Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Aune, 67 v. ja 150 kg odotti kutsuvasti Kaksplussan himokkaita miehiä palstatapaamiseen.

Hän raapi ensin satiaisia pois biksuista, sitten nuuhkaisi kainaloaan "hyhhyh, mutta tällä mennään." Sheivasi alkavan karvaluomen kasvoistaan ja odotti.
Juurihoitoa vailla olevat tynkähampaat välähtivät pimeässä, basaari-tyyliin sisustetussa kaksiossa Kontulassa, johon auringonlaskun viime säteet osuivat.

Ovi levähti auki.
Miesnelikko (eräs heistä Oulusta) syöksyi innokkaana kämppään. "Mä ensin", sanoi oululainen ja imeksi onnessaan Aunen kynsisienisiä varpaita.
"Ei makeaa mahan täydeltä", nauroi Aune ja pieraisi miesten nokkaan. Eräs turkulainen mies hurmaantui tuoksuista ja pyörtyi.

Itämaita paljon kolunnut palstauros tarttui Aunea vatsamakkaroista ja huusi onnellisena "banzai!", mutta Aune litisti läskeillään miespolon alleen kuin sumopainija.
Pohjoisesta oleva poromies huohotti villisti katsellessaan muiden menoa. Aune vilkaisi häneen.
"Tulehan heinäkenkä lähemmäs niin mä opetan sua."

Tarinaa saa jatkaa. :giggle:

Tai sitten ei. o_O

Aune, 67 v. ja 150 kg odotti kutsuvasti Kaksplussan himokkaita miehiä palstatapaamiseen.

Hän raapi ensin satiaisia pois biksuista, sitten nuuhkaisi kainaloaan "hyhhyh, mutta tällä mennään." Sheivasi alkavan karvaluomen kasvoistaan ja odotti.
Juurihoitoa vailla olevat tynkähampaat välähtivät pimeässä, basaari-tyyliin sisustetussa kaksiossa Kontulassa, johon auringonlaskun viime säteet osuivat.

Ovi levähti auki.
Miesnelikko (eräs heistä Oulusta) syöksyi innokkaana kämppään. "Mä ensin", sanoi oululainen ja imeksi onnessaan Aunen kynsisienisiä varpaita.
"Ei makeaa mahan täydeltä", nauroi Aune ja pieraisi miesten nokkaan. Eräs turkulainen mies hurmaantui tuoksuista ja pyörtyi.

Itämaita paljon kolunnut palstauros tarttui Aunea vatsamakkaroista ja huusi onnellisena "banzai!", mutta Aune litisti läskeillään miespolon alleen kuin sumopainija.
Pohjoisesta oleva poromies huohotti villisti, Aune katsoi häneen.

Tarinaa saa jatkaa.

Tai sitten ei.
En jatka tommosta. o_O

• Haha
Reactions: Kais ja Echo
Deleted member 149094

Ovi levähti auki.

Pohjoisesta oleva poromies huohotti villisti katsellessaan muiden menoa. Aune vilkaisi häneen.

Tarinaa saa jatkaa.

Tai sitten ei.
Se mennee lapissa tolleen:
Etelän mies kyllästyi kiireiseen työhönsä ja muutti Lappiin asumaan yksin. Hän nautiskeli aikansa yksinäisyydestä ja hiljaisuudesta. Muutaman viikon jälkeen yksinäisyys alkoi kuitenkin pikkaisen ahdistaa ja hän kaipasi muuta seuraa. Kuin tilauksesta tuli paikalle Lapin mies.
-Terve mie oon siun naapuri. Esitteli mies itsensä.
Näin varmaan olin, vaikka lähimpään naapuriin oli useamman kilometrin matka. Lapin mies jatkoi vielä puhettaan.
-Mulla on illalla juhlat. Tulethko mukkhaan?
Etelän mies ilahtui kovasti ja kutsusta ja vastasi
-Totta kai. Kyllä tässä oon seuraa kaivannutkin.
-Tervetulhoo kello 18 illalla, sanoi Lapin mies ja huikkasi vielä lähteissään
-Muista sitten että siellä jhuuaan. Siellä jhuuaan niin, että kaikki on ihan hirveessä humalahssa.
-Ei haittaa yhtään, tässä on oltu selvin päin siitä asti kun muutin tänne. Voit olla varma, että tulen paikalle.

Vielä ovella Lapin mies muisti yhden asian.
-Ai niin sitten siellä myös taphellaan, taphellaan niin, että läski tummuu.

Tämä jo vähän arvelutti etelän miestä, mutta hän ajatteli, että pienen tappelun varmaan kestää kun kerta pääsee juhlimaan.
-Ei haittaa, hän vakuutteli Lapin miehelle. Vielä ennen lähtöä pohjoisen mies huikkasi ovelta.
-Haittaako muuten, että siellä sitten naijjaan, naijjaan niin, että tyrät rythkyy.

Tästähän etelän mies vain innostui.
-Voit olla varma, että minä oon paikalla. Mutta ketäs sinne on kutsuttu?
-Ei sinne tule muita kuin sie ja mie.

Olin valmis ja tulin vielä valmiimmaksi, suuret kiitokset :)

No niin rättis,ootko valmis !
Nainen odottaa alastomana sängyllä miestä hömärässä huoneessa,jota valaisee vain muuta kynttilä.
Ovi aukeaa ja mies pyytää naista laittamaan silmät kiinni,mies sitoo huivin naisen silmille ja pyytää häntä kääntymään vatsalleen.
Naisen sydän alkaa pomppailemaan jännityksestä mitä tulee seuraavaksi tapahtumaan. Pian nainen tuntee hipaisun ihollaan, kädet vaeltelevat koko keholla,pian käsiä seuraa huulet ja kieli. Nainen huokailee kiihottuneena.
Mies kaataa varovasti viileää hierontaöljyä naisen selälle ja pakaroille,hän sivelee ja hieroo naisen kaunista kroppaa joka puolelta. Nainen levittää enemmän jalkojaan ja nostelee peppua ylös. Mies hieroo pakaroita kiihottuneena,sivelee öljyä ja sormi käy myös pepussa sisällä. Molemmat huohottaa ja ynähtelee kiihotuksesta ja mies työntyykin hitaasti ja varovasti naisen peppuun. Mies hyväilee samalla naisen klitorista eikä kumpikaan kestä pitkään nautintoa.

• Tykkää
Reactions: Kais

Ovi levähti auki.

Tarinaa saa jatkaa.

Tai sitten ei.
Kiva, kun säästit kanadalaisen itsellesi.
(Eihän nimesi ole ”Aune”?)

Kiva, kun säästit kanadalaisen itsellesi.
(Eihän nimesi ole ”Aune”?)
Joulu lähestyi ja samoin lähestyi Aunen extra-spessu tapaaminen kanukki-pukki-miehen kanssa.
Pukki lupasi tulla Finnairin porojen tuotua hänet Suomeen, ja koronakaranteenin jälkeen.

Tähän tapaamiseen Aune satsasi, syötyään toissapäivänä aamupalaksi 4 poloista suomalaismiestä ja paistettuaan heidän pall...pannulla.

Aune puki tyrmäävän, kokoa M olevan paljetti-iltapuvun ylleen. Iltapuvun kainalonkohdat kostuivat odotuksen jännityksestä ja Aune naurahtikin:"Rexona - yliarvostettua".
Nauru kirvoitti myös pienen pissanlirahduksen, koska Aune ei ollut treenannut lantionpohjalihaksiaan - poromies oli toissapäivänä tukehtunut hänen pi*psaan piilottamaansa geishakuulaan. "Oma vikansa ku ei kysyny, onko siellä kuula vai ei", hymähti Aune mielessään. "Pitääkin tilata muuten uusia kuulia, nuo appelsiinin kokoiset on liian pieniä ja tippuu lattialle."

Ovi levähti auki.
"Hellouuu mai laav Aune! Griitings from Känädä!"
Aune ryntäsi miestä kohti....

Tarinaa saa jatkaa. :giggle:

Joulu lähestyi ja samoin lähestyi Aunen extra-spessu tapaaminen kanukki-pukki-miehen kanssa.
Pukki lupasi tulla Finnairin porojen tuotua hänet Suomeen, ja koronakaranteenin jälkeen.

Tähän tapaamiseen Aune satsasi, syötyään toissapäivänä aamupalaksi 4 poloista suomalaismiestä ja paistettuaan heidän pall...pannulla.

Aune puki tyrmäävän, kokoa M olevan paljetti-iltapuvun ylleen. Iltapuvun kainalonkohdat kostuivat odotuksen jännityksestä ja Aune naurahtikin:"Rexona - yliarvostettua".
Nauru kirvoitti myös pienen pissanlirahduksen, koska Aune ei ollut treenannut lantionpohjalihaksiaan - poromies oli toissapäivänä tukehtunut hänen pi*psaan piilottamaansa geishakuulaan. "Oma vikansa ku ei kysyny, onko siellä kuula vai ei", hymähti Aune mielessään. "Pitääkin tilata muuten uusia, nuo applesiinin kokoiset on liian pieniä ja tippuu lattialle."

Ovi levähti auki.
"Hellouuu mai laav Aune! Griitings from Känädä!"
Aune ryntäsi miestä kohti....

Tarinaa saa jatkaa.
Olisin toivonut ihan jotain muuta, mutta tuskin voin vaikuttaa runoilijan krieitiviteettiin

Pashaa,lieksan pashaa.
Pari viikkoo sitten ostin jotain outoa,uutta pashaa en muista millä merkillä oli,mutta oli pettymys. Maku ok mutta liian löysää. Ei pasha saa olla löysää vaan paksua ! Olin niin pettynyt että meinasin vetäistä korintin nenuun.

Muistan, kun mummovainaa teki pashaa. Rahkaa, kermaa, VOITA, sokeria, kananmunakeltuaisia, vaniljasokeria, sitruunaa ja rusinoita.

Kaloreita varmaan miljoona mutta hienosti pysyi semsenä tolppana pystyssä :D

Yhteistyössä