Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.5

vierailija
Eihän siinä ole viivaa?

Tuolla aiemmin vierailija saanut ihan punaisia viivoja olematta raskaana..
Tarkoititkohan minua? Aiemmilla sivuilla kuvat tekemistäni pregchekin puikoista, joissa näkyvillä haaleanhaalea viiva (näkyi myös kun avasin kuoren, mutten ottanut siitä kuvaa).
Kävin otattamassa pikaveritestin, jonka mukaan verestä ei löytynyt raskaushormonia. Tein tuon jälkeen vielä mielenkiinnosta saman merkin testin, joka näytti myös hyvin haaleaa viivaa, joskin haaleampaa kuin tuo aiempi.

Ja joo, jäänyt kyllä mietityttämään. Välillä käyn mielenkiinnosta katselemassa täällä, saavatko muut ko. testillä vääriä haamuja.
Tein silloin välissä muistaakseni rfsun earlyn, mutta siinä ei ollut viivanalkua havaittavissa.
 
Heippa kaikki Tein tänään päivällä one stepin puikkotestin. Testiajan loppupuolella ilmesty väritön viiva joka kuivuttuaan muuttu punaiseksi. Viiva on tooooosi hailakka mutta luonnonvalossa erottuva. Antaako nuo testit moisia viivanpaikkoja vaan vai olisiko tosiaan positiivinen? Kuvaa yritin laittaa mutta ei onnistunut lataaminen..
 
Heippa kaikki Tein tänään päivällä one stepin puikkotestin. Testiajan loppupuolella ilmesty väritön viiva joka kuivuttuaan muuttu punaiseksi. Viiva on tooooosi hailakka mutta luonnonvalossa erottuva. Antaako nuo testit moisia viivanpaikkoja vaan vai olisiko tosiaan positiivinen? Kuvaa yritin laittaa mutta ei onnistunut lataaminen..
Kuulostaa viivanpaikalta. Mutta kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan. Jos on joku haamulainen niin tummuu toivottavasti
 
Tuntuu että kaikki testit on huonontuneet. Jokaisen testin kohdalla haukutaan että antaa vahvoja viivan paikkoja ym
minä oon tehnyt reilun kymmenen vuoden aikana muutaman apteekin raskaustestin, siis sen perinteisen. Niin nyt viimeksi kun sillä testasin oli selvä harmaa viivanpaikka siinä näkyvissä ennen kuin sitä oli edes kastanut missään, ennen en ole siinä nähny vastaavaa näin vuosien aikana. Saattaa kyllä huijata aika monta ihmistä tuo selvä viivanpaikka.
 
joo testiajan jälkee otettu kuva mutta ei muuttunu mikskään 3min jälkeen. En vaan tajunnu ottaa kuvaa aiemmin
Kyllä mä näen haamun,mutta mä olen saanut tuolla samalla testillä samanlaisia ”haamuja” olematta raskaana...En tiedä miksi. Mutta ilmeisesti antaa sitten jotain viivanpaikkaa jossa näyttäisi olevan jopa väriä. Eli en voi sanoa onko haamuviiva vai viivanpaikka.
 
  • Tykkää
Reactions: odottelua
vierailijakans
Ei kyllä näy.
Viimeisessä kuvassa näkyi jotain mutta kun zoomasi niin koko alue oli harmaa..?
Jännä kun omaan silmään ei ole ikinä Pcssä ollu mitään tämmöstä. Viimeisessä kuvassa tosiaan selkein kun valotus aika kirkas ekoissa. Mutta itse kyllä nään sen livenä. Pitänee odottaa pari päivää.
Vikassa tosiaan näkyy parhaiten se mitä näen omaan silmään. Jotain siellä on ja omaan silmään punertava
 

Yhteistyössä