Superisti tsemppiä <3Mulla oli tänään kolmas ultra ja perjantaina on sitten punktiopäivä. Huh että jännittää. Muut piikit on nyt laitettu, enää jäljellä Irrotuspiikki joka pitäs tökätä keskellä yötä, toivon todella etten onnistu sitä mokaamaan.
Hyvään aikaan meet gynelle, niin pystyt vertaamaan. Sähän voit myös pyytää verikoelähetettä, että kattovat tapahtuiko ovista.Kp9 ,ovistestin viivat vahvistuu,oli tehtävä jo digi,onneksi ei tullut vielä hymyä
Jännä nähdä jos huomenna tulee hymy, että mitä siellä gynellä näkyy.Jännittää,että jos kroppa huijaa minua eikä mitään merkkiä ovulaatiosta näy.
Kiitos! Follikkeleita on aika paljon vähemmän kuin viime hoitokierroksella. Nyt on näkynyt 12, eli aika pienet määrät. Vähän masentaa, mutta eihän se raskaus toisaalta tarvitse kuin yhden alkion. En siid heitä vielä kirvestä kaivoon. Toivon nyt vaan kovasti että saataisiin edes se yksi alkio ja päästäisiin siirtoon!Ruokasuosituksista
Mä en ole piinapäivinä noudattanut niitä.
Yleensä vedetään sushiöverit miehen kanssa kierron lopulla "viimeisenä ehtoollisena".
Alkoholia juon muutoinkin vähän mutta olen saattanut pari lasillista juoda.
Pahoittelut kaikille negan testanneille ja uusista kierroista.
AnsaK
Tsemppiä punktioon! Oliko luvassa hyviä saaliita?
Toivotaan, että näistä useempi olisi hyviä yksilöitä ja pakkaseenkin jäisi kaiken hyvän päälle. Sormet ristissä teidän puolesta!Kiitos! Follikkeleita on aika paljon vähemmän kuin viime hoitokierroksella. Nyt on näkynyt 12, eli aika pienet määrät. Vähän masentaa, mutta eihän se raskaus toisaalta tarvitse kuin yhden alkion. En siid heitä vielä kirvestä kaivoon. Toivon nyt vaan kovasti että saataisiin edes se yksi alkio ja päästäisiin siirtoon!
Ei taida olla vielä kuu niin pitkällä!Tervetuloa mukaan @Suikku1
Oliko nyt niin,että vielä kukaan ei ole plussannut tässä ketjussa niin,että laskettu aika on tammikuussa? Jännittävää kuka sinne tammikuisiin pääsee ensimmäisenä
Talvi vauva olisi itselle aivan uusi kokemus, meiltä löytyy kevään/kesän lapsia
Juu omat ajatukset on jo tammikuussa, kun joulukuun mahikset meni jo .Pääkin ihan pyörällä näköjään Sitä vaan mietti jo, että kun tää on vuoden-22 ketju, niin ei meinannut tajuta,että täällähän voi vielä tulla osalle niitä joulukuun -21 vauvojaEi taida olla vielä kuu niin pitkällä!
Katselin raskauslaskurista, että 1.1.2022 syntyvän vauvan hedelmöitys olis voinut tapahtua viime lauantaina vasta eli 10.4.
(Ai mitenniin olen kytännyt laskurista että milloin voisi aloittaa yrittämisen jotta LA menisi aikaisintaan ensi vuoden puolelle, jolloin henkisesti tuntuu että siihen olisi jotenkin sit paremmin valmistautuneempi kun "sehän syntyis vasta ens vuonna!")
meillä välillä 3-vuotias on alkanut puhua, että hänelle on tulossa pikkuveli, vaikka ei olla asiasta mitään puhuttu. Varmaan vaikuttaa, kun päiväkodissa ja tutuilla muutenkin on monella sellainen isovanhemmille jouduin jo korjaamaan, että tämä on ihan päästä keksitty juttu, eikä mikään kotona kerrottu salaisuus se tuo kyllä itselle lisää kivaa ajateltavaa ja odotettavaa uuden lapsen syntymään, että mitä se sitten antaa tuolle olemassa olevalle. Olisi kyllä kiva, että toinen lapsi tulisi ja että vielä olisi hyvät välit.Pahoittelut kaikille negan testanneille!
Ruokarajoituksista: itse piinapäivinä elelen ihan normaalisti, kaiken järkeni mukaan mahdollista kehitystä ei voi ruokavaliolla haitata, kun napanuorayhteyttä ei ole. Iso osa piinapäivistä menee ohi niin, ettei mahdollinen hedelmöittynyt munasolu ole edes kiinnittynyt vielä.
Jos minä raskautuisin tässä kierrossa, niin la ois 2.1.2022. Siinä olisi kyllä iso riski lipsahtaa vielä edellisen vuoden vauvaksi.
Mun lapset ei ole koskaan miettineet meille kolmatta lasta, vaikka heidän kavereilleen ja sukulaisilleen on viime aikoina tupsahdellut uusia vauvoja. Kunnes tänään mun 4-kysyi, että saako hän joskus pikkusiskon. Hän oli oikeastaan hyvin varma että saa, ja nimenomaan sisko oli hällä tilauksessa. Te joilla jo lapsi(a) on, onko pikkusisarukset olleet heillä haaveissa?
Kyllä tuossa jotain näkyy! Mutta haamu vai viivanpaikka, siitä en ainakaan minä saa selkoa vielä. Pidetään peukkuja!Onkohan tämä viivanpaikka? Aamulla tein samalla testillä muttei tullut mitään näkyviin. Tässä kuvassa tehty iltapäivällä.Tiedän kyllä ettei ole luotettavimmat testit nämä.
Tänään kp27/29-30
Voi harmi!Ja nega tehty, huoh.
Alkais nyt sit uus kierto et pääsis tästäkin