Haaveena vauva 2022

Hei

Minä tuun nyt kans tänne. Täällä oli niin paljon jo kaikkea, et en lukenut läpi ihan kaikkea, mutta jossain välissä pyrin käymään.

Sitten vähän musta eli oon 22v ja mun mies on nyt 27v. Meillä on marraskuinen esikoinen ja kesällä on tarkotus ruveta yrittämään toista sikäli mikäli mun menkat palaa... Toivon todella et saadaan vielä tälle vuotta raskaus alulle, mutta viimeksikin meni puoli vuotta ja ei ois varmaan tätäkään jos ei ois ollu ovulaatiotesti käytössä.

Si tieten pelottaa tosi paljon mitä ihmiset ajattelee kun näin "nuorena" hommataan useampi lapsi peräkkäin jne.

Mu ihana kun täällä on ihmisiä, jotka tukee toisiaan ja tsemppiä hirveenä kaikille missä vaiheessa vaan oottekaan
Tervetuloa! Itsellänikin oli 21-vuotiaana jo kaksi lasta :D Sitten pitkä tauko ennen kolmatta. Nyt harmittaa ettei kolmannen seuraksi heti tehty neljättä. On se sisarus aina mukava kun on leikki- ja tappeluseuraa :D
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
On niin masis fiilikset ja hikoilu että kyl on niin 0% toivo tähän kiertoon, vituttaa vaan kaikki
Huomen teen kuitenkin ni tietää voiko vitutukseen juoda ja jos voi niin juon kyl koko viinipullon!
Voi ei! Niin pahoillani sun puolesta. Mulla aina sama juttu, että kun se hikoilu alkaa, niin se on paras vaan suunnata ajatukset taas uuteen kiertoon.
Huomenna viiniä oikein kunnolla!! Eiköhän täältä taas perästä tulla.
 
  • Surullinen
Reactions: minttuni
Voi ei! Niin pahoillani sun puolesta. Mulla aina sama juttu, että kun se hikoilu alkaa, niin se on paras vaan suunnata ajatukset taas uuteen kiertoon.
Huomenna viiniä oikein kunnolla!! Eiköhän täältä taas perästä tulla.
❤❤Ihan perseestä ku tietää noista jo et toivo on menetetty. En tiiä onko noista teroluteista mut nyt on kyl varmaan pahinta mielialan vaihtelua taas hetkeen! Tekis miel muuttaa jonnee mökille keskelle ei mitään aina ovulaation saakka:poop::rolleyes:

Ihanaa @minttuni ❤❤
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni
6 munasolua! Onko se hyvä?! toivottavasti hedelmöittyvät! Aika innokas olo, oiskohan lääkkeistä xD
Mulla tuli ivf:ssä 6 munasolua, viisi hedelmöittyi, kaksi kehittyi epänormaalisti, kolme kelvollista. Yksi tuoresiirrolla ja siitä plussa, raskaus ja vauva. Pas:illa laitettiin toinen, tuulimunaraskaus. :(
onnea siirtoon!!!! Mulla tosiaan tuoresiirto onnistui parhaimmalla tavalla. Yksi hyvä alkio riittää <3
 
@Minnix tervetuloa!

@minttuni täälläkin jännätään mukana!

@Alinna86 toivon että huomenna on kuitenkin parempi päivä, päivä kerrallaan ja se on ihmeellistä mistä se toivo aina jossain vaiheessa puskee taas pintaan.

Täällä kp 6 ja tylsä vaihe kiertoa, tosin ovistestit tuollla kaapissa kuumottaa ja huomenna alotan ekaa kertaa kaksoishormonidigillä testailut. Vaikka mitään ei täällä tapahdu niin nämä vauvahaaveet tunkee taukoamatta mieleen. Kyllä tällaiset hiljasemmat työpäivät varsinkin pitäisi lailla kieltää, ihan liikaa tulee ajateltua pienessä päässäni näitä samoja asioita.

Mä mietin tota mun yrityksen alotusajankohtaa tossa meidän listassa. Kun siinä on nyt 11/2020 ja nyt yk8 jo menossa ja siis yk1 kyllä alkoi jo 10/2020 jolloin se eka kierto kierukan jälkeen alkoi. Ilmotin aiemmin sen marraskuun kun sillon vasta päästiin vauvaa oikea-aikaisesti alulle panemaan, mutta oikeemmin se olisi jo lokakuun puolivälissä kun yk1 kierto alkoi. Eli ensi kerralla kun joku ihana listaa päivittää, voisiko muuttaa mulle 10/2020?
 
Täälläkin jännitetään @minttuni kierron etenemistä:)

Tiedän niin mistä kirjoitit @Alinna86 :( Täällä sama juttu,että kun hiki puuskat iskee ja tissi kipu oviksen jälkeen mikä ei lopu ennen menkkoja,niin tietää jo että nega kierto tulossa :(

Tänään kp 10 ja kovin haaleaa viivaa ilmestyi ovis tikkuun..Kauhee "suunnittelu " mikä päivä nyt olis järkevin tallettaa:/ yrittänyt välttää monta peräkkäistä päivää:) Flo ennustaa oviksen kp 12 .

Jotenkin on semmonen olo jo nyt ettei tämäkään kierto ole meidän:/ En osaa nähdä meillä talvi vauvaa,ajatus on vieras. Aiemmat kevään/kesän lapsia :)

Olishan se silti ihanaa saada helmikuun vauva, hyvällä tuurilla voisi syntyä jo tammikuussa:) Ja äitiysloma alkaisi aika kivasti jo joulukuulla varsinkin jos jotain lomaa vielä saisi pitää ennen:)

Äh turhaa haaveilla etukäteen, pudotaan kumminkin taas korkealta ja kovaa ...

Viikonloppuna näin sitä sukulaista joka saa syksyllä vauvan,katse hakeutui väkisin sinne vatsalle,alkanut nyt näkymään..:(
 
Onko kukaan tilannut lähiaikoina raskauskeijulta? Kauan on mennyt toimituksessa?
Mietin et kerkeääkö tulla raskaustestit ennen maanantaita kun eilen tilasin. Ajattelin maanantaina testata ekan kerran kun miulla vapaapäivä.
Mä tilasin viime kuussa su 11.4. ja testit tuli ke 21. 4. Eli mä en oikein usko että ehtii. :(Varsinkin jos siis haluisit jo ennen maanantaita ne saada, eli että tulis jo perjantaina postissa (jakeleeko posti enää perjantaisinkaan?) , tiukille menis vaikka ehtiskin jo huomiseen postitukseen.
 
Mä tilasin viime kuussa su 11.4. ja testit tuli ke 21. 4. Eli mä en oikein usko että ehtii. Varsinkin jos siis haluisit jo ennen maanantaita ne saada, eli että tulis jo perjantaina postissa (jakeleeko posti enää perjantaisinkaan?) , tiukille menis vaikka ehtiskin jo huomiseen postitukseen.
Noo jos ei oo tullut maanantaiksi niin on mulla yks liuskatesti tuolla odottelemassa niin teen sit sen. Ne lupailee vaan että lähtisi jo saman päivän postiin jos tilaa ennen kolmea mutta saa nyt sit nähdä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mozart ja minttuni
Mulla on taas ollut pidempi tauko tänne kirjoittelusta, vaikka oon kyllä käynyt lukemassa teidän kuulumisia :) Otti jotenkin niin koville tuo äitienpäiväviikonloppu, että en halunnut tulla tänne purkamaan vaan omia negatiivisia tuntemuksia. Nyt ne on onneksi ainakin hetkellisesti takanapäin ja mieli parempi, kun ovulaatio pitäis olla ihan näinä päivinä käsillä! Rehellisesti sanottuna ei ole kyllä kovin suuri usko raskautumiseen tässäkään kierrossa, vaikka ollaankin talleteltu vähintään joka kolmas päivä tähän asti kiertoa ja sama meno täytyy pitää yllä :D
 
Raskauskeijulta oon vuoden tilannu melkeen kuukausittain (jooo... uskottelen aina itelle, että ei kannata tilaa liikaa.. jos vaikka jäävät käyttämättä..)
Tilasin myös pari viikkoa sitten. Yleensä on tullut seuraavana päivänä, nyt meni 2pv (tilaus to ilta, tuli ma).

Mulle voi päivittää huomiselle kp1
yk miljoona alkakoon. En ees viitti kertoa kuinka ahdistunut jo olen ja kun kaikki iskee vaan vastatulta koko ajan. Olen ihan loppu ja saanut läheisiltä kuluineiden viikkojen aikana huolestuneita viestejä asiasta.
Mutta kesää kohden.

Tsemppiä myös muille pettymyksen kokeneille ja aiheen kanssa painiville ❤
 
Minulla kp6 ja myös kierron "tylsä vaihe" menossa. Ovistestit on haalistuneet siitä kp3 vahvasta testiviivasta niin, että tänään ei näkynyt testiviivaa lainkaan. Toivottavasti alkaa voimistua ennustettua ovista kohti eikä vain ollut heti sillon kierron ekoilla päivillä, koska siinä ei olisi järkeä!
Levollinen mieli ollut asian suhteen.
Mahaan on koskenut nyt päivittäin ja maha ollut sekaisin, siitä asti kun kommentoin yöllä heränneeni siihen ajateltuani illalla petronellan mahakipuja. Ärtyvänsuolen oireyhtymä varmaan ärtynyt taas.. otin visibliniä useana päivä mutta tuntuu kuin se olisi pahentanut. Noh, nyt ei koske ja toivottavsti ensiyö on eka ettei herätä. :) Nyt koitan syödä vain ruokia jotka tiedän sopivan itselleni ja vatsalleni.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä