Olen lähes aina iloinen, ei siihen miestä tarvita.Olipa @Lispetti iloisella tuulella, sydänsilmiä sateli. Diagnoosini alkaa yhä enemmän kallistua "uuden miehen oireyhtymän" kannalle...
millanen sun musiikki maku noin muuten on? tää biisi on kyllä aikamoista sekamelskaa kaikkea liikaa ehkä kunnon ufo biisi ahhahaa- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
mut ihmeessä laita tänne uutta musaa ni ehkä löydän taas helmiä kokoelmiini- YouTube
Enjoy the videos and music that you love, upload original content and share it all with friends, family and the world on YouTube.youtu.be
Mä oon kaikkiruokainen. Tykkään musiikista, joka ei satu korviinmillanen sun musiikki maku noin muuten on? tää biisi on kyllä aikamoista sekamelskaa kaikkea liikaa ehkä kunnon ufo biisi ahhahaa
Voin yrittää, jos jotain kivaa tulee vastaan.mut ihmeessä laita tänne uutta musaa ni ehkä löydän taas helmiä kokoelmiini
there is no trying vai miten se yodan sanoma meni. laita kaikkee mahollista eläkä liikaa kelaile et mikä ois hyvä. anna kaikelle mahdollisuusMä oon kaikkiruokainen. Tykkään musiikista, joka ei satu korviin
Voin yrittää, jos jotain kivaa tulee vastaan.