Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

Jaffakeksi ja vierailija: Paras lääke on keksiä tekemistä ja olla muualla kun kotonaan missä testit sijaitsee. Mullakin on testikuume ollut viimiset puoli vuotta,mutta onneksi tajunnuy vihdoin että vaikka plussaisin menkat sieltä alkavat silti. ei pettymystä enää. Kotona on enää kolme testiä,ja menkat pitäs alkaa ylihuomenna. kp 24/25 tänään. Viimeksi kierto oli lyhyempi, kun ennen; vain 24 pv. Saa nähä siis jos huomenna jo alkaakin. Säästyisi kalliit testit;Predictor early,First Response ja ClesrBlue Plus. Tietty kun menen kotiin oon huomenna aamulla viimeistään testaamassa
:ROFLMAO:
Tosiaan parempi antaa testien olla kaupassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: Emili_2020
Varhaisultrani muuttui niskaturvotusultraksi. Viikko oli koon mukaan 11+4, edelliset kuukautiset olivatkin siis valekuukautiset. Olo on aika järkyttynyt.
Kaikki oli onneksi hyvin, verikokeissa kävin ultran jälkeen.

Toivottavasti muut saatte plussan pian!
No hyvä että menit ns.varhaisultraan!! Olisi muuten mennyt ohitse tuo niskapoimu-ultra.
Eli millaiset kuukautiset sulle tuli? Eli oliko niin normaalit ettet epäillyt niiden olevan valemenkat? Mä olen omiani välillä luullut valemenkoiksi, mutta testit olleet negaa/haamua.
 
Ziczac
No hyvä että menit ns.varhaisultraan!! Olisi muuten mennyt ohitse tuo niskapoimu-ultra.
Eli millaiset kuukautiset sulle tuli? Eli oliko niin normaalit ettet epäillyt niiden olevan valemenkat? Mä olen omiani välillä luullut valemenkoiksi, mutta testit olleet negaa/haamua.
Mielestäni oli minulle normaalit. En muista huomanneeni mitään eroa. Enkä enkä testiä tehnyt kun tulivat normaalin kiertovölini sisään. Odotan yleensä n. 40 vrk ennenkuin testaan. Nytkin odotin, mutta se sitten olikin tosi vahva plussa.
 
Tuleeko muuten Clearbluen normitestiin (herkkyys 25) viivanpaikka??? Onko kellään kokemusta töstä? Ei ole herkkiä testejä. Tänään dpo 10-11 tänään, ehkä.
Minulla tuli muutama vuosi sitten ja luin että valitettavasti aika yleistä. Laitoin siitä sinne heidän firmaan myös palautetta asiasta. Mutta kokeile uudelleen,saattaa se silti plussa olla!
 
@Jaffakeksi kiitos kommentista. Aika törkeitä viivanpaikkoja kyllä, varsinkin ku noin kallis testi. Luulin ettei tällasia tulis tuohon.
äh hermot menee kun kaikkiin testeihin tulee jotain tuollasta. Rfsu tuntuu ihan roskalta ja apteekin ultrakin on uudistunut ja oli ihan erilainen enkä tiedä voiko siihenkään luottaa vaikka on ollut mun luottotesti.
 
@Jaffakeksi kiitos kommentista. Aika törkeitä viivanpaikkoja kyllä, varsinkin ku noin kallis testi. Luulin ettei tällasia tulis tuohon.
äh hermot menee kun kaikkiin testeihin tulee jotain tuollasta. Rfsu tuntuu ihan roskalta ja apteekin ultrakin on uudistunut ja oli ihan erilainen enkä tiedä voiko siihenkään luottaa vaikka on ollut mun luottotesti.
Siis voihan tuo olla plussa. Mutta googlaamalla löytyy myös noita CB viivanpaikkatestejä :( brittiryhmissä kaikki aina kehottaa testaamaan pink dye-testillä Eli missä näkyy pinkki (tai punainen?) Viiva.
 
  • Tykkää
Reactions: Liiby
vierailija
Testiajan jälkeen ei sais enää katsoa, mut laitan tän ihan varoitukseksi muille cb:n käyttäjille, että testiajan jälkeen näyttää tältä:
Poikkiviivakin haaleni kokonaan mut ei kyllä kannata penkoa roskista. Henk.koht en usko raskauteen omalla historiallani vaikka sitä toivonkin.
Tässä testissä poikkiviiva on sellainen, että erottuu kun testi kastuu/on märkä, mutta haalenee kuivuessa. Kun testin avaa, poikki viivan kohdalla on sellainen muovi minkä avulla se tulee näkyviin. Avaa ja katso niin näet.
 

Yhteistyössä