aaattelin ostaa jauhelihaa ja joka a) grillata piffejä tai b) tehä näppyläkastikkeen
a vai b?
aaattelin ostaa jauhelihaa ja joka a) grillata piffejä tai b) tehä näppyläkastikkeen
a vai b?
Minä tekisin sinuna tuon peen.aattelin ostaa jauhelihaa ja joka a) grillata piffejä tai b) tehä näppyläkastikkeen
a vai b?
ei olis huano sekään mutta äänet on vielä 2-1 piffeilleMinä tekisin sinuna tuon peen.
Niin, mekko ja minä voitettiin!ei olis huano sekään mutta äänet on vielä 2-1 piffeille
Jos teet kastiketta, niin sitä riittää useammalle aterialle.ei olis huano sekään mutta äänet on vielä 2-1 piffeille
Ruutis ei puhunut hamppareista. Jauhelihasta saa monta pihviä.Jos teet kastiketta, niin sitä riittää useammalle aterialle.
Hampurilaiset syöt kerralla.
Eikö jauhelihapihvi ja hampurilainen ole sama asia?Ruutis ei puhunut hamppareista. Jauhelihasta saa monta pihviä.
Ei ole. Jauhelihapihvin voi syödä vaikka kastikkeen ja perunoiden kera.Eikö jauhelihapihvi ja hampurilainen ole sama asia?
Eikö hampurilaista voi syödä samoin?Ei ole. Jauhelihapihvin voi syödä vaikka kastikkeen ja perunoiden kera.
Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Tuu tänne niin opetan sua.Mulla on jäänyt oppimatta monia elämän tärkeitä asioita, hampurilaisen ja jauhelihapihvin ero, seksi -etenkin suuseksi.
Toivottavasti se ei ole liian myöhäistä osalleni. Oppis edes erottamaan ruoat toisistaan.
Ok, kun tämä koronapelko loppuu niin tulen.Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Tuu tänne niin opetan sua.
Ruoat ja jälkiruoat.Ok, kun tämä koronapelko loppuu niin tulen.
Mitä voisit ja haluaisit opettaa? Ruokakulttuuria, ehkä?
Kukas opettaisi seksin jaloja taitoja, suuseksiä etenkin.Ainakin ruoasta.
Mä hankin sulle jonkun joka opettaa.Kukas opettaisi seksin jaloja taitoja, suuseksiä etenkin.
Pitääköhän siitä maksaa, vai saanko minä siitä korvauksen?Mä hankin sulle jonkun joka opettaa.
Ei tarvitse maksaa.Pitääköhän siitä maksaa, vai saanko minä siitä korvauksen?
Hyvä, mulla kun on rahat vähissä.Ei tarvitse maksaa.
No niiiii joko alkaa inkkarikesä houkuttelemaan häh täh mitä häh?*pyllistää mekolle ja ecolle*
Takatalvi tekee paluun! Näin "lumipommi" iskee pian idästä – maa valkoiseksi jopa etelää myöten
Alkava viikko on yhä vuodenaikaan nähden kolea ja jopa lunta voi sataa etelää myöten.www.mtvuutiset.fi