Täälläkin on tullut jo kyllästyminen tähän jatkuvaan huonoon oloon. Ällöttää ja väsyttää. Ja miten onkin voinut olla just tasan kaikkia oireita? Ripuli, migreeni, turvotus, yövalvomiset, väsymys, turvotus, (vitutus), paha olo, huimaus, käsien pistely ja puutuminen, limakalvot vuotavat verta (nänä ja suu). Voisikohan se ihana keskiraskaus jo alkaa? Ja vielä kun maha on ihan käsittämättömän kokoinen ja paino noussut monta kiloa. (Joo, olen syönyt jotain koko ajan kun se pitää pahan maun pois suusta. Ei hyvä. Ja ehdoton suosikki tällä hetkellä on Tropicanan ihana omenamehu superkylmänä, ai että!)
Sushia olen syönyt jokaisessa raskaudessa kohtuudella. Olen varmistanut, että käytetään tuoretta (ei vakuumipakattua) lohta ja ostanut vain siisteistä ja hyvistä ravintoloista. Pari kertaa on ollut myös PAKKO saada lakua.
Kävin eilen verikokeessa rv 11+2 ja np-ultra on rv 14+0. Kävin viime viikolla myös NIPT-kokeessa ja odottelen tuloksia siitä kuumeisesti. Joko tulee tänään tai sitten menee ensi viikkoon. Onko teistä muista kukaan käynyt tai harkinnut käyvänsä NIPTissä?