Haaveena vauva 2022

Aamulla tein herkän ja kyllä sellanen haamuviiva ettei oo tosikaan. Edes kuvaan en saanu näkyviin sitä.
Nyt jännittää vielä enemmän meneekö heti kesken, vai onko kohdun ulkopuolinen vai vahvistuuko viivat sittenkin. Yritän nyt keskiviikko aamuun odottaa. En tiedä vaan miten kärsivällisyys riittää. Torstaina menkat on viikon myöhässä.
Toivotaan että vahvistuu ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Hulda91
Te jotka käytätte tai olette käyttäneet Maca jauhetta, niin mitä merkkiä ja paljonko ja minkä kanssa? Ja onko auttanut positiivisesti? Meillä mieskin kiinnostui tuon käytöstä, niin kokeiltaisiin molemmat
Me käytettiin niin että alotettiin puol teelusikkaa siitä sit nostettii teelusikkallisee. Aluks meni maha sekasin. Maku on kyl jotain ihan hirveetä. Mä sekotin sen smoothien sekaan niin ei ollu niin paha.
Muuta hyötyy ei ollu ku et vaa panetti kokoaika :ROFLMAO:
Pari kiertoo taidettiin kokeilla joku vuos sitte.
 
Me käytettiin niin että alotettiin puol teelusikkaa siitä sit nostettii teelusikkallisee. Aluks meni maha sekasin. Maku on kyl jotain ihan hirveetä. Mä sekotin sen smoothien sekaan niin ei ollu niin paha.
Muuta hyötyy ei ollu ku et vaa panetti kokoaika :ROFLMAO:
Pari kiertoo taidettiin kokeilla joku vuos sitte.
Okei :D ku netistä löyty kaiken maailman kauhukokemuksia kyseisestä jauheesta et joku jopa joutunu oksentaa, niin mietittiin nyt et tohtiiko tuota alottaa ollekkaa et onko enemmän haittaa ku hyötyä.. :D
 
Aamulla tein herkän ja kyllä sellanen haamuviiva ettei oo tosikaan. Edes kuvaan en saanu näkyviin sitä.
Nyt jännittää vielä enemmän meneekö heti kesken, vai onko kohdun ulkopuolinen vai vahvistuuko viivat sittenkin. Yritän nyt keskiviikko aamuun odottaa. En tiedä vaan miten kärsivällisyys riittää. Torstaina menkat on viikon myöhässä.
Toivottavasti lähtee viiva vahvistumaan. Parissa päivässähän hormonin pitäisi lisääntyä paljon. Olen tosin lukenut, että joillakin kestänyt kaksikin viikkoa ennen kuin viiva on ollut vahva.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Toivottavasti lähtee viiva vahvistumaan. Parissa päivässähän hormonin pitäisi lisääntyä paljon. Olen tosin lukenut, että joillakin kestänyt kaksikin viikkoa ennen kuin viiva on ollut vahva.
No mun ystävä sai haalean plussan kun kuukautiset oli viikon myöhässä.
Jotenkin usko meinaa loppua kun esikoisesta tuli selkeä plussa jo kp31. Mulla ei kärsivällisyys riitä, käyn ostaan viikkotestin.
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

3.5.2021 Maanantai

Nimi yritys aloitettu monesko lapsi

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Mamtobe, 3/20,
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
+ Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi Kiertopäivä

Keksi82...............kp 34/28
Hulda91...............kp 34/30
Meemuli...............kp 29/35-43
Toiveikas1992....kp 25/28
Suhveli....................kp 24/27
Irtokehys..............kp 22/28-32
Leonida................kp 18/29
Mansikka_maanantai...kp 18/30
Alinna86................kp 16/26
Mamtobe..............kp16/?
Mirksukka...........kp 14/28-30
Skidi..........................kp 13/35-36
Sinisilmät.............kp 13/29
Scarletta..............kp 11/28
Töppönen...........kp 10/26
Kirjoh89................kp 8/28
Krippis...................kp 8/25-28
Wbä.......................kp 8/27
Iinanen................kp 8/23-24
Minttuni................kp 6/25
Heidisofia..........kp 5/29-32
Sofialiina.............kp 4/24-27
Petronella09......kp 2/27


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Meemuli....................dpo 8
Mamtobe................dpo 4
Leonida....................dpo 3
Alinna86.................dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★
joo siis tänään kp 16/28 ja sanoisin että dpo on jo 5, jos tänään vie päivittää.. piisaa huomisellekkin dpo 6 :)
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
Onnea kaikille uusille plussanneille!

Labroissa käyty. Toivottavasti niissä ei ole mitään häikkää. Kaikki pitäisi tulla saman päivän aikana, mutta en tiedä, kuittaako lääkäri ne Omakantaan.

Menkat aika lailla taputeltu, tänään tulee lähinnä jotain tiputteluvuotoa. Applen sovellus näyttää hedelmällisiä päiviä la-to -välille. Ajattelin kuitenkin aloittaa ovulaatiotestailut jo keskiviikkona, jotta näkee, että missä kohtaa lähtee hormonit nousemaan.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :giggle:
 
No mun ystävä sai haalean plussan kun kuukautiset oli viikon myöhässä.
Jotenkin usko meinaa loppua kun esikoisesta tuli selkeä plussa jo kp31. Mulla ei kärsivällisyys riitä, käyn ostaan viikkotestin.
Ootko varma ovulaation ajankohdasta? En yhtään muista, että oliko sulla kauan pyörinyt jo kierto? Jossain taisit sanoa, että on ollut joku ehkäisy käytössä melko vasta vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Oi onnea Hulda91 plussasta!

Mulla nyt kp27 ja menkkamaisia kipuja ja pientä tiputteluvuotoa. Eli pikkuhiljaa ensimmäinen yk takanapäin. Kiva huomata, että joillain tärppää heti ehkäisyn lopettamisen jälkeen. Mulla muuten vähän kaksijakoiset fiilikset, jotenkin hullulla tavalla ehkä helpottunut(?) kun en ookkaan raskaana. Vauvan mukana tuleva elämänmuutos, synnytys, ym pelottaa. Samalla halu saada vauva on kova ja alitajunnassa on kuitenkin se, että mitä jos vauvan saaminen ei käykkään niin helposti mitä olin ajatellut..
 
Mulla kans vähän sama kuin Elsalla. 14 DPO, testit negaa, eli tätiä odotellessa. Olis kyllä ollut kiva saada 2 viivaa heti ekasta kierrosta, mutta toisaalta ei myöskään pahasti harmita.

Tää eka kierto kun on muutenkin ollut vähän sellaista itseensä tutustumista.
Ja ehkä sekin tasoittaa omaa mieltä, kun lähipiirissä monet on saaneet vauvan vasta pitkän yrityksen tai järeämpien hoitojen kautta, joten ehkä sitä itekin on asennoitunut, et tää kaikki on vasta pitkän matkan alku.
 
Onnea plussanneille!

Tänään on kp 18 ja viime kierrossa tässä vaiheessa tuntui, että alavatsassa olisi ollut leveä laatta sekä toispuoleista korventamista. Nyt ei ole muuta kuin nippaillut silloin tällöin ja alaselkä väsyy. Tämä kiero ollut nyt erilainen verrattuna aikaisempiin. Joten tiedä nyt sitten, että hyvässä vai huonossa mielessä.

Fiilikset menee kovin vuoristorataa ja tänään ollut ehkä enemmän ärsyyntymisen puolella. Ajattelin, että illasta täytyy tehdä jotain mukavaa, jotta ajatukset pysyvät positiivisina.

Tämä oli vähän tälleen ohi aiheen, mutta omien ajatusten purkua.:unsure:
 
Olen jo yhden digin tehnyt noin dpo13, tämä dpo olisi ollut silloin jos ovis olisi ollut hieman myöhpää kuin flo ennusti. Tuntuu vähän tyhmälle haaskata rahaa. Varmaan vaan kuukautiset antaa odottaa itseään.
Jalkaan jotkut vaaleat housut, kuukautissuojat jätetään kotiin ja lähdet jonnekin ihmisten ilmoille, niin eiköhän sieltä menkat ala Hohto-elokuvan verta tulviva hotellikäytävä -tunnelmissa. Nimimerkki been there. :sneaky:
 
Minulla myös ensimmäiset yrityskuukaudet tuntui, että pettymys ei ollut kovin suuri. Ajattelin, että ei haittaa vaikka ei tullut loppuvuoden 2019 vauvaa. Ja että ehti asennoitua siihen, että nyt oikeasti yritämme. Vaikka ei olisi haitannut, vaikka tärppi olisi nopeasti käynyt.

Harmi vain, että ei edelleenkään ole raskaana. Erikoista kun toiset kaverit odottavat jo toista lasta samassa ajassa. Silti toki paljon niitäkin, jotka ovat pidempään yrittäneet ja ei ole vielä onnistunut.

Jos kaikki menee suunnitellusti, niin ensi viikolla punktio. Että kyllä tämä aika on sitten kuitenkin nopeasti mennyt. Eilen oli eka kertaa sellainen olo, että ehkä rakkulat kasvavat. Samanlainen tunne, kuin ennen ovista. Mutta nyt oletettavasti kestää pitempään ja voimistuu vain stimulaation edetessä. Jännä nähdä, miten käy näiden olojen ja kipujen osalta.
 
Minulla myös ensimmäiset yrityskuukaudet tuntui, että pettymys ei ollut kovin suuri. Ajattelin, että ei haittaa vaikka ei tullut loppuvuoden 2019 vauvaa. Ja että ehti asennoitua siihen, että nyt oikeasti yritämme. Vaikka ei olisi haitannut, vaikka tärppi olisi nopeasti käynyt.

Harmi vain, että ei edelleenkään ole raskaana. Erikoista kun toiset kaverit odottavat jo toista lasta samassa ajassa. Silti toki paljon niitäkin, jotka ovat pidempään yrittäneet ja ei ole vielä onnistunut.

Jos kaikki menee suunnitellusti, niin ensi viikolla punktio. Että kyllä tämä aika on sitten kuitenkin nopeasti mennyt. Eilen oli eka kertaa sellainen olo, että ehkä rakkulat kasvavat. Samanlainen tunne, kuin ennen ovista. Mutta nyt oletettavasti kestää pitempään ja voimistuu vain stimulaation edetessä. Jännä nähdä, miten käy näiden olojen ja kipujen osalta.
Teillä alkaa vihdoin olla tositoimet käynnissä!:love: Palllljon tsemppiä tuleville viikoille! Jännää! :love:
 
Minulla myös ensimmäiset yrityskuukaudet tuntui, että pettymys ei ollut kovin suuri. Ajattelin, että ei haittaa vaikka ei tullut loppuvuoden 2019 vauvaa. Ja että ehti asennoitua siihen, että nyt oikeasti yritämme. Vaikka ei olisi haitannut, vaikka tärppi olisi nopeasti käynyt.

Harmi vain, että ei edelleenkään ole raskaana. Erikoista kun toiset kaverit odottavat jo toista lasta samassa ajassa. Silti toki paljon niitäkin, jotka ovat pidempään yrittäneet ja ei ole vielä onnistunut.

Jos kaikki menee suunnitellusti, niin ensi viikolla punktio. Että kyllä tämä aika on sitten kuitenkin nopeasti mennyt. Eilen oli eka kertaa sellainen olo, että ehkä rakkulat kasvavat. Samanlainen tunne, kuin ennen ovista. Mutta nyt oletettavasti kestää pitempään ja voimistuu vain stimulaation edetessä. Jännä nähdä, miten käy näiden olojen ja kipujen osalta.
Toivotaan hyviä ja laatutietoisia muniksia!
Mitkä olotilat tällä hetkellä? Koska seuraava ultra?
 
Mahtuisiko mukaan porukkaan? Täällä reilu puoli vuotta yritystä takana ja nyt 7. yrityskierto lopuillaan ja puhdas nega herkällä first responsella jälleen aamulla testattu. Meillä on jo kolme isompaa lasta, joten vähän arastelin lähteä mukaan keskusteluihin kun tavallaan eihän tässä kuumeilussa järjen tasolla ole enää mitään järkeä kun on monta lasta jo siunaantunut. Ja ikääkin kohta 39. Mutta olen täällä käynyt lueskelemassa ja siinä käsityksessä että samassa tilanteessa on muitakin?

Tämä epävarmuus siitä onko iän puolesta raja tullut lopullisesti vastaan, on joskus todella raastavaa. Ajattelin nyt yrittää kaikki keinot ja vippaskonstit tässä alkavassa kierrossa ja sen jälkeen pitää kesälomaa myös yrittämisestä. Saa nähdä onnistuuko, mutta pettymyksetkin kuukaudesta toiseen alkaa ottaa voimille, vaikka puoli vuotta vasta onkin takana. Lähtökohta yrityksen alkaessa oli se, että hoitoihin ei kuitenkaan enää tässä vaiheessa lähdetä.

Macasta oli täällä puhetta. Meillä oli tässä kierrossa se ekaa käytössä molemmillla. Terveellistähän se taitaa olla joka tapauksessa, mutta mulla tuli nyt ovisplussa jo kp 10 kun aina ennen plussa on tullut kp 13-14, joten mahtoiko aikaistaa liikaakin, ehkä kehon meni vaan sekaisin.
 

Yhteistyössä