Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Huomenta hätähousut!
Toivottavasti kuvani lataaminen onnistui ja pahoittelut huonohkosta laadusta. Mutta miltä tämä teidän silmään näyttää? Itse pitäisin tällä hetkellä positiivisena, mutta millä viikoilla olette saaneet tuon näköisiä viivoja? Itsellä ei ole nimittäin mitään hajua kiertoni pituudesta, koska ei ole vielä kertaakaan ollut lähellekkään säännöllinen ehkäisyn lopetuksen jälkeen. Kiitos
Positiivinen! Onnea! Itse sain tuolla RFSU:lla yhessä raskaudessa vasta 6+3 samanvahvuisen viivan, joka sulla on tuossa kuvassa. Viime raskaus(joka meni kesken 4+) antoi jo 4+ melko selvän punaisen viivan,mutta vuoto alkoi siitä 3 vrk päästä ja viiva haalistui.
Eli joka raskaus on myös samalla ihmisellä erilainen.
 
Tässä aamun testi mutta meni pieleen kun ehdin jo juoda ja käydä vessassa. Eli ei luotettava. Mutta silti näettekö mitään?
Kuvattu 4 min testin otosta eli testiajalla.
Eilen tuli samanlainen punertava viiva kuin nytkin,eli hyvin antaa punaista viivanpaikkaa. Laitan ne testit tähän allekkain.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tässä aamun testi mutta meni pieleen kun ehdin jo juoda ja käydä vessassa. Eli ei luotettava. Mutta silti näettekö mitään?
Kuvattu 4 min testin otosta eli testiajalla.
Eilen tuli samanlainen punertava viiva kuin nytkin,eli hyvin antaa punaista viivanpaikkaa. Laitan ne testit tähän allekkain.
En ymmärrä kuinka sä jaksat xD
Alkaa jo näyttää aika naurettavalta tää sun testailu.
 
vierailija
Kuinka sää jaksat? Anna toisen testialla sitten voi skrollata ohi jos ärsyttää. Tän ryhmän ideahan on himotestaajat!
No jos vaikka itse skrollaat taaksepäin jonnin verran, ni koko ajan tuollaisia viivanpaikkoja, oli menkat tai ei, just menneet menkat ja ehkäpä jopa oviksen aika. Valemenkat ym.. Ja koska viiva ei vaan vahvistu, ni kertoo aika paljon. Itsensä kiusaamista tuo on.
 
vierailija
No jos vaikka itse skrollaat taaksepäin jonnin verran, ni koko ajan tuollaisia viivanpaikkoja, oli menkat tai ei, just menneet menkat ja ehkäpä jopa oviksen aika. Valemenkat ym.. Ja koska viiva ei vaan vahvistu, ni kertoo aika paljon. Itsensä kiusaamista tuo on.
Sitähän nämä ketjut aina ovat olleet, eli jännitetään testejä.

Miksi luet tätä ketjua, jos aihe ärsyttää?
 
Vierailija
En ymmärrä kuinka sä jaksat xD

Alkaa jo näyttää aika naurettavalta tää sun testailu.

En myöskään ymmärrä miks sä käyt täällä marisemassa jos toinen haluaa testata sitten testaa! Eikö tän ketjun idea ole tulkita just näitä hämyisiä kuvia... Jos ärsyttää yli analysointi niin sit voi vaihtaa ketjua!
Sun viestit myös bongaa täältä helposti, kun ne on niin negatiivisia ja katkeran oloisia :p

Emilin testissä nään jotain, mutta voi olla rfsu testeissä olevaa viivanpaikkaa! Toivotaan vahvistusta.
 
Ziczac
Mietinkin siitä laittamastasi testikuvasta, että onkohan viikot pidemmällä.

Näistä miettii aina itsekin, ettei testailua kannattaisi lopettaa kuukautisiin.
Oli se todella vahva. Tilannehan minulla oli, etten testannut ollenkaan kun ne viimeisimmät kuukautiset alkoi ajallaan. Olen siis testannut vain kun pisimmän kierron mukaan (40+vrk) on myöhässä. Yleensä en ehdi edes testaamaan. Nyt siis tuli ne ns. Kuukautiset. Kun seuraavat jäi tulematta niin testi olikin hurjan positiivinen. Ehkä olisi näkynyt jo ennen kuin edelliset kuukautiset alkoivat.
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Vierasminä

Pregcheckin testi, viivan paikka vai haamu? Paljaalla silmällä erottaa ilman tihrustamista.

Ei mitään havaintoa dposta. Normisti kierto 28-33 päivää. Nyt kiertopäivä 34. Lähden ostamaan digitestiä kun apteekki aukeaa.

Tämä kierto siis yrityskierto 30 eli muutama vuosi takana yritystä, takana 2 keskenmenoa. Enskuussa ois ensikäynti naistenpolille lapsettomuusasioissa.
 
vierailija

Pregcheckin testi, viivan paikka vai haamu? Paljaalla silmällä erottaa ilman tihrustamista.

Ei mitään havaintoa dposta. Normisti kierto 28-33 päivää. Nyt kiertopäivä 34. Lähden ostamaan digitestiä kun apteekki aukeaa.

Tämä kierto siis yrityskierto 30 eli muutama vuosi takana yritystä, takana 2 keskenmenoa. Enskuussa ois ensikäynti naistenpolille lapsettomuusasioissa.
Selkeä plussa.
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu

Pregcheckin testi, viivan paikka vai haamu? Paljaalla silmällä erottaa ilman tihrustamista.

Ei mitään havaintoa dposta. Normisti kierto 28-33 päivää. Nyt kiertopäivä 34. Lähden ostamaan digitestiä kun apteekki aukeaa.

Tämä kierto siis yrityskierto 30 eli muutama vuosi takana yritystä, takana 2 keskenmenoa. Enskuussa ois ensikäynti naistenpolille lapsettomuusasioissa.
Plussa
 
Iik.. Apua! Mä nyt pidättelen pissaa ja käyn sit hakee vielä apteekista digin tai pari.

Joten varma olo et kesken menee tai on joku kemiallinen tms..vaikea uskoa todeksi.
Älähän hätäile vielä. Muista että digitesti vaatii aamuvirtsan. Ei muuten näytä noin alussa oikein. Mulla oli päiväpissasta nega,mutta seuraavana aamupissasta plussa. Oli se herkempi eli viikkonäytöllinen.
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
vierasminä
Apteekissa ei ollu perus digitestiä joten otin huomiselle tai perjantaille viikko näytöllisen. Nyt teen ton clearbluen "tulos jopa 1 minuutissa". Pidättänyt juomatta pari tuntia, söin kyllä puuron mutta katsotaan. Kauemmin en pystyny pidättää ku rakko meinas haljeta
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni

Yhteistyössä