Njaah.. En ollu kirjautuneena!Mikä on herkin testi? Onkohan predictor early millain, kokemuksia?
On herkin ja luotettava myös testiajalla! Sen jälkeen tulee usein viivanpaikkaa ja niihin ei voi tietenkään luottaa.Njaah.. En ollu kirjautuneena!
Laita kuvaa.Okei. Äsken tein testin, silmin nähtävissä ehkä jotain mutta hyvin hailura. Pidätin 2h mutta oli niin laihaa pissaa että Täytyy huomenna tehdä toi viikko digi.
Kiitos!On herkin ja luotettava myös testiajalla! Sen jälkeen tulee usein viivanpaikkaa ja niihin ei voi tietenkään luottaa.
Jätä rfsu kauppaan. Ne on niin epäluotettavia.
Negoilta näyttää.
Testiajan jälkeen nuo kuvat otettu. Testiajalla se oli punainen.Emili nään viivan, mutta harmaa... Oletan että viivanpaikka?
Onko tämä testiajalla? Ei siinä näy viivaa vaikka kuinka suurentaa. Rli negatiivinen. Kuten aiemmat postaamasi kuvat. Mikä dpo nyt olisi?Testiajan jälkeen nuo kuvat otettu. Testiajalla se oli punainen.
Eikö sulla pitänyt lauantaina alkaa menkat? Kyllä tuo hennolta plussalta näyttää. Ehkä kannattaa ostaa Digi niin ei tarvitse arvailla. Ja ottaa yhteyttä neuvolaan/lääkäriin ja sanoa että menkat myöhässä ja raskaustestin viivat ei tummu. Pyydä saada hcg määritys. Onko sinulla mitään oireita?Testiajan jälkeen nuo kuvat otettu. Testiajalla se oli punainen.
Tuohon värin muuttumiseen niin testin ei pitäisi vaaleta jos on positiivinen. Tai niin oon ymmärtänytTestiajan jälkeen nuo kuvat otettu. Testiajalla se oli punainen.
Kyllä mulla näytti ihan oikein. Ei tarvii tehdä aamupissasta jos kuukautiset jo myöhässä.Älähän hätäile vielä. Muista että digitesti vaatii aamuvirtsan. Ei muuten näytä noin alussa oikein. Mulla oli päiväpissasta nega,mutta seuraavana aamupissasta plussa. Oli se herkempi eli viikkonäytöllinen.
Oikeasti, miksi pitää ilkeillä?Onko tämä testiajalla? Ei siinä näy viivaa vaikka kuinka suurentaa. Rli negatiivinen. Kuten aiemmat postaamasi kuvat. Mikä dpo nyt olisi?
Kannattaisi vaihtaa testimerkkiä kun nämä ovat epäluotettavia. Toki jos haluaa itseään kiusata viivanpaikoilla niin ei siinä sitten..
Minä kyllä näen näissä viivan. Tein joskus saman testin, enkä saanut noin vahvaa viivanpaikkaa.
Tuossa vihreässä näkyy jotain!
Sitä olen myös miettinyt miten jotkut vastaa todella törkeästi täällä. Ehkä se on helppo olla kirjautumatta ja vierailijana kirjoitella ilkeyksiä voisi olla vähän hienovaraisempaa porukkaa..Oikeasti, miksi pitää ilkeillä?
Lataat aijaa.com ja sieltä kopioi linkki ja lisää tänneNyt kai sain
Joo nyt tais onnistua. KiitosLataat aijaa.com ja sieltä kopioi linkki ja lisää tänne
Eli mielipiteitä kuvista? Oisko haamu/erittäin haalea viiva? Vaiko vaan viivanpaikka?