RELAATIO 724

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis toi mun kommentti ei ollut ainakaan mitään negatiivista tekijää kohtaan todellakaan jos joku sen niin koki. "Tällä hetkellä mitään korjausta ei ole suunnitteilla. Ehkä joskus jos jaksaa" tälläisen vastauksen viimeiseksi sain ja jotenkin itse ainakin tulkitsin ettei innostusta enää löydy, mutta ehkä tulkkasin väärin. Minusta peli on ollut hauska ja näin olen tekijällekin kommentoinut. Olisi harmi jos nyt päättyisi näihin teknisiin ongelmiin tai ajan puutteeseen. Pointti oli että ongelmiin yleensä löytyy ratkaisut joko yksin tai yhdessä, mutta hanskoja ei kannata heittää tiskiin. - Pati
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Mielestäni Hytöselle kuuluu kiitos tämän pelin kehittämisestä. Siitä on ollut paljon iloa. Oma käsitykseni on että maailma muuttuu koko ajan ja erityisesti tietotekniikka monimutkaistuu, niin aina ei ole helppoja ja nopeita ratkaisuja vaikka niin toivoisi. Kun on näin hienon ja suositun peli kehittänyt, uskon että on intohimoa ratkoa tekniset esteet. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee -sanotaan. Kaikki Tsemppi ja tuki kehittäjälle ja pelaajille hitunen myötätuntoa ja kärsivällisyyttä toivon.
 
Oma kommenttini ei myöskään ollut kritisointia Relaatiot-peliä tai sen kehittäjää kohtaan. Isoa turhautumista vain laatijana alustan toimimattomuuteen ja hukattuihin ja uudelleen kirjoitettuhin relaatioihin - joita ratkojien toivottavasti iloksi yritetään vääntää. Käsitykseni myös on (saamani vastauksen perusteella), että ylläpitäjällä ei ole aikaa/kiinnostostusta/palikoita or whatever editorin toimintakuntoon saattamiseen - siksi harmistus.
Vapaa keskustelu tästäkin aiheesta lienee sallittu.
 
vierailija
Onpa harmi relaation tekijöiden puolesta, että näin isoja hankaluuksia on. Ja omasta puolesta myös kun niin mukava ollut aina paneutua uusiin julkaisuihin. Toivotaan että ratkaisuja löytyisi pelin kehittäjältä!
 
vierailija
Perinteisesti mukava on ollut ratkoa. Toivottavasti saadaan alusta kuntoon.
Muutama puute.
1.1 RT-7+0+8 teos ei löydy
Wyo- 9+8 - 5+6 - 12-Lai
2.1 Jää-9 on rajasana ylös mutta 1.1 puuttuu laatikko
vas Lei-10
2.3 Val- 6+8 ( oletan asian tietäväni mutten saa oikeaa sanamuotoa)
 
vierailija
Perinteisesti mukava on ollut ratkoa. Toivottavasti saadaan alusta kuntoon.
Muutama puute.
1.1 RT-7+0+8 teos ei löydy Kirjasamposta löytyy (tuo nolla on vain välilyönti)
Wyo- 9+8 - 5+6 - 12-Lai Heath Ledger
2.1 Jää-9 on rajasana ylös mutta 1.1 puuttuu laatikko saat varmaan edellisestä
vas Lei-10 latinaksi
2.3 Val- 6+8 ( oletan asian tietäväni mutten saa oikeaa sanamuotoa) senaatti
 
Hei, onko täällä rellun laatijoita? Toimiiko kenelläkään editori tällä hetkellä? Mulla on useat eri tunnukset, mutta en saa editoria toimimaan millään niistä! Tätä on jatkunut jo monta päivää ja ärsyttää kun on iso rellu tekeillä ja nyt pelkään että se on menetetty kokonaan :( Sivun ylläpitäjä ei vastaa viesteihin...
 
vierailija
Hei, onko täällä rellun laatijoita? Toimiiko kenelläkään editori tällä hetkellä? Mulla on useat eri tunnukset, mutta en saa editoria toimimaan millään niistä! Tätä on jatkunut jo monta päivää ja ärsyttää kun on iso rellu tekeillä ja nyt pelkään että se on menetetty kokonaan Sivun ylläpitäjä ei vastaa viesteihin...
Luehan tätä ketjua vähän taaksepäin ja joo, editori on hajalla eikä korjauksesta ole tietoa...
 
kysyn jos joku viisaampi osais auttaa
1.2
alhaalla .... (4) .......... (10) & (1) .... (4) ............ (12) on vasta sana mut en nyt löydä

ja 3,3 se kei siinä keskellä ylöspäin ...... (6) ......... (9) ....... (7
nää vaan puuttuis kukaan auttais
kiitti jo etukäteen
 
vierailija
minulta puuttuisi pari hassua ja varmaan helppoa, kun ei ole kyselty, mutta ???
1.1. JÄRKI
- nimet ylös viivallinen 8
1. 3 ENNI
- mai ja kuk välinen 10, vinkattu soppa, mutta mikä soppa ?
2. 3 HOVIMÄKI
- itsehal alas -> 10
 

Yhteistyössä