Haaveena vauva 2022

Itsellä oli heti km jälkeen hcg 10-luokkaa. Meni siis heti alussa.
Toivottavasti sinulla vain nousee hitaammin. Jos hedelmöitys olikin tapahtunut vaikka myöhemmin? Olisiko mahdollista.
En oikein osaa sanoa olisiko myöhäisempi hedelmöitys mahdollinen.. ja sitten mietin kuitenkin että nouseeko hcg keskenmenon jälkeen, koska esim toissapäivänä r testi oli vielä täysin nega (viime torstaina verikoe oli lähes 0 ) ja eilen sain siis positiivisen raskaustestin. Mutta eipä tässä auta arvailla, selviää varmasti tässä lähiaikoina miten on käynyt..
 
Isot onnittelut kaikille plussanneille! Toivottavasti kaikilla pysyy pienet mukana loppuun asti :) Ja tsemppiä uuteen kiertoon taas joutuville, pitäisi muistaa ajatella, että se on aina myös uusi mahdollisuus!

Mä huomaan itestäni sen, että alkukierrosta koitan aina vähentää täällä keskusteluissa roikkumista ja muutenkin päätän, että tässä kierrossa en mieti koko vauva-asiaa... ja mitä lähemmäs ovulaatiota mennään, sitä enemmän huomaan täällä keskusteluja seuraavani :D

Kävin viime viikolla luovuttamassa verta miehen kanssa ja näin jälkikäteen tuli mieleen, että olikohan se ihan järkevää, kun vauvaa yritetään. Netistä löyty erilaisia näkemyksiä asiaan, mutta onko teistä jollain kokemuksia tai parempaa tietoa asiasta? Hemoglobiini oli ennen luovutusta 140 ja nyt oon syöny rautaa kuurina luovutuksen jälkeen.
Mietin kyllä jo aiemmin, että kävisin verikokeissa, kun täällä meilläkin on nyt labra niille Puhdin eri verikoepaketeille. Kuinkahan paljon tuo verenluovutus vaan mahtaa vääristää ferritiiniä ns. normaalitilanteesta?
 
En oikein osaa sanoa olisiko myöhäisempi hedelmöitys mahdollinen.. ja sitten mietin kuitenkin että nouseeko hcg keskenmenon jälkeen, koska esim toissapäivänä r testi oli vielä täysin nega (viime torstaina verikoe oli lähes 0 ) ja eilen sain siis positiivisen raskaustestin. Mutta eipä tässä auta arvailla, selviää varmasti tässä lähiaikoina miten on käynyt..
Josset viitsi testailla hcg nousua töissä, niin tsekkaa tummeneeko viivat :) ei ne taida paljoa lähteä nousemaan km jlkn varmasti. Ei kannata pelätä pahinta :)
 
Tuolla toisessa ketjussa taisi olla joku,joka raskautui siinä kierrossa missä kävi verta luovuttamassa ,voi siis vaikuttaa positiivisesti raskautumiseen.

Kp23 ,tänään tuli huono olo kohtaus, niin kuin viime kierrossa samalla kierto päivällä :/ Ylävatsaa turvottaa ja on todella kipeä,en tiedä kohta mitä uskallan syödä:( Alkanut olemaan usein loppu kierrossa tollasta...Minut on kerran tähystetty ja utrattu,stressi taitaa olla suurin syy kipuihin..

Ajattelin tehdä testin vappuaattona,vaikka mitä luultavimmin on nega :(

Olen nyt kolmesti ottanut tässä kierrossa homeopaattista ainetta. 3 kuukauden kokeilu.

Tänään on minuakin harmittanut ja surettanut,etenkin oma ikäni :( Haluaisin niin kovin vielä kokea raskauden, synnytyksen ja saada kokea kiireettömän vauva arjen :)Kaipaan irtiottoa työstä.Kyllä sitä töitä ehtii vielä tekemään ihan tarpeeksi.
 
Josset viitsi testailla hcg nousua töissä, niin tsekkaa tummeneeko viivat ei ne taida paljoa lähteä nousemaan km jlkn varmasti. Ei kannata pelätä pahinta
Tuolla toisessa ketjussa taisi olla joku,joka raskautui siinä kierrossa missä kävi verta luovuttamassa ,voi siis vaikuttaa positiivisesti raskautumiseen.

Kp23 ,tänään tuli huono olo kohtaus, niin kuin viime kierrossa samalla kierto päivällä :/ Ylävatsaa turvottaa ja on todella kipeä,en tiedä kohta mitä uskallan syödä:( Alkanut olemaan usein loppu kierrossa tollasta...Minut on kerran tähystetty ja utrattu,stressi taitaa olla suurin syy kipuihin..

Ajattelin tehdä testin vappuaattona,vaikka mitä luultavimmin on nega :(

Olen nyt kolmesti ottanut tässä kierrossa homeopaattista ainetta. 3 kuukauden kokeilu.

Tänään on minuakin harmittanut ja surettanut,etenkin oma ikäni :( Haluaisin niin kovin vielä kokea raskauden, synnytyksen ja saada kokea kiireettömän vauva arjen :)Kaipaan irtiottoa työstä.Kyllä sitä töitä ehtii vielä tekemään ihan tarpeeksi.
Täältä tosiaan puuttuu se hali tai sydän emoji.
Itseä ei irtiotto niin kiinnosta, mies jäisi vauvan kanssa kotiin mahdollisimman nopeasti koska itse myös tienaan enemmän ja mies kaipaisi pitkän "uraputken" lomaan enemmänkin sitä irtiottoa. Minä käyn enemmän kuin mielelläni töissä.

Toivotaan ettei tuntemukset enteile negatulosta. Minä toivoisin että kuukautiset alkaisi huomenna kp 30/28 edes. Ei tässä raskaina olla täällä ainakaan.

Aloitin uudelleen Femibion eilen. Meillä on liput ostettu tapahtumaan ensivuoden loppukesäksi. Toivotaan että joudutaan myymään ne, koska kukaan ei tule vahtimaan vastasyntyneitä, nelikymppisten ihmisten kolmosia :rolleyes:
 
  • Haha
Reactions: Antzu
Miulla on kanssa niin vahvana halu, et sais kokea uudelleen raskauden, synnytyksen, vauva-ajan jne. Raskaus miulla meni ihan ookoo, mut kyllähän sitä jännäs esikoista ihan hirveästi. Ehkä nyt osais suhtautua eri tavalla ja nauttia siitä raskausajasta! Onhan se aivan ainutlaatuista aikaa. :)
Synnytys meni taas ihan päin sitä itseään, siitäkin haluis korjaavan kokemuksen. Olin pitkään katkera monestakin eri jutusta. Olisi ihanaa, kun kaikki menis nappiin ja sujuvasti. Oon ajatellut et jos vielä raskaudun, haluisin suunnitellun sektion. Välillä huomaan kuitenkin leikittelevän ajatuksella alatiesynnytyksestä. Oishan se ihanaa kokea alatie ( oon siis esikoista yrittäny pungertaa ulos vajaa vrk, oli loppujen lopuksi avotarjonnassa ja siks ei homma edennyt ja mentiin kiireelliseen sektioon) loppuun saakka.

Jos ei meille ikinä toista suoda, kyllä tuun tuntemaan itteni vajavaiseksi. :(
 
Missä tämmöisiä ohjeita annetaan? Lähde olis kiva, kun eroaa noin selvästi THL:n ohjeistuksesta.
Terveyskeskuksesta! Alueelliset ohjeet ja käytännöt voi varmaankin vaihdella jonkun verran. Varsinkin kun nyt tautitilanne ei ole nii pahassa vaiheessa kuin aiemmin, niin voidaan ehkä priorisoida eri tavalla kuin aiemmin.
Ja jos ei tullut selväksi, niin itse luotan kyllä edelleen THL:n ohjeisiin ja sieltä katson ensisijaisesti asiaan liittyvät ohjeet. Siellä taitaa muutama ihminen olla töissä, jotka ymmärtävät asiaa minua paremmin :D
 
"Kiva" kuulla että muillakin näitä samoja tuntemuksia.. Podin tossa vähän syyllisyyttä siitä, että on näin kova vauvakuume vaikka esikoinenhan on vasta 1.v2kk.
Mutta aina on haaveillut tosiaan isosta perheestä ja lapsia haluisin ainakin sen kolme, ikää nyt 28v niin jos menee pidempää tässä tekoprosessissa niin lapsiluku jää luontevasti pienemmäksi, vaikka voihan lapsia tehdä vaikka 40v ikäisenä.

Mutta asiasta toiseen. Miten teillä esiintyy ovulaatiolimat?
Itsellä kp10 tuli kirkkaat todella venyvät limat, nyt on kp 16 ja vielä tulee vähän venyvää "sameeta" limaa. Myös naamaan ilmestynyt kivat finnit. Tässä kuussa ku en vielä tikuta. Niin luulen, että ovulaatio ois nyt aikalailla ollut tai näillä näppäimillä... Onneks talletuksia keretty tekemään 3 päivää putkeen..
 
Hei kaikille! Olen ollut hieman taustalla, koska en vaan ole jaksanut kirjoitella. Alkukierto oli rankka; olin yrityksen alussa naiivisti ajatellut saavani lapsen 2021 ja sitten vikassa mahdollisessa kierrossa haaveilin niin joulukuun vauvasta. Vähän on korona-ahdistustakin, vaikka tämä pandemia-aika on sujunut hyvin miehen kanssa kotona ollessa ja touhuillessa, vauvaa yrittäessä;), mutta nyt alkaa olla surullinen olo, kun en ole nähnyt vanhempia ja perhettä Suomessa 1,5 vuoteen...Ja mun asuinmaassa ulkomailla on ihan kamala koronatilanne, asutaan vielä miljoonakaupungissa, missä rajoitukset on tiukat. Kaupassa ja lyhyellä lenkillä voi käydä, mutta ei paljon muuta.

Hieman omanapailua ja kuulumisia. Kävin lääkärin määräyksestä labroissa tsekkaamassa keltarauhashormonin ja raudan. Keltarauhashormoni oli aika matala 7 päivää ovulaation jälkeen. Samoin ferritiini, vaikka ei nyt ihan tyhjät varastot. Lääkäri lohdutti, että keltarauhashormonitasoa lisäämällä saadaan helposti pidennettyä luteaalivaihetta, jolloin raskautuminen on huomattavasti helpompaa. Mielenkiintoista nähdä seuraavien kiertojen pituudet. Te, joilla on ollut ongelmia keltarauhashormoonin tai lyhyen luteaalivaiheen kanssa, olisi kiva kuulla kokemuksia!!!??

Mieskin on ollut jotenkin enemmän mukana tässä yrityksessä ja sanoi, että voi mennä lääkäriin tsekkaamaan, että hänen osalta kaikki ok. Ehkä nyt odotellaan kuitenkin julkiselle pääsyä, jos ei ennen sitä onnistu.

Olen itse ajatellut ottaa koronarokotteen, tosin sitä ei mun asuinmaassa saa vasta kun ehkä loppukesästä. Ollaan mietitty jopa Yhdysvaltoihin matkustamista, koska sieltä saisi rokotteen maksamalla muutaman kympin...Täällä saa raskaana olevat heti rokotteen, jos haluaa. Miehen veljen raskaana oleva vaimo otti, koska lääkärit oli sitä mieltä, että on tosi iso riski jos hän sairastuu koronaan. Niin äidille kuin vauvallekin. Tottahan se on, että roketteessa (varsin AstraZeneca mietityttää) on myös riskejä, mutta meillä on miehen perheessä yksi sukulainen melkein kuoli koronaan, joka oli ihan kauheaa.

Uskon kuitenkin siihen, että jokaisella on oikeus valita, koska ottaa rokotteen. Ymmärrän kyllä pelon rokotuksen suhteen, koska tutkimustietoa ei vielä ole niin paljoa.

Aurinkoista kevättä kaikille, haleja ja tsemppiä, joilla on huono päivä/yritys ahdistaa ja ihanaa odotusta plussanneille:)
 
Latasin mielenkiinnosta Flon äskettäin ja syötin sinne edellisten kiertojen kestoja. Ovista oon myös tikutellut.

Aikaisempien kiertojen perusteella ovis ajoittuisi tuonne Vapun tienoille ja cb:n tulokset sitä vahvisteleekin. Mulle tuli kuitenkin vähän yllärinä, et Flo ennustaisi ovista jo huomiselle. Toki ei sitä vaan yhden päivän varaan lasketa, mutta eniten tässä hämmensi tuo 3-4 päivän ero tuon ennusteen ja tikuttelun suhteen. Musta se on jo aika paljon.

Mitenkäs muilla onko ne ollut enemmän samassa linjassa keskenään?
Minulla Flo heitti tikuttelun kanssa kans 4 päivää. Muutin asetuksista sit vähän niitä tietoja kun tiesin milloin se ovulaatio on.
 
Noista oireista ennen plussaa, esikoisesta menkkajuilinnat alkoi kp20, tissit tuli sivuilta tosi kipeiksi ja kp30 juoksin pissalla vähän väliä (plussa kp31).
Nyt täysin samat oireet mut en usko raskauteen kun oli niin puhdas nega tänään (kp29/30).
Plussan jälkeen mulla juili tosi pitkään alavatsaa. Aamupahoinvointi alkoi muistaakseni rv6 ja väsymys oli jotain aivan kamalaa. Myös mulla särki usein päätä


Josta omaan napaan..
Tänään on ollu tosi huono päivä, varmana aamun nega lisäsi huonotuulisuutta. Jotenkin oon itselleni vihainen että annoin kaikkien oireiden laittaan pään täysin siihen uskoon että plussa tulee. Välivuoto ja kaikki muu viittas niin vahvasti raskauteen että järki unohtu matkasta. Inhoon tippua korkeelta ja olla väärässä. Nyt vaan tekis mieli lopettaa yrittäminen ja mököttää peiton alla loppu elämä. Yllätyin myös miten kovasti tää nega meni ihon alle vaikka oli vasta yk1! Yleensä pettymykset yms käsittelen paljon neutraalimmin.
 
Esikoisen kohdalla eka selkeä oire oli rintojen järjetön turvonneisuus ja kipu. Mulla oli sillon yk1 menossa ja en tikutuksesta huolimatta löytänyt ovista. Ennen plussaa tein edellis iltana ovis testin ja se oli niin tumma kun olla voi, mut oletin vaan et ois ovis. Sit seuraavana päivänä tuli vaan "se fiilis" niin tein töissä ruokatauolla testin extempore niin clearblue oli selkeä plussa :) ja tästä 2 päivää sain digiin 3+ raskausviikkoa. Muita oireita ei kyllä ollu kun ne rinnat :D
 
Hei te plussanneet! Laittakaapa, jos vain ehditte, niin kuvailua olostanne ennen plussaa ja plussan jälkeen. Ihan höperönä päädyin taas googlettelemaan ihmisten kertomuksia oireista ennen plussaa ja haluan lukea lisää
Täyty ihan flosta tarkistaa mun lokakuun plussakierto :D
Mul ainakin selkein oli kauhee ripuli, alkoi heti oviksen jälkeen ja kesti vielä plussauksen jälkeenkin. Sit oli dpo 5 kiinnittymisdippi, sit dpo 7-9 huimaus, vatsassa /nivusissa tuikkimisia, päänsärky. Unet loppui kesken ja tuli valvoskeltua, tosi epätyypillistä mulle.
Lämmöt jäi myös koholle. Vitutus oireet puuttu kans loppukierrosta kokonaan vaan olin koko ajan jossain vaaleanpunaisissa pilvissä :D
 
  • Tykkää
Reactions: KirJoh89
Hei te plussanneet! Laittakaapa, jos vain ehditte, niin kuvailua olostanne ennen plussaa ja plussan jälkeen. Ihan höperönä päädyin taas googlettelemaan ihmisten kertomuksia oireista ennen plussaa ja haluan lukea lisää
Mulla raskaus tositosi alussa vasta 4+5, mutta oon kirjannut ylös ilmeisesti kiinnittymisvuodon, joka oli hailukan vaaleanpunaista kp23/28.
Yleensä ennen menkkoja mulla on jo 2-3 päivää jomotusta ja tuhruvuotoa, nyt ne puuttui kokonaan, mut parina päivänä huomasin sellasen nopean vihlaisun vatsassa ku nousi seisomaan. Lisäks oon laittanut et alaselän jomotusta ja väsymystä.
Plussan tein vasta ku menkat oli 3 päivää myöhässä. Nyt plussan jälkeen ihan jäätävä turvotus vatsassa ja rinnat tuntuu aroilta, lisäks sellasta nikottelua/närästystä ajoittain. Pissahädäntunnetta on kans normaalia enemmän, mitään vatsa tuntemuksia ei oikeestaan oo sit taas ollenkaan. Ihmettelin sitä kun tiputtelu ennen menkkoja puuttui kokonaan, muuten olo oli aika normi ennen plussaa.

1,5vuotta tätä plussaa odotettu pcos-diagnoosin kanssa niin kyllä nyt tuntuu aika erikoiselta ja jännältä, ja toivoo vaan että kaikki menee hyvin. :) Tässä kierrossa söin b, c ja d- vitamiineja, rautaa, omega3 ja foolihappoa.
Tsemppiä ihan hirveesti kaikille <3
 
Viimeksi muokattu:
Vastaan tuohon oireita ennen plussaa - kysymykseen. En tosiaan seurannut kiertoa mitenkään. Ovulaation tunnistan kun on niin selvät limat ja kivut. Sen olen oloja seuranneena huomannut, että jos kyseessä on omalla kohdalla ollut tärpitön kierto, on ollut kaiken maailman oireet alkaen viikko ennen menkkoja. Tähän lukeutuu päänsärky, turvotus, finnit, rasvainen tukka, palelu ja tietty tiputtelu ja kivut alkaa pari päivää ennen itse vuotoa. Rinnat ei oireile mulla niin paljoa, että sen erityisesti huomaisin.

Mutta sitten tämä tärppi kierto meni niin, että havahduin siihen oireettomuuteen. Yleensä nuo PMS-oireet alkaa niin hyvissä ajoin, että ne toimivat mulle merkkinä alkavista menkoista. Myönnän, että kyllä pistin merkille viime viikolla sen, että huomasin rintojen aristavan mitä yleensä en huomaa. Pari päivää ennen plussaa haistoin hajuja mitä mies ei haistanut ja se sai ekaa kertaa epäilemään asiaa sillä olin esikoisenkin plussauksen aikana kuin vainukoira. Tämä sai mut katsomaan kalenterista missä mennään ja tajusin, että menkkojen piti jo alkaa tai ainakin ennakoivien oireiden olisi pitänyt tulla. Mitään menkkakipuja ei ollut eikä ole vieläkään. Palelu kierron aikana johtuu kohonneesta ruumiin lämmöstä ja plussauksen jälkeen lämmöt on ittellä edelleen koholla ja palelu jatkuu. Palelu on niin kovaa, että pitää nukkua kunnon vaatteet päällä ja villasukat jalassa

Eli rintojen arkuus, hajuaisti, palelun jatkuminen ja PMS-oireiden uupuminen olivat omalla kohdalla ne mitkä liittyivät raskauteen
 
Ovislimat
Kunnon oviksessa ne on olleet kirkasta, sitkeää limaa. Ovuloimattomissa kierroissa vetisempää, ei sitkeää.
Oireilu alkanut pari päivää ennen ovisplussaa ja jatkuu joitain päiviä jälkeen. Kestää siis päiviä puolin, toisin.

Luteaalivaihe / keltarauhasvaje
Mulla on ollu lääkkeellisissä kierroissa lyhyitä luteaalivaiheita. Niihin on määrätty lugeja / teroluttia, riippuen tilanteesta. Terolutin läpi alko vuoto dpo10?
Ei tuottanut apuja valitettavasti.

Flo
Mulla ennustaa ihan miten sattuu. Kierron pidennyttyä ei meinaa ennustaa pitkää kiertoa. Nyt laittoi tälle kuulle ennusteen 30 päivää, kun loggasin ovisplussan. Nauratti, sillä oon käyttäny sitä 1,5v ja nyt löysin sen ovistestikohdan sieltä.
 
Luteaalivaiheesta
Lyhyehköön luteaalivaiheeseen ollut lugesteron inssikiertojen yhteydessä. Joissain kierroissa vuoto alkoi lugejen läpi, joissain vasta lugejen lopettamisen jälkeen. Raskautta ei näistä kierroista ole alkanut. Mutta ihan mielelläni kokeilin, jotain oireita, mutta ei pahasti. Eniten ärsytti odotella vuotoa, kun testi nega.

Flo ja muut sovellukset
Näyttivät ovulaatio useita päiviä aiemmaksi, mitä todellisuudessa tuli. Kun aloin saamaan oviksen tikuilla kiinni, niin vaihdoin flo:n luteaalivaiheen pituuden. Tai muistelen, että flo:ssa pysty vaihtaan, ei ole enää käytössä.

Onnittelut plussista ❤ ja negojakin useilla, pahoittelut, toivotaan parempaa onnea tulevaan kiertoon!
 
  • Tykkää
Reactions: Ilihc ja KirJoh89
Ovislimat
Kunnon oviksessa ne on olleet kirkasta, sitkeää limaa. Ovuloimattomissa kierroissa vetisempää, ei sitkeää.
Oireilu alkanut pari päivää ennen ovisplussaa ja jatkuu joitain päiviä jälkeen. Kestää siis päiviä puolin, toisin.

Luteaalivaihe / keltarauhasvaje
Mulla on ollu lääkkeellisissä kierroissa lyhyitä luteaalivaiheita. Niihin on määrätty lugeja / teroluttia, riippuen tilanteesta. Terolutin läpi alko vuoto dpo10?
Ei tuottanut apuja valitettavasti.

Flo
Mulla ennustaa ihan miten sattuu. Kierron pidennyttyä ei meinaa ennustaa pitkää kiertoa. Nyt laittoi tälle kuulle ennusteen 30 päivää, kun loggasin ovisplussan. Nauratti, sillä oon käyttäny sitä 1,5v ja nyt löysin sen ovistestikohdan sieltä.
Nämä sinun viestit on ihana selkeitä, kun aihealueittain nimetty (tähän se sydänsilmänaama, en saa vaikka kolmesti yrittänyt :D) Yritin itse samaa, mutta ei onnistunut puhelimella, laitoin kuitenkin "otsikot" normitekstillä, kun niin kiva idea tämä!
 
V A U V A 2022

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi PUNAISELLA. Jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää.

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★★★

29.4.2021 Torstai

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★

83Keiju, 3/18, 1. lapsi
Aisha87, 12/18, 3. yhteinen lapsi
Minttuni, 2/19, 1. lapsi
Alinna86, 6/19, 3. lapsi (miehen 1.)
Kirjoh89, 6/19, 1. lapsi
Töppönen, 9/19, 4. lapsi
Irtokehys, 9/19, 1. yhteinen lapsi
Krippis, 11/19, 1. lapsi
Sinisilmät, 1/20, 1. lapsi
Petronella09, 4/20, 5. lapsi
Wbä, 4/20, 3. lapsi
Iinanen, 4/20, 2. lapsi
+Kuumeilija40, 8/20, 2. lapsi
Keksi82, 8/20, 1 yhteinen lapsi
Meemuli, 9/20, 1. lapsi
Suhveli,9/20, 4. lapsi
Mansikka_maanantai, 10/20, 1. lapsi
+Hulda_84, 10/20, 3. lapsi
Sandra B, ya 10/20, 2. lapsi
Skidi, 11/20, 1. lapsi
Scarletta, 12/20, 1. lapsi
Toiveikas1992, 1/21, 1. lapsi
Charrypie - 86, 1/21, 1. lapsi (miehen 2.)
Bubbu, 2/21, 1. lapsi
Leonida, 2/21, 1. lapsi
*Tähtipölyä*, 3/21, 1. lapsi
Pip83, 3/21, 3. lapsi (miehen 1.)
Sofialiina, 3/21, 1. lapsi
Heidisofia, 3/21 , 2. lapsi
+ Skyela, 4/21, 2. lapsi
Mirksukka, 4/21, 3. lapsi
Hulda91, 4/21, 2. lapsi
Daimiduu, 3. lapsi


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ Kiertopäivä ★

Keksi82...............kp 30/28
Hulda91...............kp 30/30
Bubbu..............kp 29/28
*Tähtipölyä*............kp 29/30-33
Sofialiina.............kp 27/23-24
Meemuli...............kp 25/35-43
Petronella09......kp 24/27
Toiveikas1992....kp 21/28
Suhveli....................kp 20/27
Irtokehys..............kp 18/28-32
Leonida................kp 14/29
Mansikka_maanantai...kp 14/30
Alinna86.............kp 12/26
Mirksukka...........kp 10/28-30
Skidi..........................kp 9/35-36
Sinisilmät.............kp 9/29
Scarletta...........kp 7/28
Töppönen...........kp 6/26
Kirjoh89................kp 4/28
Krippis...................kp 4/25-28
Wbä.......................kp 4/27
Iinanen................kp 4/23-24
Minttuni................kp 2/25
Heidisofia..........kp 1/29-32


★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Bubbu.........................dpo 15
*Tähtipölyä*............dpo 12
Petronella09..........dpo 11
Meemuli.....................dpo 4
Leonida.....................dpo -1


★★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: petronella09
Tulin infoamaan, että tänään nyt alkanut vuotamaan joten olin raskaana mutta kesken meni tämä, täytyy ajatella niin että siinä alkiossa oli jokin vika ja parempi että meni jo heti kesken eikä sitten myöhemmin.. katse ensi kiertoon. Mulle voi päivittää kp1 ja poistaa piinalistalta
Halit sinne. Ja onnea ensikiertoon. Monella on tärpännyt nopeasti uudelleen, ainakaan raskautumiselle ei siis kohdallasi ole esteigä jos positiivisesti ajattelee.

Itse täällä odottelen vaan. 30/28 koopeellä.
Eilen rfsu näytti negaa. Laskeskelin että jos olenkin ovuloinut myöjemmin, niin dpo voisi olla tänään 12-13 vaikka viime talletuksen mukaan. Varmaan aika far cry. Mutta aina voi kuvitella. Testasin eilen rfsu:lla negan. Plääh. Jatkan kuvittelua kunnes menkat alkaa. Tai sitten jatkan testailua :D
 
Mulla ovulaatio yleensä kp 13, ja ovisilmat alkaa kp 9-10 ja kestää kp 14 asti. Näin melkein joka kerta ollut. Välillä liman huomaa helpommin, välillä sitä tuntuu olevan vähän vähemmän.

Heidisofialle halaus, ja onnea ensi kiertoon!
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Raskausoireista ennen plussaa. Ihan kaikista vahvin on vaan se tunne. En oo koskaan saanut yllätysplussaa, se olo on vaan niin vahva siitä, että nyt on tärpännyt. Jos yhtään epäilyttää ja oireita pitää kyttäillä ja kehitellä, se on ainakin omalla kohdalla selvä negakierron merkki. Plussakierrossa kohtu tuntui painavalta ja kuumalta/polttelevalta. Olo oli kuumeinen, vilun väreitä ja poskia kuumotti. Mieli oli onnellinen.
 

Yhteistyössä