaan aiemmin sanonu, aivan ihania juttuja
Kerron omaa tarinaani alla, joten jos toisten onnistumiset ahdistaa, siirrytään seuraavaan viestiin tai lue tietoisena
halusin kertoa sulle
@Irtokehys onnistumistarinan kaksosista, koska itsellä ne tarinat helpotti. Mä tilasin jostain eetteristä pari vuotta sitten kaks kerralla, koska en tykkää olla raskaana, ja jostain siihen tilaukseen vastattiin. Olin siinä kierrossa, ihan yrityksen alussa vielä, aivan varma et menkat alkaa kun tuntemuksia oli ja edellisenä päivänä itkin surua ja häpeää siitä, et ylipäätään haluan lapsia. Luin silloista toiveena vauva 2020-ketjua, sen kokonaan itseasiassa, ja
@minttuni jäi mieleen sieltä jo. ajattelin sit yöllä et huomenna mä osallistun tuohon ku on niin ihana vertaistuki ja niin valtavat tunnereaktiot itellä päällä.
Seuraavana aamuna tajusin et mullahan on menkat jo päivän myöhässä, ja tein testin aivan selkeänä plussana. Käytiin varhaisultrassa enkä yllättynyt yhtään et kaksoset oli tulossa. Raskaus meni hyvin liitoskipuja lukuunottamatta ja synnytin käynnistyksen avuin vasta 39+1 kaksi tasan 3400g painavaa, tervettä ja täysien pisteiden vauvaa. Nyt he ovat 15kk iässä ja pysyneet terveinä. Sullakin voi
@Irtokehys mennä kaikki hyvin, onnea ihanasta mahdollisuudesta kokea jotain, mitä noin joka sadas äiti saa kokea
Siirryn takaisin taustalle, kiitos kaikki te ihanat kun olette ja tsemppaatte toisianne. Toivon kaikille onnistumisia, plussien hyökyaaltoa ja hyvinvoivia pienokaisia