Mä en muista nähneeni sitä viestiä.Höh onks täällä ollut Echon koirulista kuva ja mä en nähnyt sitä
Mä en muista nähneeni sitä viestiä.Höh onks täällä ollut Echon koirulista kuva ja mä en nähnyt sitä
Piltti-aikaan lasten herkkua oli parsakaalisose. Niin ja kukkakaaliParsakaali taitaa olla kyllä lasten inhokki nro 1.
Kuvaa ei ollu. Muutama sivu taaksepäin,Echo puhui siitä eilen. Sivu 3741Mä en muista nähneeni sitä viestiä.
Ei ollu.Höh onks täällä ollut Echon koirulista kuva ja mä en nähnyt sitä
Jahah, niinkö se olikin.Echon koira painoi päänsä jalkopäähän,ei jalkojenväliin.
Niin minähii toivoisin.Toivottavasti Algoma ei käytännössä sekoita jalkopäätä ja jalkojenväliä toisiinsa.
Kunnon vatsatreenit niin yltää syvimpiin rasvoihin.3 km hikilenkki takana, tavoitteena nostaa 5-6 km:iin parin viikon aikana.
Kuulin vatsamakkaroiden tirinää ja avunhuutoja.
-maalis-huhtikuun suklaaläskit sanoi: "Anna armoa!"
-tammi-helmikuun pulla-ihrakerrokset huusi "senkin läskikasa, sä et voi tehdä tätä meille, me kostetaan tää ja tullaan vielä takas!"
-syvimmät eli joulukuun kinkku-pipari-torttu- laardit sanoi "You bitch. Meihin et yllä."
Mulla se on nyt lastenleikkiä. On vain makkarin ja olkkarin ikkunat. Ovat pieniä ja matalla. En tarvitse säätövartta.Ikkunoiden pesuun tarttee kyllä erikoismotivaation.
PäivääPäivää vaan
Ei ole. Tämä on avoin ketju. Ketjuun pääsee kuka vaan. Oletko huomannut?Onko tämä sellainen kaksplussan sisäpiirin ketju?
Tässä kuva tuosta koirasta. Epäilen sen nuuhkaisseen muutakin kuin jalkopäätä.Kuvaa ei ollu. Muutama sivu taaksepäin,Echo puhui siitä eilen. Sivu 3741
PäivääPäivää vaan
SiivouspäivänäMutta: te keillä on keittön allaskaapissa roskisvaunu, niin kuinka usein pyyhitte sen alusen, jos sinne menee kahvinpuruja ja muuta likaa?
Mä en pesisi _millään_, vaikka biojätteet viedään joka päivä. Siivouspäivänä just ja just uskallan aatella sitä.
Mä en sotke mun roskiskaappia. Siivoan sen kerran vuodessaMutta: te keillä on keittön allaskaapissa roskisvaunu, niin kuinka usein pyyhitte sen alusen, jos sinne menee kahvinpuruja ja muuta likaa?
Mä en pesisi _millään_, vaikka biojätteet viedään joka päivä. Siivouspäivänä just ja just uskallan aatella sitä.
Kerran vuodessa?Mä en sotke mun roskiskaappia. Siivoan sen kerran vuodessa